Mitä sait anopilta joululahjaksi? Minä sain rukkaset.
t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon (mutta ei sentään joululahjaksi)
Kommentit (49)
suklaarasian, anopin itsetekemät tosi hienot villasukat sekä 100 euroa rahaa.
Mulla on ihana anoppi, on ensin kasvattanut upean miehen pojastaan (ei ole mun tarvinnut kouluttaa) ja nyt pitää minua kuin omana tyttärenään.
yhteiseksi uus telkkari kun vanha meni rikki, lisäksi suklaarasiat mulle ja miehelle. Sitte se perinteinen kahvipaketti ja mun lemppari leipää. Se leipä oli niin ihana juttu, kun oli jo loppunu kaupoista kun kävin ite sitä ettimässä. Siis toki telkkarikin kiva ja tarpeellinen, mutta toi leipä totisesti lämmitti. Lapsi sai kans oman paketin, oisko ollu jotain 30€:n arvonen.
Oli kivannäk. ja osallistui yhteen yhteiseen isompaan lahjaan. Eli ihan kivoja lahjoja:)
Oikein on sellaisen halvan muovisen näköinen, varmaan saatu rocherilta ilmaislahjaksi, anopilla kun on tapana antaa sellainen yleensä lahjaksi mulle.
Onneksi vävy sentään sai kalliit ja arvokkaat lahjat. Ehkä olivat ostaneet vävylle ekaks ja sit mulle jäi vain kolikot ;-)
Ja lapset saivat yhteiseksi Pingu-DVD:n.
hesarin tilauksen, apen uudelta vaimolta familonin tyynyn ja peiton (mies sai samanlaiset). Viime vuonna sain lasisen, käsintehdyn sydänkorun :)
ja jotkut 2 euron rihkamakorvikset, vaikkei mulla ees ole reikiä korvissa..