Ehkäisymenetelmistä
Mitäs mieltä olette tästä vai kuulostaako hiukan hullulta? Meillä on kaksi lasta ja tällä hetkellä ehkäisymenetelmämme on pelkkä kumi. On puhuttu hormonikierukasta, mutta tunnustan, että ajatukseni siitä ovat aika negatiiviset. Lähinnä sen vuoksi mitä "kauhujuttuja" olen netistä lukenut mitä kaikkea se saattaa aiheuttaa. Toisaalta tuntuu, että mieheni haluaisi minun sen ottavan vaikka sanookin että itse saan päättää, eikä siis oikeasti ole edes yhdessä asiasta keskusteltu, vaan minä saan päättää! Tällä hetkellä olen aika tyytyväinen itseeni siis mielialojen ja painon yms takia ja tuntuu ihan hyvältä kun ei ole mitään ylimääräisiä hormooneja sotkemassa elimistössä.
Eli mikä teidän mielestä on paras/kivuttomin/haittavaikutukseton ehkäisymenetelmä?
-Caitrin-
Kommentit (2)
Itselläni ollut kohta 3 vuotta. Tarttee vaihtaa 3 vko:n välein, siis viikon tauko aina välissä.
Ollaan nyt vaan päädytty käyttämään kumia, eipähän ainakaan sisällä hormoneja/vaikeuta kuukautisia/tms. Mä haluaisin sterilisaation, mutten saa, koska olen vasta 25 v.