Avioero ja harkinta-aika..
meillä on alkanut avioeron harkinta-aika juuri.Mies on hakenut eroa, meillä on kaksi pientä lasta ja kolmas tulossa tammikuulle.Olemme nyt asumuserossa.
Miehellä oli kuukausi sitten suhde toiseen,mutta tuli jätetyksi ja nyt miettii omaa elämäänsä...
Harkinta-aika päättyy kun tuleva lapsemme on noin kuukauden ikäinen :(
ONko kellään käynyt niin onnellisesti,että onkin harkinta-ajan jälkeen päättänyt jatkaa yhdessä?
Entä onko muita,jotka olisi jätetty raskaana ollessa? miten mies pystyy siihen...sitä mä vaan ihmettelen...
Kommentit (4)
mutta toivon että ei tuon pettävän miehen kanssa.
mitään hoppuiluratkaisua ei kannata tehdä. Lasten takia kannattaa kyllä yrittää, jos vaan itse jaksat ja pystyt. Ehkä pariterapiaa kannattaisi harkita ja hidasta ratkaisua. Eroa ei ole pakko hakea heti harkinta-ajan jälkeen vaan voitte katsella, kokeilla rauhassa ja mietiskellä asiaa.
siis harkinta aika ei teillä täyty vielä silloin kun nuorimmaisenne on 1kk. Sehän kestää 12kk, mutta jo 6kk kuluttua saa avioeron, vaikka vain toinen teistä allekirjoittaisi eropaperit. Mietintäaikaa on vuosi!
Meillä harkinta-aika päättyi eroon, ei heti 6kk kuluttua, mutta kuitenkin ennen vuoden täyttymistä. Mies oli ensimmäiset 6kk ihan sika, ilkeä ja ei ollut lasten kanssa yhtään, olin ihan yksin, hän oli eroa myös halunnut, mutta kaskas kun 6kk tuli täyteen niin alkoi liennytys ja anelu. 2kk sitten yritettiin elää perhe elämää, mutta laitoin sitten sille "pelleilylle" stopin ja allekirjotin sekä postitin itse lopullisen eropaperin PISTE
Se oli siihen astisen elämäni paras ratkaisu. Lähdin 4lasta kainalossa ja nyt elän parasta aikaa elämästäni.
Mutta kuitenkin toivon teille onnistumista ydinperheenä ja parisuhteenne pelastumista!
Tosin vauva syntyi hyvin pian sen jälkeen, kun miehen pettäminen selvisi vaimolle, ja mies muutti pois melko pian.
Eivät jatkaneet yhdessä, rankkaa se naiselle oli aikansa, mutta hän selvisi elämässä eteenpäin, ja elää onnellista elämää lasten kanssa!
En osaa edes kuvitella, miten pahalle sinusta, ja muista saman kokeneista tuntuu, toivon jaksamista, ja että asiat kääntyvät paremmaksi!