Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.

Mitä olisi ratkaisuksi?

Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-

käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-

Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -

levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-

käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-

Inhottava umpikuja :(

Sivut

Kommentit (332)

ja mies vielä painostaa niin paljon ( vihjailee seksistä ym) että sen takia ahdistun ajatuksesta vielä enemmän! hän uskoo että kenenkään muun avioliitossa ei voi olla tällaista ongelmaa :(

keskustelin vaimon kanssa asiasta. Osallistun nykyisin enemmän taloudenpitoon ja saan vastaavasti enemmän huomiota. Ei hänkään varmasti joka kerta ihan himosta kiehu. Tosin itselleni toimii tuo suuhoito melkein paremmin kuin itse yhdyntä joten sitä saan kyllä jos en nyt aivan päivittäin niin tod. usen. Keväällä keskusteltiin ja ei kyllä montaa välipäivää ole ollut.

Varmaan vaimo uhrautuu mutta voin kyllä sanoa että vi ole vaimo enää valitellut etten huomioisi ja tekisi hänen mielikseen/kanssaan mitään. Mulle sopii nykyisin kaikki mitä vaimo ehdottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta kurjaa tämä on kaikille osapuolille..... Itselle on ihan käsittämätöntä miten mies kaipaa niin paljon seksiä -hänelle kai ihanne olisi aamulla ja illalla vähintään-

Ja samat fiilikset, se vonkaaminen ja sitten kiukuttelu seksin puutteesta tappaa kyllä kaiken pienenkin halun minulta.

menee kylmään suihkuun. Kyllä se pian oppii olemaan seksiä. Sitä paitsi on ihan naurettava ajatus että olisi olemassa joku seksin minimimäärä mikä pitää olla että pysyy terveenä tms.

Eikö lapset ja perhe-elämä tuo tarpeeksi sisältöä miehesi elämään?

kylmä tottuus vaan on että jos ei tyhjennystä ole niin kylmää on meno ja mikään ei ole hyvin. tosiaan joskus aamu ja ilta joskus vaan kerran per päivä. yritän aina väliin yksin ettei vaimo joutuisi niin paljoa. ero ja toiset olivat meilläkin vaakakupissa, ei siinä kyllä paljoa perhe/lapsien miettimiset auta.

En todellakaan kestäisi kerta päivässä tahtia kovin pitkään.

Lainaus:

tosiaan joskus aamu ja ilta joskus vaan kerran per päivä. yritän aina väliin yksin ettei vaimo joutuisi niin paljoa. ero ja toiset olivat meilläkin vaakakupissa, ei siinä kyllä paljoa perhe/lapsien miettimiset auta.

ehdottomasti ennen eroa. Jos itse ette kykene kahdestaan puhumaan asioita halki ja tulemaan molemmat vastaan vaatimuksissanne kotia ja puolisoa kohtaan, niin sitten menette keskustelemaan ulkopuolisen kanssa. Älkää hyvät ihmiset SEKSIN takia erotko!!!

Jossain vaiheessa tein päätöksen, että haluan lapsilleni ehjän kodin, jossa on sekä äiti että isä. Miehelle ilmoitin, että seksiä kaksi kertaa viikossa on ehdoton maksimi, jonka kestän. Tällä on nyt menty useampi vuosi, ja joten kuten se toimii. Arki on tasaista ja rauhallista, itse olen seksielämään todella tyytymätön, ja varmaan mies kans, mutta muut asiat ovat tärkeämpiä. Halut on multa kadonneet totaalisesti, ja säännöllisesti lupaan itselleni, että kunhan lapset muuttavat omilleen, niin muutan minäkin, enkä yhteenkään mieheen sen jälkeen edes vilkaise... Meillä ongelmaan liittyvät myös lievät erektiohäiriöt, joten mies pystyy tyydyttämään itsensä, mutta ei mua siten kuin haluaisin.

Kuulostaa varmaan kurjalta, mutta oletan, että tuhannet naiset ovat kautta aikojen olleet vastaavassa tilanteessa. Ei mitään uutta auringon alla.

en minäkään tuota eroa miettinyt, sivusuhteella olisin asiassa lähtenyt liikeelle jos siitä sitten olisi jotain muuta seurannut niin se on eriasia.

Seksi on lisääntymistä varten. Sitten kun on lisäännytty, niin seksin voi nostaa jonnekin vaatekaapin hyllylle.

Lainaus:

No jos on tarvetta vielä lisääntyä, niin...

Lainaus:

menee kylmään suihkuun. Kyllä se pian oppii olemaan seksiä. Sitä paitsi on ihan naurettava ajatus että olisi olemassa joku seksin minimimäärä mikä pitää olla että pysyy terveenä tms.

Eikö lapset ja perhe-elämä tuo tarpeeksi sisältöä miehesi elämään?

Lainaus:

<a href="http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Siemensy%C3%B6ksy+p%C3%A4iv%C3%A4ss%..." alt="http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Siemensy%C3%B6ksy+p%C3%A4iv%C3%A4ss%...">http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Siemensy%C3%B6ksy+p%C3%A4iv%C3%A4ss%...

Lainaus:

menee kylmään suihkuun. Kyllä se pian oppii olemaan seksiä. Sitä paitsi on ihan naurettava ajatus että olisi olemassa joku seksin minimimäärä mikä pitää olla että pysyy terveenä tms. Eikö lapset ja perhe-elämä tuo tarpeeksi sisältöä miehesi elämään?

Meillä ongelmana on nalkuttava mies. Valittaa ihan joka asiasta, aina teen asiat jotenkin väärin. Eipä tee mieli olla kovin lähellä tuota kotihitleriä.

Voiko seksi oikeasti olla tärkeämpää kuin se että on oma perhe ja puoliso jonka kanssa jakaa elämän hyvät ja huonot puolet? Ei meilläkään aina mene halut yksiin mutta ei siltä tulisi mieleenkään ruveta miettimään mitään muita vaihtoehtoja. On oltava TODELLA tylsä elämä jos ainut asia jolla saa pidettyä itsensä reilassa on seksi. Elämänkatsomus on mielestäni pahasti pielessä jos ei pysty muuta ajattelemaan kuin toisen pylsimistä...huh huh!

Se että täällä on miestenkin vastauksia, kertoo jo niissä sen, että mies ajattelee vain sitä, että hän saa tyydytettyä vain itsensä. Kummaa ajatella, että tyydytetään miehen tarpeet max. 2krt/vko vaikka miten päin. Voisiko ajatella, että joskus ap:n parisuhteessa ajateltaisiin vain vaimon tarpeet ja ei miehen ollenkaan? Ei kaikki tarpeet lähde siitä, että seksi on yhtä kuin yhdyntä..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat