pienimunaisimman tuntemasi miehen nimi?
Kommentit (79)
Av on minulle vain kevyttä ajanvietettä,silloin tällöin pilke silmäkulmassa vastailen joihinkin ketjuihin,kuten myös tänään tähän ko.ketjuun.
Kerroin rehellisesti oman HENKILÖKOHTAISEN mielipiteeni,ajattelemattomasti.En ehtinyt niin pitkälle asiaa pohtia,että joku mies itsetunto matalalla on jo tänäänkin ehtinyt tuntikausia surra kun "mulla on niin pieni muna",sitten lukee tekstini tästä ketjusta ja vaipuu murheen alhoon.Siitä esitän anteeksipyyntöni.
Luonteeltani olen ehdottoman rehellinen,ja vaadin sitä myös lähipiiriltäni,toki on ihmisiä joille tämä on käsittämättömän röyhkeää,tylyä,ja ilkeää käytöstä (sanoa totuus,mikä tietenkään ei aina ole minulla se absoluuttinen sellainen).Itse olen vain saanut tarpeekseni kieroista ihmisistä,ja silkasta valehtelusta,kauniisti puetustakin sellaisesta.
Tähän ketjuun vastatessani faktoina käytin omia kokemuksiani,olen kerran kohdannut n.2 cm vehkeellä varustetun miekkosen,ja voin sanoa että vaikka kuinka ja miten päin siinä hommailla yritettiin,minulle jäi lyhyen pippelin mahtavuus täysin hämärän peittoon.Olen myös ollut suhteessa järkyttävän "isokokoisen" kaverin kanssa,joka ei osannut käyttää lainkaan avujaan,huono kokemus siis tämäkin.
Onneksi nyt olen onnellisessa pitkässä parisuhteessa miehen kanssa,joka on itselleni kaikin puolin se oikea,myös varustukseltaan..nautin hieman rajummasta menosta,enkä saa nautintoa lirputteluista ja rapsutuksista,ehkä tämä siis syynä tähän radikaaliin min.15 cm vaatimukseeni :) T:nro 21
jolla oli kyllä ihan uskomattoman pieni vehje. Kokoa oli lepotilassa noin mun pikkurillini verran ja täydessä terässään olisko ollut noin peukalon verran. Täytyy sanoa, että seksistä ei kyllä meinannut tulla yhtään mitään.
Muutama vuosi taaksepäin tapasi ko. herran ja hän kertoi olevansa naimisissa ja kahden tytön isä, joten joku on ilmeisesti saanut homman toimimaan :-)
Muuten mukava mies kyllä....
Hyvänen aika sentään!!!
- Nainen, ei itsekään täydellinen
enää selittelemällä paranee.
Av on minulle vain kevyttä ajanvietettä,silloin tällöin pilke silmäkulmassa vastailen joihinkin ketjuihin,kuten myös tänään tähän ko.ketjuun.
Kerroin rehellisesti oman HENKILÖKOHTAISEN mielipiteeni,ajattelemattomasti.En ehtinyt niin pitkälle asiaa pohtia,että joku mies itsetunto matalalla on jo tänäänkin ehtinyt tuntikausia surra kun "mulla on niin pieni muna",sitten lukee tekstini tästä ketjusta ja vaipuu murheen alhoon.Siitä esitän anteeksipyyntöni.
Luonteeltani olen ehdottoman rehellinen,ja vaadin sitä myös lähipiiriltäni,toki on ihmisiä joille tämä on käsittämättömän röyhkeää,tylyä,ja ilkeää käytöstä (sanoa totuus,mikä tietenkään ei aina ole minulla se absoluuttinen sellainen).Itse olen vain saanut tarpeekseni kieroista ihmisistä,ja silkasta valehtelusta,kauniisti puetustakin sellaisesta.
Tähän ketjuun vastatessani faktoina käytin omia kokemuksiani,olen kerran kohdannut n.2 cm vehkeellä varustetun miekkosen,ja voin sanoa että vaikka kuinka ja miten päin siinä hommailla yritettiin,minulle jäi lyhyen pippelin mahtavuus täysin hämärän peittoon.Olen myös ollut suhteessa järkyttävän "isokokoisen" kaverin kanssa,joka ei osannut käyttää lainkaan avujaan,huono kokemus siis tämäkin.
Onneksi nyt olen onnellisessa pitkässä parisuhteessa miehen kanssa,joka on itselleni kaikin puolin se oikea,myös varustukseltaan..nautin hieman rajummasta menosta,enkä saa nautintoa lirputteluista ja rapsutuksista,ehkä tämä siis syynä tähän radikaaliin min.15 cm vaatimukseeni :) T:nro 21
vai odottavatko näkevänsä oman nimensä.
Lohdutukseksi pienimunaisille, ette ole ongelman kanssa yksin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis
enää selittelemällä paranee.
Että mitä ihmettä tällaisten asioiden kanssa kamppaileva tekee Vauva-lehden av:llä?Viitateen siis matalan itsetunnon "lyhyen vehkeen" mieheen?
ei riitä mihinkään. Enkä todellakaan vongu täällä itsesäälistä, totean vain asiantilan. Lukekaahan tätä AVtanne niin näette, mitä naiset tahtovat. -edelleen sama
Sanoisin naisena, että sulla ei ole muita vaihtoehtoja kun opetella tyydyttämään nainen muuten kuin peniksen koolla. Opettele mahdollisimman hyväksi suuseksin antajaksi tai käsipelillä. Olen ollut parisuhteessa 8 vuotta ja minulle molemmat nämä taidot ovat tärkeämmät kuin itse yhdyntä. Naisen voi tyydyttää niin monella eri tavalla.
miksi ihmeessä kukaan tekee tällaisen aloitteen??? Täytyy olla joku todella hyvä syy tai sitten itsellä joku pahempi ongelma.
ja ihmisen itsetunto mokoman av-lässytyksen takia tuhoutunut,niin samalla menttaliteelilla voisin hakea kriisiapua psyykkeen järkkymiseen kun kaupan kassa ei muista tervehtiä asioimaan mennessäni :D Voi apua! T:21
ja luulisi sinunkin sen ymmärtävän.
blondi avaisi aloituksen, jonka otsikko olisi "Jokainen blondi on..."
Miksi pienimunaiset avaa tällaista palstaa vai odottavatko näkevänsä oman nimensä.
Lohdutukseksi pienimunaisille, ette ole ongelman kanssa yksin.
<a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis" alt="http://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis">http://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis</a>
Molemmissa tapauksissa kyse siitä,että ihmiset ottavat itseensä tuntemattomien ihmisten toimet,jotka vähänkin itseä sivuuttavat,ja kehittävät lisää tekosyitä rypeä itsesäälissä?T:21
että et ymmärtäisi vaikka miten selittäisimme.
täytyy sanoa, että tämän yhden naisen käytös tässä ketjussa on todella etovaa.
Pieni muna on tollaseen karseaan luonteeseen verrattuna pieni ongelma.
että et ymmärtäisi vaikka miten selittäisimme.
Koitapa nyt ryhdistäytyä äläkä vajoa itsesääliin. Sulla on pieni muna. Piste. Joku toinen on liian lyhyt, liian pitkä, liian tumma, liian vaalea, liian koulutettu, liian vähän koulutettu, liian köyhä, liian ties mitä. Sen kanssa täytyy vaan elää.
Mene ja tutustu naisiin. Älä leveile munan koolla, vaan juttele ihan normaaleja arkipäivän asioita, valloita luonteella. Ja kun on seksihommien aika, puhutte avoimesti asiasta. Sanot, että sua ahdistaa pienimunaisuus, mutta olisit kyllä kiinnostunut tyydyttämään myös naisen, esim. suulla, käsillä, dildolla tms. Juttelette, mistä tykkäätte, eiköhän se yhteinen seksin ilo löydy, ei kai niin mielikuvituksetonta voi olla.
Suurin osa parisuhteesta on muuta kuin munanmittailua.
Mä olen sitä mieltä, että koolla on väliä - ja tykkään kyllä välillä saada mieheltäni kunnon kyytiä. Mutta uskon, että keksisimme keinot, jos oma varustus ei riitä. Lisäksi kaikenlainen haliminen ja arjen läheisyys on ihan parasta.
Ai niin, ja luulen, että jokainen yli 30 v tietää, että ei ole itsekään täydellinen, joten sitä on turha odottaa muiltakaan.
Tsemppiä sinulle!
Tietysti on hetkiä, kun ajattelen, että asialla ei ole mitön merkitystä, mutta esimerkiksi tällaise ketjun lukeminen vakuuttaa minut siitä, että minun ei kannata edes yrittää seurustella kenenkään kanssa. Aika moni nainen ihmettelee sitä, että olin niin mukava, juttu luisti, mutta en ota yhteyttä. Tässä syy. En halua tuottaa pettymystä naisille - eikä omakaa itsetunto suoraan sanoen enää kestä yhtään negatiivista kommenttia. Minun ratkaisuni on siis elää yksin. -mies
toivottavasti myöskään pienitissiset naiset eivät lisäänny...voi yök teitä!
Kyllä teillä naisilla jotka haukutte pienimunaisia mahtaa olla jumalattomans IIIISO pillu??
Mun ukolla normia pienempi ja keltään muulta en ole saanut niin mahtavaa kyytiä ja seksiä kuin omalt mieheltäni. Ja kokemusta on uskokaa pois..