Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te nukutatte yksvuotiaan?

Vierailija
16.08.2009 |

Niin että millä menetelmällä? Nukutatteko hänet viereen, laulatteko ym. ite käyn viemässä hänet pinnasänkyynsä ja lähden, käyn välillä kurkkaamassa ovelta että joko nukahti. tuntuu vaan tyhmältä jättää hänet yksin pimeään, haluaisin nukuttaa sen kuin silloin ku se oli vauva, omaan viereen ja katsoa kun hän nukahtaa, mutta nykyään sellanen ei onnistuis, hän vaan leikkisi minulla. nukutanko lapseni väärin ja miten te nukutatte?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun suositellaan tuota perhepetiä. siinä niitä ongelmallisia nukahtajia sitten monille kehittyy:lapsi ehdollistuu siihen,että vanhemman on oltava vieressä tai muuten ei uni tule silmään.

Meillä oli pinnasänky minun puolella sänkyä ilman toista reunaa ja nostin vauvan sinne yöimetyksen jälkeen . Koskaan ei ole ollut ongelmia,että nukahtais omaan sänkyyn. Vasta nyt isompana on keksinyt ruveta keikkumaan ja huutelemaan,mutta yleensä sammahtaa itse ennemmin tai myöhemmin kun on vähän aikaa pyörinyt omassa tutussa pesässään. Mutta hän on niin tomera tytttö,että jos olisin tissille opettanut nukkumaan,niin ihan taatusti huutaisi sitä vieläkin...

kyllä meidän perhepetiläinen siirtyi ihan kiltisti häkkikseen nukkumaan imetyksen loputtua (1v2kk),seuraavana kesänä,eli 1v.9kk siirtyi omaan huoneeseensa jatkettavaan nukkumaan,eikä koskaan ole ollut mitään uniongelmia.Nukahtaa ilman nukutteluja,iltapusut ja peittelyt,unilelu kainaloon,ovi rakosilleen jottei pimeässä tarvitse olla,ja unta palloon :)

Pikkuveikkansa 11kk on vielä perhepedissä,aika näyttää kuin sopeutuu nukkumaan omineen,mutta olen luottavaisin mielin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä