Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienimunaisimman tuntemasi miehen nimi?

Vierailija
17.08.2009 |

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukunimi on aika harvinainen joten en voi sitä tänne laittaa

Vierailija
62/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei osannut suudella. Eikä käyttää sitä pientä vehjettään, lisäksi puhui aika järkyttävää murretta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvontaa.

Vierailija
64/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tiedän muutaman ja kumpikaan ei saa solmittua vakisuhdetta.

Varmasti raskas paikka miehelle itselleenkin.

Vierailija
65/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on hetkiä, kun ajattelen, että asialla ei ole mitön merkitystä, mutta esimerkiksi tällaise ketjun lukeminen vakuuttaa minut siitä, että minun ei kannata edes yrittää seurustella kenenkään kanssa.

Aika moni nainen ihmettelee sitä, että olin niin mukava, juttu luisti, mutta en ota yhteyttä. Tässä syy. En halua tuottaa pettymystä naisille - eikä omakaa itsetunto suoraan sanoen enää kestä yhtään negatiivista kommenttia.

Minun ratkaisuni on siis elää yksin.

-mies

Vierailija
66/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on hetkiä, kun ajattelen, että asialla ei ole mitön merkitystä, mutta esimerkiksi tällaise ketjun lukeminen vakuuttaa minut siitä, että minun ei kannata edes yrittää seurustella kenenkään kanssa.

Aika moni nainen ihmettelee sitä, että olin niin mukava, juttu luisti, mutta en ota yhteyttä. Tässä syy. En halua tuottaa pettymystä naisille - eikä omakaa itsetunto suoraan sanoen enää kestä yhtään negatiivista kommenttia.

-mies

Vierailija
67/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sen takia hänen itsetuntonsa oli nollissa ja kohteli naisia todella huonosti. Minua ei ehtinyt pahoinpidellä mutta ennen ja jälkeen kyllä.

En menisi naureskelemaan asialle, se voi olla todella vaikea paikka miehelle, ihan elämän pilaava asia.

Ja sulle -mies, persoonalla pääsee pitkälle, sillä rakennetaan pitkiä parisuhteita, ei elimen pituudella.

Vierailija
68/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

påilkkaa naisia,,on löysää ja läskiä, riipputissiä tai tissitöntä.

Vierailija
69/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies

Vierailija
70/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riitä mihinkään.

Enkä todellakaan vongu täällä itsesäälistä, totean vain asiantilan. Lukekaahan tätä AVtanne niin näette, mitä naiset tahtovat.

-edelleen sama

Ja sulle -mies, persoonalla pääsee pitkälle, sillä rakennetaan pitkiä parisuhteita, ei elimen pituudella.

Vierailija
71/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies; ymmärrän kyllä itsesäälisi, mut se vaan ei pidä paikkaansa että elimen koolla ois merkitystä. Huomaat sen, jos lakkaat lukemasta täsä skeidaa täällä, suljet netin, ja alat tapailla NAISIA, et tyttöjä.

Naisen kaikki herkimmät kohdat on 3 cm:n päässä emättimen suulta. Jos siis miehen penis on erektiossa ton 3 cm, se riittää. JA sitäpaitsi suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkästä yhdynnästä, oli miehellä minkälainen varustus tahansa.

Varsinkin pohjoisen kansojen miehillä voi olla aika pienikin, järkikin sanoo että näillä leveysasteilla se on todennäköisesti pohjoinen sopeutuma samalla tavalla kuin pieni nenä ja pieni suu. Näihin pakkasiin ei jätetä roikkumaan yhtään enempää arvokasta tavaraa jäätymään, kuin on pakko.;) Ei sitä tarvitse hävetä. Ja jos ei heti sänkyyn hyppää, niin toivottavasti keskinäist luottamusta, kunnioitusta ja lämpöä on sen verran, ettei juttu tähän kaadu.

Vierailija
72/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä näin naisen näkökulmasta sanoisin, että nimenomaan se persoona ratkaisee.KAIKEN. Tiedän mistä puhun. :)

Vierailija
73/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tavaton valloittamisenhalu sillä ukolla on, edelleen, vaikka on naimisissa ja lapsia. ilmeisesti itsetunto on verrannollinen munan kokoon ja sitä yritetään sitten paikata tälläisella.

Vierailija
74/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla herkän ihmisen psyykeelle. Ällöttää nämä naiset.

Vierailija
75/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että persoona??Voin sanoa ettei siinä tutustumisvaiheessa minkäänlainen persoona olisi korvannut mahtavaa seksielämää.Ihan henk.koht mielipiteeni siis.Tietty nyt jos mieheltäni menisi kyky "toimia",en rakastani hylkäisi,vaan sopeutuisin tilanteeseen,mutta meillä on jo yhteistä elämää niin kauan takana,että rakkaus korvaisi mahdolliset "puutteet"..

Kaikella kunnioituksella nro.15,kuulostaa pikkupippelin vaimon selittelyiltä :)

Vierailija
76/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhota jonkun ihmisen itsetunto lopullisesti? Uskomatonta sakkia. Tämä palsta on todellakin ihmiskunnan viimeistä pohjakarstaa.

Vierailija
77/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se itsetunto on munasta kiinni,niin tuhoutukoon mun puolesta..heheh.Oikeasti,heikolla psyykkeellä ei pärjää tässä karussa maailmassa,on joku vahvistuttava,tai "tuhouduttava",sorry,mutta tämä on vaan elämisen faktoja.

Vierailija
78/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh..mun omalla ukolla ei ole maailman suurin mutta AINA toiminta valmis ja miehellä on mahtava mielikuvitus. Seksielämämme on täydellistä!!

Omalla on pienin minkä kanssa olen ollut sängyssä mutta mies on ainoa kenen kanssa saan orkkuja.

Onnellisesti naimisissa jo 12vuotta. :)

Vierailija
79/79 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voimme päätellä, että sinulla on joko

a) pahoja ongelmia itseksi kanssa

b) vähän aitoja ystäviä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä