Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkele Vantaalaiset sikatautiset

Vierailija
17.08.2009 |

PYSYKÄÄ KOTONANNE sairastamassa! Huomenna antaa koulut eikä ole mitään syytä ehdoin tahdoin tartuttaa kaikkia.

Tikkurila huhuilee

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä Tixin kautta mennyt jos lentokentältä haluan päästä pois. Bussilla pääsee keskustaan paljon näppärämmin kuin ensin bussilla tixiin ja siitä junalla keskustaan.

Vierailija
62/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montas kenttää siellä Vantaalla onkaan ????

Vai kulkeeko myös Tampereen kentän matkustajat tikkurilan kautta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että täällä on HARVINAISEN LAPSELLISTA PORUKKAA kirjoittamassa! Rehän olette kuin pahasia kakaroita "tartutanpas tahallani" ja "kuivu kotiisi"- jutuillanne.

Vierailija
64/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko, että siinä oli esim. =)

Ja kyllä vain juna-asema on täynnä porukkaa jotka ovat tulleet 61:llä kentältä ja jatkavat matkaa joko junalla tai toisella bussilla.

Mutta se nyt ei ollut jutun pointti kuitenkaan.

Vierailija
65/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montas kenttää siellä Vantaalla onkaan ????

Vai kulkeeko myös Tampereen kentän matkustajat tikkurilan kautta ?

teen kirjoitusvirheitä. Sehän se olennaisin asia tässä olikin. =DD

Vierailija
66/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torju leviäminen mahdollisimman hyvin

Helpot tavat hidastaa influenssavirustartunnan leviämistä ovat

* hyvä käsihygienia (käsien pesu ja desinfioivat käsihuuhteet),

* oikea yskimiskäytäntö (yski käsien sijasta kertakäyttönenäliinaan tai hihan yläosaan)

* silmien, nenän ja suun koskemisen välttäminen

* ja sairastuneiden pysyminen kotona.

Eikös nämä ole ihan itsestäänselviä...

Vierailija
67/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yh ja olen niin monta kertaa yrittänyt saada joltain apua hakee ruokaa meille kun ollaan kipeinä mutta kukaan ei auta..

ni vittu nyt käyn ihan suosiolla ite hakemassa ruoat meille vaikka olisi rutto..

ei paljon enää kiinnosta muita ajatella..ihan sama mulle kuka saa tartunnan mun kauppareissulla...

Vierailija
68/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yh ja olen niin monta kertaa yrittänyt saada joltain apua hakee ruokaa meille kun ollaan kipeinä mutta kukaan ei auta..

ni vittu nyt käyn ihan suosiolla ite hakemassa ruoat meille vaikka olisi rutto..

ei paljon enää kiinnosta muita ajatella..ihan sama mulle kuka saa tartunnan mun kauppareissulla...

Jospa ostaisit kaappiin varastoksi vaikka puurohiutaleita, vähän purkkilihaa, makaronia, tiivistemehua ja kuumelääkkeitä niin tilanne helppais kummasti.

Vierailija
69/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa maitoa veteen sekoitettuna, jos ilman ei tule toimeen. Kaupatkin saattaa mennä kiinni, joten kannattaa hankkia edes jotain, jotta ei tarvitse nälkää nähdä jos epidemia kunnolla iskee ja kaupoissa ei ole työntekijöitä.

Vierailija
70/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

linnoittautua himaasi seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi, aluksi. Opetat tenaviasi kotona ja pyydät joitakin tuttujasi (jos on) hakemaan sulle ruokaa ja lääkkeitä.

Jos pelkään tautia noin hirveesti, niin miksi liikut ulkona ????

Vierailija
71/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuroa ja purkkilihaa????? ei todellakaan.

Vierailija
72/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö sitä joku, nötköttiä ?

Vierailija
73/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

linnoittautua himaasi seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi, aluksi. Opetat tenaviasi kotona ja pyydät joitakin tuttujasi (jos on) hakemaan sulle ruokaa ja lääkkeitä.

Jos pelkään tautia noin hirveesti, niin miksi liikut ulkona ????

En toki. Sanon vain että varmaan jokainen meistä olisi mieluummin sairastumatta kuin sairastuisi ja olisi hyvää käytöstä omilla teoillaan hidastaa influenssan leviämistä.

Mikä tuossa nyt sinusta kuulostaa panikoimiselta? Aivan samoin teen vaikkapa oksennustaudissa: en sitäkään väenväkisin muille tartuta.

ap

Vierailija
74/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö sitä joku, nötköttiä ?

Ja kyllä minä voin kastikkeen nötkötistä tehdä jos perhe on kipeä ja kauppaan ei pääse. Outoako?

Vierailija
75/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkkilihaa, makaroonia (en ole koskaan ostanut enkä osta), tiivistemehua ?Ihan rehellinen kysymys, mikä noista on ruokaa ? Noihan kaikki on täysin turhia hiilaripommeja.

Vierailija
76/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nötköttiä. Itse en siihen koskisi.

Vierailija
77/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tuoreena.

Vierailija
78/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoretta tonnikalaa.

Voi kiesus... kai teillä pakastin ainakin on? Sinne voi varata sitä kalaa ja lihaa ja kasvispakasteita niin paljon kuin sielu sietää. Nuo nyt oli vain esimerkkejä.

Oletteko avuttomia? Ostakaa sitten vaikka isot määrät perunoita ja pitkään säilyviä juureksia, wok-vihanneksia, pakkaseen lihaa, kalaa, kanaa... mitä nyt muutenkin syötte. Ihme taulapäitä ja vänkääjiä. Joku henkinen pakko mennä kuumeessa kauppaan vai?

Vierailija
79/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nötköttiä. Itse en siihen koskisi.

Kissat sietää paljon ihmistä huonommin suolaa. Huomio vain...

Vierailija
80/84 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko sen meille ?

Tollanen 350 litranen olis hyvä. Annanko osoitteen minne voit sen toimittaa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi