Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset pukeutuvat kovin avokaulaisiin paitoihin?

Vierailija
15.08.2009 |

Mieheni sitä tässä yhtenä päivänä multa kyseli kun oli tympääntynyt työkaveriin joka auliisti esittelee kulahtaneita ja riipahtaneita rintojaan avokaulaisissa paidoissa. Mieheni oli sitä mieltä, että naiset voisivat vähän harrastaa itsekritiikkiä, eikä laittaa näytille ihan kaikkea varsinkin jos ei oikein ole mitään mitä esitellä.

No mä tuumasin siihen, että ei niitä varmaan sulle ollut tarkoitus esitelläkään, ehkä se yrittää saada pyydykseen jonkun ihan toisen miehen.

No kuinka on? Kuka tietää vastauksen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin nuori, ei mistään saanut vähänkään paljastavaa vaatetta, vaan säkki niskassa mentiin kaikki 80-luvulla. Sääli, kun olisi ollut kaunis vartalo mitä näyttää.

silloin tällöin ajatellut. Silloiseen pajunvitsavarteeni olisivat sopineet paremmin nykyvaatteet kuin 80-luvun teltat ja nykyisin toivon taas vaatteilta enemmän peittävyyttä kuin paljastavuutta

Vierailija
2/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidat ahistaa, jos se ei ole avokaula-aukkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän v-aukkoisia paitoja koska ne sopivat minulle paremmin kuin muut, mutta tissivako ei kyllä näy.

Mies mulla jo on - ja hyvä ja rakas onkin - joten ainoat silmät joita haluan miellyttää on omat (ja tietty miehenkin ;).

Vierailija
4/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressata moisia, collegepaita ja farkut ja hyvin meni! :D Jossain kohtaa vähän vaatimustaso nousi kun piti saada levikset.

Vierailija
5/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saadaan peittävämpiä kaula-aukkoja. Mä iloitsen siitä että paidat on nykyään pidempihelmaisia, monta vuotta kärsin siitä että jenkkakahvat vilahti aina kumartaessa kun paidat oli niin lyhyitä.

Vierailija
6/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun mulla on lyhyt selkä, niin tuntuu, että paidassa kun paidassa rinnat vilkkuu kaula-aukosta

Vierailija
7/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissejäni, siksi.

Vierailija
8/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paitoja joissa on hieman kaula-aukkoa, koska haluan korostaa enemmän hyviä kuin huonoja puoliani. :)

Mutta kaula-aukot ovat mielestäni hyvän maun rajoissa.

Vierailija
9/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki paidat ja tunikat on nykyään tosi avokaulaisia, muutama vuosi sitten ei olisi tullut mieleenkään pukea sellaisia, mutta nyt on jo tottunut. Joskus olen kyllä itsekin huomannut että vaate ei oikein salli kumartelua. Minulla on kaunis pitkä kaula ja dekoltee, joita kyllä mielelläni esittelen, mutta tissit pitäisin mieluusti piilossa.

Vierailija
10/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit saa näyttämään hyviltä kun laittaa kunnon liivit ja nätin avokaulaisen paidan.Mutta siis ei mitä tahansa riippukiikkuja kannata käyttää, jos se aiheuttaa muissa inhoreaktion:=)

Vierailija
11/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä se näyttää esim. jos kuvittelee kumartelevansa pöydän yllä. Jos siis sovittaa vain pystyasennossa, voi luulla, että paita asettuu aina ihan nätisti ja peittävästi.

Vierailija
12/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ahdistaa, jos kaulus on liian lähellä kaulaa. Ja kun on pienet ja riippuvat tissit, niin tosiaan voi mieletäni olla avonaisempi, just siksi kun ei ole mitä näyttää ;-)

Vierailija
13/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmonen, että monet paidat nyt sattuvat olemaan nykypäivänä kovin avoimia. Olen huomannut asian, koska yleensä yritän välttää avonaisia kaula-aukkoja.

t: riippis

Vierailija
14/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse synnyttänyt, b-kuppi mutta voisivat nämä pahemminkin roikkua... tykkään avarista topeista, kumartelen aina sovituskopissa koska selkä suorana ei näe koko totuutta :D kotona en pidä rinskoita, julkisilla paikoilla aina ja haluan myös esitellä rintaan tatuoitua tyttäreni nimeä... :)" NaarasSusi"

Vierailija
15/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän siksi kun mulla on kauniit rinnat. Toisaalta mulla on rumat sääret, joten niissä ei ole mitään näyttelemistä.

Vierailija
16/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä tartteisi esitellä, niin, että melkein puserosta/topista tipahtavat. Sitten naiset vielä kehtaavat valittaa että kun ihmiset katsovat vain rintoihin ensimmäisenä.

Vierailija
17/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän siksi kun mulla on kauniit rinnat. Toisaalta mulla on rumat sääret, joten niissä ei ole mitään näyttelemistä.

Vierailija
18/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskurit näyttää aika mahtavilta poolopaidassa, avaokaulaisessa näyttää siltä kuin kaula jatkuisi pidempään. Eikä sitä tosiaan tule aina katsottua, miltä se paita näyttää kun kumartelee pöydän yllä. Monissa paidoissa on niin iso kaula-aukko että pitäisi käyttää toppia alla. Suurin syy on kyllä vaatevalmistajissa ja sisäänostajissa, koska sitä meillä on päällä mitä myydään. Kun itse olin nuori, ei mistään saanut vähänkään paljastavaa vaatetta, vaan säkki niskassa mentiin kakki 80-luvulla. Sääli, kun olisi ollut kaunis vartalo mitä näyttää.

Vierailija
19/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä tartteisi esitellä, niin, että melkein puserosta/topista tipahtavat. Sitten naiset vielä kehtaavat valittaa että kun ihmiset katsovat vain rintoihin ensimmäisenä.

Vierailija
20/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tankki, mutta vielä pahemmalta näyttäisin kovin pienellä kaula-aukolla varustetussa paidassa - poolosta puhumattakaan!

Tykkäisin käyttää etenkin hihattomia pooloja, mutta kun ei vaan voi. Näytän kaulattomalta possulta. Avokaulaisemmassa paidassa näytän myös possulta, mutta sentään vähän paremmalta :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi