Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?

Vierailija
18.08.2009 |

Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.

Mitä olisi ratkaisuksi?

Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-

käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-

Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -

levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-

käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-

Inhottava umpikuja :(

Kommentit (323)

Vierailija
1/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia n. tunnin vieviä kotitöitä riittää kyllä niille lopuillekin viikonpäiville.

Ok, ette silitä joka päivä. Mutta eihän kukaan voi elää niin, että työpäivän jälkeen vaan tehdään niitä kotitöitä ja venkslataan vaatteita tuntikausia? Ei harrasteta mitään, ei käydä missään.... ihan oikeasti, nyt jotain tolkkua!

meilläkin tehtiin ihan kiitettävästi kotitöitä ja silti käytiin perheen kesken tunnin lenkillä, lapset meni nukkumaan klo 20 ja sen jälkeen kukaan ei tehnyt minuuttiakaan mitään kotitöitä. no ok, omat vaatteet otin esiin kaapista ja siinä meni max 2 minuuttia.

Teidän pitää vähän alentaa tuota vaatimustasoa tai hankkia siivooja tms.

Vierailija
2/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mies tekee n. 50 h/vko töitä, minä sen normi 36,25. Työmatka 45 min molemmilla, lasten hoitopäivä 7.30-16.

Meillä ei _todellakaan_ käydä joka päivä tuntia lenkillä porukalla (toinen vanhemmista + lapset kyllä käy koiran kanssa, mutta maks. 45 min):

Eihän me edes olla kotona sitä tuntia yhtäaikaa ennen lasten nukkumaanmenoa!

Samanlaisia n. tunnin vieviä kotitöitä riittää kyllä niille lopuillekin viikonpäiville.

Ok, ette silitä joka päivä. Mutta eihän kukaan voi elää niin, että työpäivän jälkeen vaan tehdään niitä kotitöitä ja venkslataan vaatteita tuntikausia? Ei harrasteta mitään, ei käydä missään.... ihan oikeasti, nyt jotain tolkkua!

meilläkin tehtiin ihan kiitettävästi kotitöitä ja silti käytiin perheen kesken tunnin lenkillä, lapset meni nukkumaan klo 20 ja sen jälkeen kukaan ei tehnyt minuuttiakaan mitään kotitöitä. no ok, omat vaatteet otin esiin kaapista ja siinä meni max 2 minuuttia.

Teidän pitää vähän alentaa tuota vaatimustasoa tai hankkia siivooja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei nuohoa nurkkiaan niin innokkaasti ettei muka olisi viikossa pari kertaa varttia aikaa sylittelyyn. Poikkeuksen tästä tekevät siis ne, jotka keksimällä keksivät sitä tekemistä välttääkseen seksin. Onhan niitä niitäkin, jotka kömpivät sänkyynsä vasta kun ovat varmoja siitä, että kumppani on jo unessa.

Sitä en silti ymmärrä miksei sitä voi suoraan myöntää olevansa totaalisen haluton eikä edes halua vaivasta parantua. Miksi se haluttomuus pitää verhota kotitöiden aiheuttamaan väsymykseen tai muihin tekosyihin?

Vierailija
4/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja klo 21 jälkeen kukaan ei tee enää kotitöitä. Toimii takuulla.

Vierailija
5/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei _todellakaan_ käydä joka päivä tuntia lenkillä porukalla (toinen vanhemmista + lapset kyllä käy koiran kanssa, mutta maks. 45 min)

Toivottavasti teillä ei kovin aktiivista koirarotua ole - 45 min lenkkiä/pvä on monelle koiralle melko hemmetin vähän.

Vierailija
6/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos noista järjettömistä kotityötehtävä listoista jättäisi vaikka en silittämien minimiin. Eräs työkaverini itki minulle väsymystään, kun mm. kolmen lapsen pyykkien silittämiseen menee niin kauan aikaa. Hän silittää mm. pikkuhousut ja sukatkin.

Aivan käsittämätöntä ettei sitä kotityösuorittamista voi jättää vähän vähemmälle ja istua hetkeksi sohvalle ja vain olla. Ilman mitään syyllisyyttä siitä, että jotain nyt on varmasti tekemättä. Hieman rennompi meininki ja jo seksiäkin tekee mieli. Seksi ja kunnon orgasmi lievittävät stressiäkin mukavati.

Itsekin olen raskaassa työssä, omakotitalo + loma-asunto löytyy. Lapset kuskattava eri päiväkoteihin, mutta seksille löytyy varmasti aikaa, jos vain viitsii nähdä sen tärkeäksi osaksi parisuhdetta. Välillä sitten eletään sotkuisemmassa kodissa ja syödään eineksiä, mutta ei siihen maailma kaadu:)

Vierailija
7/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on nyt hieman enemmän, (noin 4 kertaa/vuosi aiemman 0.5/vuosi sijasta) mutta en vieläkään voi seksuaalisesti hyvin. Muuten kyllä, sillä elämästäni puuttuu nyt kokonaan jatkuva ja nöyryyttävä torjutuksi tuleminen, joka nakersi itsetunnon täysin rei'ille. Talo pysyy pystyssä ilman naistakin, ja lapset asuvat luonani puolet ajasta, joten valinta oli kaikin puolin hyvä.

Mies joka kuvittelee olevansa taidokaskin ensirakastaja käy juuri noin. Jos naisesi nauttisi seksistä kanssasi, saisit useammin. Tunnettu tosiasia.

Vierailija
8/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on nyt hieman enemmän, (noin 4 kertaa/vuosi aiemman 0.5/vuosi sijasta) mutta en vieläkään voi seksuaalisesti hyvin. Muuten kyllä, sillä elämästäni puuttuu nyt kokonaan jatkuva ja nöyryyttävä torjutuksi tuleminen, joka nakersi itsetunnon täysin rei'ille. Talo pysyy pystyssä ilman naistakin, ja lapset asuvat luonani puolet ajasta, joten valinta oli kaikin puolin hyvä.

Mies joka kuvittelee olevansa taidokaskin ensirakastaja käy juuri noin. Jos naisesi nauttisi seksistä kanssasi, saisit useammin. Tunnettu tosiasia.

on tutkittu juttu, että nainen, joka saa orgasmeja seksissä myös haluaa seksiä useammin (säännöllisesti) ja jos kuiva kausi jää "päälle" nainenkin on haluttomampi. Liittyy ihan hormooneihin. Että ei se kieltäytyminen seksistä taida kovin kaukana näiden uroiden taidoista olla. Katsoo peiliin ja tekee asialle jotain! Täällä vinkuminen tuskin auttaa.

Vierailija
9/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en silti ymmärrä miksei sitä voi suoraan myöntää olevansa totaalisen haluton eikä edes halua vaivasta parantua. Miksi se haluttomuus pitää verhota kotitöiden aiheuttamaan väsymykseen tai muihin tekosyihin?

Myönnän olevani haluton, seksiä ei tee mieli yhtään ja se onkin jäänyt meillä tosi vähälle. Olen miettinyt paljonkin mistä oma haluttomuuteni johtuu, nuorempana (lue: ennen lapsia) tällä saralla ei ollut mitään ongelmia. Eli ihan yllätyksenä on tilanne tullut itsellenikin. Tässä jotain syitä joita itse epäilen haluttomuuden taustalta löytyvän:

- työ- ja arkikiireen aiheuttama stressi, olen herkkä reagoimaan stressiin muutenkin

- omat ulkonäkökompleksit, tunnen itseni todella rumaksi ja inhoan omaa kehoani

- mies ei milloinkaan kehu ulkonäköäni tai tekemisiäni (ei kyllä haukukaan), tuntuu että olen yhdentekevä hänelle

- mies todella vähän kotona, on töissä, kokouksissa, asiakastapaamisissa, työmatkoilla ja jos on kotona, tekee töitä sohvalla läppärin ja kännykän kanssa. Jos ei tee töitä niin mesettää kavereiden kanssa tms. Suututtaa, kun mies näin selvästi asettaa työn ja omat kaverinsa minun ja lasten edelle ja suuttuneena nyt ei ainakaan seksi maistu.

Olen kyllä harkinnut ammattiavun hakemista tähän tilanteeseeni, mutta enpä ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
10/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei onneksi koiraparan lenkit tuohon jää:

se 45 min käydään siis lasten kanssa, heti päiväkodista kotiuduttua. Aamu- ja iltalenkit huolehtivat sitten vanhemmat vuorotellen ilman lapsia. Aamuisin toinen vanhemmista vie lapset, toinen käyttää koiran. Illalla jompikumpi käyttää koiran. Pääsee siis 3x pv lenkille.

Meillä ei _todellakaan_ käydä joka päivä tuntia lenkillä porukalla (toinen vanhemmista + lapset kyllä käy koiran kanssa, mutta maks. 45 min)

Toivottavasti teillä ei kovin aktiivista koirarotua ole - 45 min lenkkiä/pvä on monelle koiralle melko hemmetin vähän.

Vierailija
11/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taidosta kiinni. Vika oli tässä tapauksessa naisessa, ja terapiassakin käytiin.

Ja ei kukaan täällä vingu, tytöt - tarjoan vain toista näkökulmaa tähän keskusteluun. Jos haluaisin seksiä useammin, laskisin vain rimaa, sillä tarjokkaita kyllä olisi. Vaan tahdon olla yksin ihan omasta tahdostani.

Tepäs olettekin empaattisia. Tuskin olen väärässä kun arvioin, että olette yksinhuoltajia. :DD

on tutkittu juttu, että nainen, joka saa orgasmeja seksissä myös haluaa seksiä useammin (säännöllisesti) ja jos kuiva kausi jää "päälle" nainenkin on haluttomampi. Liittyy ihan hormooneihin. Että ei se kieltäytyminen seksistä taida kovin kaukana näiden uroiden taidoista olla. Katsoo peiliin ja tekee asialle jotain! Täällä vinkuminen tuskin auttaa.

Vierailija
12/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia, jota siellä käsitellään on tämä naisille hyvin yleinen tapa ulkoistaa tyydytyksensä miehelle ja onnensa yleisimminkin muille ihmisille - eli kaikki on siis miehen syytä. Näin on noin 80% tapauksista.

Mutta eihän AVlta voi muuta odottaakaan kuin paskaa. :D

Vierailija
13/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia, jota siellä käsitellään on tämä naisille hyvin yleinen tapa ulkoistaa tyydytyksensä miehelle ja onnensa yleisimminkin muille ihmisille - eli kaikki on siis miehen syytä. Näin on noin 80% tapauksista.

Mutta eihän AVlta voi muuta odottaakaan kuin paskaa. :D

että mies joka kuvittelee seksin olevan tyydyttävää sisään-ulos menetelmällä ja naisen olevan joka hetki valmis petipuuhiin on todellakin osasyyllinen seksielämän huonouteen. Mieshän se tässä on joka ulkoistaa tyydytyksen naiselle! Kai se oma käsi riittäisi, jos näin ei olisi. Kukakohan on ulkoistanut onnensa ja täällä koko ajan vinkuu :D, kuka?

Ei, en ole yksinhuoltaja vaan avioliitossa ja hyvin tyydyttävä on myös seksielämämme miehenikin mielestä (en vain luule, vaan tiedän). Mistä näitä imbesilli-miehiä sikiää?

Vierailija
14/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taidosta kiinni. Vika oli tässä tapauksessa naisessa, ja terapiassakin käytiin.

Ja ei kukaan täällä vingu, tytöt - tarjoan vain toista näkökulmaa tähän keskusteluun. Jos haluaisin seksiä useammin, laskisin vain rimaa, sillä tarjokkaita kyllä olisi. Vaan tahdon olla yksin ihan omasta tahdostani.

Tepäs olettekin empaattisia. Tuskin olen väärässä kun arvioin, että olette yksinhuoltajia. :DD

Mitäs jos opettelisit olevaan tyytyväinen elämääsi? Ja väärin arvioit, yli puolet palstalaisista elää parisuhteessa :-P.

Vierailija
15/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vika on 100% naisessa? Sori vaan, en usko. Sä olet niitä samoja luusereita kuin minun ex. Koko parisuhteen ajan suhteessa oli se dynamiikka että minussa on kaikki vika. Ja minä vaan liian kilttinä myöntelin ja kuvittelin että näin on ja koin suurta ahdistusta aiheesta.

Sitten kun myöhemmin onnistuin kasvattamaan pikkasen itsetuntoa, tajusin miten typerästi ja törkeästi mies toimi suhteen alussa, ja miten se veti koko seksisuhteen dynamiikan perseelleen. Sen lisäksi, että minussa itsessäni oli myös syytä. Muunmuassa se syy, että olin itsetuntoni surkeutta moisen mulkun mukaan alkujaankaan lähtenyt, enkä pistänyt pistettä sille touhulle alusta lähtien.

Vierailija
16/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta koen tietäväni jotakin, ja näkökulmasta, jonka uskon useiden haluavan täällä lukea - ainakin sen kuulemisesta olisi heille hyötyä.

En provoa, kuten sinä. En riitele, kuten sinä. En pyri nollaamaan tai mitätöimään ihmisiä kuten sinä. Kirjoitan rehellisesti, vaikka tiedän sen olevan tällä palstalla todella harvinaista.

Vai onko kenties tarkoitus, että AV on keskinäisen hymistelyn kerho?

Vierailija
17/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot jotakin tietää, vastaan rehellisesti, ja pystyn tekemään sen älykkäästi. Vittuiluun ja ilkeilyyn en vastaa, sillä sille ei ole mitään katetta. :D

AP

Vierailija
18/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa usein, ikävä kyllä. Ja tässä sitä ollaan: päivästä toiseen avaan haarani, että mies saa pökkiä. En ole ikinä kuvitellut edes, että haluaisin seksiä, en halua.

Seksi on turhin asia, mitä parisuhteessa voi olla.

Vierailija
19/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun uskomuksillasi ei ole siis tässä asiassa mitään merkitystä.

Siis terapiassakin oikein käytiin ja siellä todettiin että vika on 100% naisessa? Sori vaan, en usko.

Vierailija
20/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko. Sinä et ollut siellä terapiassa - minä olin. Sinun uskomuksillasi ei ole siis tässä asiassa mitään merkitystä.

Aina vaan pahenee. Siis olet siis niitä, joille ei mene mikään kaaliin, ei sitten mikään. Vaikka terapiassa sanottais että teillä oli vuorovaikutusongelma tässä ja tässä asiassa, huom. TEILLÄ, sinä kuulet sen niin että "naisessa oli kaikki syy".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä