Jos olet ollut takaisin lähtöpainossa heti-3viikkoa synnytyksen jälkeen
paljonko painoa kertyi raskauden aikana? toivottavasti joku ymmärtää kysymyksen. :)
Kommentit (17)
alle lähtöpainon. Raskausaikana painoa tuli alle 10kg.
tosin tulivat kyllä ajan myötä takaisin :(
mulla tuli raskausaikana noin 8 kg, lähti pois jo ennen kolmea viikkoa. Tosin uskon, että iälläkin on väliä. Itse olin 18-vuotias kun sain esikoisen. Vanhat housut siis tuumassa 28 meni jalkaan kolmantena päivän synnytyksestä... Eipä mennyt seuraavan kanssa, ikää oli 31 vee, kiloja tuli 10!
58 ja synnyttämään mennessä painoin 70 kg. Pari kiloa jäi laitokselta, mutta ne katosi siinä viikossa parissa. Vartalon muoto ei kuitenkaan palautunut läheskään samassa tahdissa, vanhat farkut eivät menneet kyllä heti päälle. Se maha oli turvoksissa hyvän tovin vielä.
ei meillä muuta alkuun tehdäkään...
Mä tosiaan imetinkin ja laihduin tuostakin, jos en pitänyt varaani mitä söin. Imetys vei multa ihan mahdottomasti kaloreita. Piti oikein tehdä töitä ruoan kanssa, jotta sai pidettyä edes ne vähät lihakset.
alle lähtöpainon..ja on vieläkin puolen vuoden jälkeen. Painoa kertyi 11kiloa. Ja imetin.
en tiedä paljonko koko aikana tuli mutta 17,5 kiloa lähti 2viikon aikana synnytyksestä 6vko imetin
Alku paino 45kg, painoa tuli 18kg, ja kolme viikkoa ni painoa oli 48kg, vähän vielä päälle ja painoa ny 45kg taas :)
Mutta haluan kuitenkin kertoa ;)
Eli painoa tuli kummallakin kerralla 20kg ja l
Kotiin sairaalasta tullessa jäljellä oli pari kiloa ja viikossa-parissa nekin hävisivät
Ja paino putosi imetysaikana itse asiassa 5 kg alle lähtöpainon.
ja normaalipainossa olin tosiaan alle kuukaudessa synnytyksen jälkeen.
Suurin osa jääny aina heti laitokselle. Imettänyt olen kaikkia lapsia, 3-4 kk olleet pelkällä äidin maidolla.
Parissa viikossa olen alkanut käyttää samoja vaatteita kuin ennen raskauksia. Ihan itsestään kilot kadonneet.
ja muutamassa viikossa tosiaan oli alkutilanteessa.