Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään yöside ei riitä, aina vuotaa takaa tai edestä

Vierailija
17.08.2009 |

ei niin pitkää löydykään. Runsas vuoto siis. Mikä ihme avuksi???

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme, muuta kuin juuri synnyttänyt, käyttää sidettä?

Vierailija
2/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen et edes muista, että sinulla on kuukautiset.

Itse nukuin aina huonosti kk:n aikaan ennen kuukuppiin siirtymistä. Muistan ne ällöttävät verivalumat, ja sen, kun yöllä heräsi siihen, että ei kun pesulle vaan - joka paikassa on ällöttävää tahmeaa, kuivunutta verta. Ja lisää vaan pukkaa. Yök! En enää koskaan vaihda pois kuukupista, ellei ole ihan pakko.

http://www.kuukuppi.fi/index.php?main_page=index&cPath=1_111&zenid=d401…

http://www.kuukuppikunta.net/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yöllä turvallisesti toisin kuin tamponia.

Vierailija
4/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu ei auta.

Vierailija
5/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vuosi ennen lakanoille, sit keksin ton saman mitä muutama muukin eli vessapaperinpalanen taiteltuna peppuvakoon. Siitä vaosta kun se veri aina valui ties miten pitkälle selkään.

Nykyään käytän kuukuppia ja olen niin onnellinen! :)

Vierailija
6/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen minäkin. Mulla oli kans siteiden kans aina toi sama ongelma ja siitä syystä jouduin nukkuun aina tietyssä epämiellyttävässä asennossa, jotta ohivuotoja ei tullut. Kuukuppia, kun kokeilin niin pois en vaihda ja voin nukkua miten haluan.

Vierailija
7/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oikeasti toimii (mulla on hirvittävän runsaat kuukautiset). Enkä mä nyt kyllä ymmärrä, mikä siinä on niin yököttävää (kun joku sitä täällä yökkäili).

Vierailija
8/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin falskasi aina ennen siteistä ohi yöllä, mutta kuukupin kanssa sitä ongelmaa ei ole. Ja miten ihmeessä kuukupin käytöstä voisi saada virtsatulehduksen?? Mun käsittääkseni ei mitenkään...

Vierailija
9/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi enää heräillä siihen kun verta "holahtaa" siteeseen.

Vierailija
10/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsen teko ei ajankohtaista.

Vierailija
11/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kuullut toiseltakin, että aiheuttaa virtsatietulehduksen. Riippuu jotenkin anatomiasta. Tosi kurja juttu. Mutta ehkä toinen merkki tai asettelu toiseen kohtaan voisi auttaa. Kuulun myös niihin, jotka eivät vaihtaisi enää siteiden tai tamppoonien kanssa puuhasteluun! Ajatuskin tuntuu aivan esihistorialliselta :-D

Vierailija
12/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän nykyään kuukuppia, enkä muuhun vaihtaisi. Ennen käytin siteiden kanssa tosi tiukkoja alushousuja, joko numeron liian pieniä tai sitten muuten tiukkoja, tavallisissa side lörpsyi miten sattui ja ohivuotoja tuli. Joskus oli kahdetkin alushousut päällekkäin, ja yöksi laitoin tiukat pyöräilyhousut jalkaan. Nyt ei tarvitse niiden kanssa enää temppuilla, vaan kupin kanssa voin nukkua alasti

Vierailija
13/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parina runsaimpana vuotopäivänä tarvitsen siitä huolimatta yösiteen, koska en herää kuppia tyhjentämään välillä. Mutta kupin ohivuoto siteeseen on niin vähäistä, ettei tarvitse hermoilla öisin.

Vierailija
14/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaisia ongelmia. Otin hormonikierukan. Eipä ole tarvinnut neljään vuoteen kärsiä kuukautisista. Sen saa sitäpaitsi puolet halvemmalla, kun se on sairauden hoitoon tarkoitettu. Sitä se nimittäin on kun vuotaa kuin seula ja on kuukautiset epäsäännölliset.

Vierailija
15/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme, muuta kuin juuri synnyttänyt, käyttää sidettä?

Vierailija
16/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei yksinkertaisesti pysty imemään enempää. Eli luonnollisestikin apu on silloin siteen vaihtaminen yöllä.

Vierailija
17/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 peräkkäin

Vierailija
18/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin falskasi aina ennen siteistä ohi yöllä, mutta kuukupin kanssa sitä ongelmaa ei ole. Ja miten ihmeessä kuukupin käytöstä voisi saada virtsatulehduksen?? Mun käsittääkseni ei mitenkään...

Viimeistään aamulla kun nousi istumaan se lorahti yli...

Vierailija
19/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ohi. sohvat ja kaikki aina veressä, kun menee siteestä ohi vaikka olisi justiin vaihdettu (ei siis siitä kyse että olisi täynnä. Jos istun huonosti, vuoto valuu siteen ohi ja tulee suoraan sohvalle tai penkille missä istun.

Tampoonia / kuukuppia en voi käyttää, sillä saan niistä heti virtsaputken tulehduksen.

Vierailija
20/40 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitä isointa. Kun herään vauvan kanssa muutenkin, olen vaihtanut yöllä. Jos en ole herännyt, olen pitänyt sitä koko yön 7-9 h.

Ei ole suositeltavaa, mutta kyllästyin ohivuotoihin!