Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?
Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.
Mitä olisi ratkaisuksi?
Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-
käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-
Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -
levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-
käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-
Inhottava umpikuja :(
Kommentit (323)
miksi sitä ei voi jättää seuraavaan päivään?
ja vaikka töistä tullessaan laittaa äkkiä kone päälle ja tekee muuta ja sit joskus illemmalla nostaa ne kuivimaan?
kyllä millään poista sinulta kaikkea vastuuta juuri teidän tilanteesta.
Älä usko. Sinä et ollut siellä terapiassa - minä olin. Sinun uskomuksillasi ei ole siis tässä asiassa mitään merkitystä.
Aina vaan pahenee. Siis olet siis niitä, joille ei mene mikään kaaliin, ei sitten mikään. Vaikka terapiassa sanottais että teillä oli vuorovaikutusongelma tässä ja tässä asiassa, huom. TEILLÄ, sinä kuulet sen niin että "naisessa oli kaikki syy".
Näinhän se menee, tulkitaan mitä halutaan. Ja itsessä ei mitään vikaa ole. Jos kerran terapeutti sanoo, että nainen on 100% viallinen, huono ja syyllinen, niin omaa toimintatapaa ei kannata muuttaa. Mitäs suotta!
auttanut - ja lopulta meille tuli ero. Minusta tuntuu, että sinä olet päättänyt, että vika on minussa, ja sillä hyvä.
Se että naiselle suositeltiin yksilöterapiaa, ei kyllä millään poista sinulta kaikkea vastuuta juuri teidän tilanteesta.
Meidän pariterapiassamme ei sanottu, että TEILLÄ on tässä vuorovaikutusongelma. Meidän terapiassamme suositeltiin naiselle YKSITYISterapiaa.
Älä usko. Sinä et ollut siellä terapiassa - minä olin. Sinun uskomuksillasi ei ole siis tässä asiassa mitään merkitystä.
Aina vaan pahenee. Siis olet siis niitä, joille ei mene mikään kaaliin, ei sitten mikään. Vaikka terapiassa sanottais että teillä oli vuorovaikutusongelma tässä ja tässä asiassa, huom. TEILLÄ, sinä kuulet sen niin että "naisessa oli kaikki syy".
vonkaamalla joka ilta ja lopulta jätit hänet. Onneksi olkoon!
Tuskin löydät aidosti aikuista ihmistä, joka sellaista väittäisi. Minusta tämä keskustelu ei nyt juurikaan etene, joten jätän se ja tulen katsomaan illalla, mitä sille kuuluu.
Näinhän se menee, tulkitaan mitä halutaan. Ja itsessä ei mitään vikaa ole. Jos kerran terapeutti sanoo, että nainen on 100% viallinen, huono ja syyllinen, niin omaa toimintatapaa ei kannata muuttaa. Mitäs suotta!
Ainoa tilastollinen tieto, jonka olen kertonut on se, että seksin tahti oli kaksi kertaa neljässä vuodessa. :D
Ja juu, en jaksanut enää. Olen heikko ihminen, ja koen siitä huonoa omaatuntoa.
Ja sinä palkitsit hänet vonkaamalla joka ilta ja lopulta jätit hänet. Onneksi olkoon!
ketjussa inttävää naista. Onko sinulla kaikki kunnossa? Mikä ahdistaa?
jättäisi asiaa sille tolalle että vain toisessa on syy. Jos mies on asian noin ymmärtänyt, niin silloin miehen kuullun ymmärtämisessä on vikaa. Edes siinä tilanteessa että nainen on pahasti mielenterveysongelmainen, asia tuskin lieneen niin yksioikoinen, että on "normaali" osapuoli joka tekee kaiken oikein ja "sairas" osapuoli, joka tekee kaiken väärin. Kyllä vaikeissa mielenterveysnoglmissa ongelmaiset yleensä vetää puoleensa itsekin vähän vinksahtaneita. Esim. sillä lailla vinksahtaneita, että "minussa ei ole sitten niin yhtikäs mitään vikaa, ei MITÄÄN."
Ihanaa huomata, että on muitakin pareja, joilla on samat ongelmat kuin meillä. Meilläkin mies on halukkaampi osa puoli ja haluaisi harrastaa seksiä useammin. Itsellä haluja vain ei ole. Kyse ei ole siitä, etteikö seksi olisi hyvää se ei vain jostain syystä "maistu". Mies sitten kärtyää ja valittaa kun ei saa seksiä, hyvä ettei pidä kirjaa siitä koska on viimeksi jotain tehty. Itse haluaisin läheisyyttä myös muuten kuin seksin muodossa. Olisi kiva jos mies joskus hieroisi hartioita tai pitäisi vain sylissä ilman, että olisi lopuksi tisseissä tai haarovälissä kiinni. Olen ajatellut, että minussa on jotain vikaa tai olen kylmä nainen, mutta ehkä minussa ei sitten mitään vikaa olekaan. Näistä asioista täytyy vain yrittää keskustella kumppanin kanssa rauhallisesti ja rakentavasti, vaikka se vaikeaa onkin. Tsemppiä kaikille ja mukavaa syksyn alkua!
että hänessä ei ole yhtikäs mitään vikaa, ei edes tuo mies. Joku nainen taitaa lukea näitä keskusteluja juuri kuten itse haluaa.
Onko teillä ongelmia luetun ymmärtämisessä?
Olenkos minä jossakin kohti sanonut, että minussa ei ole mitään vikaa? Tuskin löydät aidosti aikuista ihmistä, joka sellaista väittäisi. Minusta tämä keskustelu ei nyt juurikaan etene, joten jätän se ja tulen katsomaan illalla, mitä sille kuuluu.
- "Tässä tapauksessa vika oli naisessa" (sanamuoto jotakuinkin tuo)
ja
- Meidän pariterapiassamme ei sanottu, että TEILLÄ on tässä vuorovaikutusongelma. Meidän terapiassamme suositeltiin naiselle YKSITYISterapiaa.
Siinä missä suomiämmä leikkaa tukkansa lyhyeksi että se olisi helpompi pestä, siinä aasialainen nainen ylläpitää naisellisuuttaan, mukaanlukien hiukset.
Siinä missä suomiämmä jättää aamusuihkunkin väliin (vaikka se tukka menikin jo), siinä aasialainen nainen pitää hygieniaa ja itsestään selvyytenä.
Siinä missä suomiämmä hölöttää ja höpöttää joka käänteessä vaikkei mistään mitään ymmärräkään, siinä aasialainen nainen tietää paikkansa ja osaa kuunnella.
Siinä missä suomiämmä pihtaa ja antaa alapäänsä rehottaa, siinä aasialainen nainen ylläpitää kaunista leikkausta, opettelee uusia seksitemppuja, tekee aloitteita ja ennen kaikkea: haluaa.
Mainittakoon että en ole koskaan maksanut seksistä.
M40
vai eikö parisuhde aasialaisen naisen kanssa kuitenkaan onnistunut? Tuliko se kuitenkin rahan perässä ja kun sai jalansijan tässä maassa, otti ja lähti? Mä en meinaan ainakaan edes muunlaisista tapauksesta tiedä. Kun ei ne nätit ja simpsakat aasian tytöt ihan oikeasti kuitenkaan rakasta meidän kaljamahaisia sovinistejamme.
Siinä missä suomiämmä leikkaa tukkansa lyhyeksi että se olisi helpompi pestä, siinä aasialainen nainen ylläpitää naisellisuuttaan, mukaanlukien hiukset. Siinä missä suomiämmä jättää aamusuihkunkin väliin (vaikka se tukka menikin jo), siinä aasialainen nainen pitää hygieniaa ja itsestään selvyytenä. Siinä missä suomiämmä hölöttää ja höpöttää joka käänteessä vaikkei mistään mitään ymmärräkään, siinä aasialainen nainen tietää paikkansa ja osaa kuunnella. Siinä missä suomiämmä pihtaa ja antaa alapäänsä rehottaa, siinä aasialainen nainen ylläpitää kaunista leikkausta, opettelee uusia seksitemppuja, tekee aloitteita ja ennen kaikkea: haluaa. Mainittakoon että en ole koskaan maksanut seksistä. M40
vai eikö parisuhde aasialaisen naisen kanssa kuitenkaan onnistunut? Tuliko se kuitenkin rahan perässä ja kun sai jalansijan tässä maassa, otti ja lähti? Mä en meinaan ainakaan edes muunlaisista tapauksesta tiedä. Kun ei ne nätit ja simpsakat aasian tytöt ihan oikeasti kuitenkaan rakasta meidän kaljamahaisia sovinistejamme.
sitten kuitenkin hakkaa nitä täydellisiä aasialaisia vaimojaan, kuten on uutisista moneen kertaan kuultu.
16.00 lapset haetaan hoidosta 16.45 olemme kotona, ruoan laitto alkaa, samalla pyykkikone päälle 17.30 syödään 18.00 keittiön siivous ja pyykit kuivumaan, kuivat kaappiin, toinen kone pyörii 19.00 lasten iltapala, iltapesut, nukutukset 20.00 kauppaan (mies tulee kotiin) 21.00 seuraavan päivän vaatteet ja tarvikkeet lapsille ja itselle vaatteet+eväät 21.30 pyykin silitystä 22.30 tavarat paikoilleen, enimmät hiekat eteisen lattialta pois 23.00 7 h käytetty, nyt seksin kimppuun! Herätyskello soi klo 6. Tässä esimerkki tavallisesta päivästä! Siivouspäivä on asia erikseen. Mitä tästä jättäisi pois??? Paitsi siis sen seksin...
Illalla lataat pyykkikoneen valmiiksi. Laitat sen päälle heti kun tulet töistä eli klo 16.45. Ehdit ehkä laittaa pyykit kuivumaan ennen ruokaa tai ainakin heti sen jälkeen. (kannataisiko muuten ostaa kuivausrumpu, yksi kotityö olisi silloin vähemän)
Kaupassa käytte lauantaisin ja ostatte koko viikon ruuat kerralla. Mies voi sitten töistä tullessaan tuoda lisää maitoa ja tuorejuttuja sen listan mukaan mitä olet laittanut hänelle tekstiviestissä, joten kauppareissut loppuu. Ja laita ruokaa kerralla kahdeksi päiväksi, jolloin joka toinen päivä ei tarvitse laittaa ruokaa töistä tullessa.
Onko kaikkia vaatteita pakko silittää? Siitä voisi nistiä tunnin.
Miltäs kuulostaa??
- Meillä ei ole mitään muutakaan läheisyyttä. Ei halata, suukotella tms.
- En pidä itsestäni ja mietin miten kukaan muukaan pitää. Olen idiootti läski.
- En ole koskaan elämässäni saanut orgasmia. Ei hirveesti innosta toimia reikänä kun edes itse ei saa itselleen orgasmia.
Ja juu. Ollaan nyt viimeisten kuukausien aikana yritetty lähentyä ja olen hakenut apua itsetunto-ongelmiini. Siltikään seksi ei kiinnosta.. Joten mitä sitten tehdään?
Jos haluaisin seksiä useammin, laskisin vain rimaa, sillä tarjokkaita kyllä olisi. Vaan tahdon olla yksin ihan omasta tahdostani.
eksän vika -korttia heiluttava ei ole kuitenkaan onnistunut luomaan itselleen sitten niin minkäänlaista toimivaa parisuhdetta sen jälkeen. Että mistäköhän se kertoo? Ai niin joo, taas on tarjonnan vika!
Tässä ketjussa on kylläkin useampi kuin yksi nainen
Meidän pariterapiassamme ei sanottu, että TEILLÄ on tässä vuorovaikutusongelma. Meidän terapiassamme suositeltiin naiselle YKSITYISterapiaa.