Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso urakka näköjään edessä :(

Vierailija
16.08.2009 |

Raskaus on nyt onnellisesti ohi, mutta näkymä vaa'assa ei olekaan yhtä onnellinen - 77 kiloa! 15 kiloa pitäisi laihduttaa pois, jotta olisin lähtöpainossa ennen raskautta.

Millaisessa ajassa olette saaneet noin isoja kilomääriä pois? Kysyn varsinkin niiltä, jotka olette imettäneet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti n. 3-4kuukaudessa. Imetys ei vaikuttanut asiaan, koska imetin ensin 3kk j odottelin josko vaakalukema pienenisi mutta mitään ei tapahtunut, joten täytyi ottaa itseä niskasta kiinni.

Vierailija
2/3 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta saatuna ja pitkään imetettynä. Oma kroppani on sellainen, että se jemmaa erityisen hyvin energiaa juuri imetysaikana. Eli imetys ei minua ole koskaan laihduttanut. Ekan ja tokan jälkeen jäikin pysyvästi viitisen liikakiloa, mutta nyt kun kolmonen on 10kk ja olen alkanut harrastaa aktiivisesti juoksulenkkeilyä (20-30km viikossa), on paino vihdoin sillä tasolla kuin ennen esikoisen raskautta. Vaikka siis vauvan maitona pelkästään rintamaito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntui että kilot vaan junnasivat, mutta kun 6kk jälkeen maito loppui ja siinä siis imetyskin niin kuin itsestään kilot alkoivat karista ja kun lapsi oli 1v olin jälleen omassa painossani.

Neuvolan lääkääri sanoikin, että palautuminen ottaa yleensä vähintään saman ajan kuin raskauskin.

Tietysti aina olen harrastanut liikuntaa ja syönyt suht terveellisesti. ;o)