Mikään yöside ei riitä, aina vuotaa takaa tai edestä
ei niin pitkää löydykään. Runsas vuoto siis. Mikä ihme avuksi???
Kommentit (40)
Tukkii nuo etu- ja takavuodot ja ohjaa ne vuodot siteeseen. Vaikka mulla ei ole erityisen runsas vuoto niin yöllä aina vuotaa ohi edestä tai takaa jos en tuki sitä vuotoa tuolla paperilla.
ei ehkä kovin "viehättävä", mutta paljastetaan se nyt täällä: iso siivellinen yöside ja lisäksi laitan pumpulipallon peppuvakoon vähän ennen sitä kohtaa, jossa side takaa loppuu. Pumpulipallo kerää nuo takavuodot. On toiminut montamonta vuotta. Ei lakanat veressä enää.
Kuka ihme, muuta kuin juuri synnyttänyt, käyttää sidettä?
Oma kikkani on pikkuhousunsuoja, jonka laitan leveyssuunnassa siihen kohtaan jatkeeksi, jossa takana side loppuu. Runsaan vuodon päivinä laitan lakanoiden suojaksi pyyhkeen ja jalkaan vanhat pyöräilyhousut.
Kaikki ei tampoonia tai kuukuppia pysty tai uskalla käyttää. Mä ainakin käytän siteitä vaikka epämukavia on välillä.
Hormonikierukka. Samoin täällä, yöside päivälläkin ja läpi.
Laitto sattuu niin saakutisti mut on sen väärti.
Pikkuhousunsuojista voi tuunata jatkopalan sivuille ja persvakoon.
Kyllä sulla on hygieniaongelma jos saat tulehduksen tamponeista ja kuukupista. Tuolla logiikalla seksistä myös joka kerta?
https://www.yliopistonapteekki.fi/tena-bed-plus-60x90cm-vuoteensuoja-30…
Tuosta apua jos vuotoja ei saa tukittua.
Toivottavasti ap:n tilanne on helpottanut 12 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap:n tilanne on helpottanut 12 vuoden aikana.
Jospa ne vuodot ovat loppuneet iän myötä?
Tena aikuisten vaippa tai vuotamattomat kuukautispikkarit vaikka ebaysta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulla on hygieniaongelma jos saat tulehduksen tamponeista ja kuukupista. Tuolla logiikalla seksistä myös joka kerta?
Totta. Tämän on sanonut minulle myös urologi. Tosin seksi voi olla joskus aika sotkuista...
Minulla oli myös tosi rajuja vuotoja. Laitoi kaksi isointa OB:ta peräkkäin ja lisäksi siteen yöksi.
Mä laitan pyyhkeen jalkojen välistä, ei sotkeennu enää lakanat.
Menehän käymään gynellä. Ei tuo ole normaalia.
Laita kolme maxikokoista ohutta, eteen, taakse ja triplasti keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Menehän käymään gynellä. Ei tuo ole normaalia.
Täysin normaalia, miehet ei vain ymmärrä naisena olemista.
On normaalia, mutta pyydä lääkäriltä Cyklocapron lääke, vähentää vuotoa.
ei ehkä kovin "viehättävä", mutta paljastetaan se nyt täällä: iso siivellinen yöside ja lisäksi laitan pumpulipallon peppuvakoon vähän ennen sitä kohtaa, jossa side takaa loppuu. Pumpulipallo kerää nuo takavuodot. On toiminut montamonta vuotta. Ei lakanat veressä enää.