Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka EI MISSÄÄN NIMESSÄ tahdo enää lapsia?

Vierailija
16.08.2009 |

Olen sivusta seurannut miten ympärillä ihmisillä on vauvakuume. Minulla on kaksi lasta, ei koskaan ollut vauvakuumetta. Raskaus ja pikkuvauva-aika oli helvetillinen melkein kahden vuoden rupeama / lapsi joka oli pakko kestää, että sain tahtomani lapset.

Nyt olen niin onnellinen siitä, että ne on nyt tässä. Kaveri odottaa neljättä ja olen toki onnellinen hänen puolestaan koska hän tahtoi, mutta omalle kohdalle en voisi kuvitellakaan... menisin varmaankin mieluummin hirteen kuin kestäisin raskautta, synnytystä ja vauva-aikaa enää koskaan!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiluku ei 100% ole vielä täynnä. Haluaisin lisää lapsia, mutta en kestä sitä ekaa paria vuotta. Toistaiseksi ratkaisematon yhtälö siis meillä.

Vierailija
22/24 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5v ja 5kk pojat,joskus oon nyt 5kk ajalla jopa ajatellut et mikä mulla viirasi kun rupesin tähän taas.

Rakastan siis molempia lapsiani kyllä :) Ekan kanssa helpotti tuossa 2v tienoilla. 3v-> on jo niin ihanaa. Oikein odotan,et täää toinenkin kasvais sinne. En todellakaan pidä vauva-ajasta yhtään :(

Vauvaa rakastan silti :) mutta tiedän myös,että elämä on niin paljon helpompaa kun tää vauveliini kasvaa isommaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaika oli ihanaa ja vauva-aikakin helppoa (vauva nukkui hyvin alusta asti ja oli perusterve), eikä senkään jälkeen ole juuri ollut ongelmia, kun lapsi on ollut kiltti ja rauhallinen, mutta olen 99,9 -prosenttisen varma, että toinen lapsi olisi esikoisen vastakohta, enkä todellakaan halua ottaa sitä riskiä, että tämä helppo elämä mullistuisi täysin. Yhden kanssa kaikki on niin vaivatonta, matkustelu, kaupoissa käyminen, harrastaminen...

Vierailija
24/24 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaisi ja saisin jäitä hattuun. Lapsia on jo kaksi ja kuume ei kun nousee. En osaa kertakaikkiaan samaistua yhteenkään ylläolevista viesteistä.

Minä kun nimenomaan kaipaan sitä vauva-ja taaperoaikaa väsymyksineen, uhmineen ja sotkuineen. Isommat lapset ovat jo koululaisia ja näin jälkikäteen katsottuna se alkuaika meni liiankin nopeasti. Tottahan elämä on nyt isompien lasten kanssa monin kerroin helpompaa, mutta...jotenkin ei niin rikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi