Oonkohan minä outo?
Asun yksin ja viihdyn myös yksin. Itseasiassa minua risoo jos joku tulee minun luo yllättäen tai vaikka soittaa tai laittaa viestin tulostansa. joillekkin yritän keksiä tekosyitä, ettei he sitten tulisi.Jos joku sitten tulee annan kyllä ymmärtää ettei ollut tervetullut, en tietenkään suoraan sano. Huokailen ja olen vähän ärsyyntynyt. Vähemmän on kyllä olllut tulijoita viime aikoina. Sisaruksiin ei kovin läheiset välit ole nyt aikuis iällä ollut. Pakolliset perhejuhlat käyn. Itselläni ei ole lapsia. Eräänlainen mieskumppani on mutta häntäkään en halua nähdä kuin silloin tällöin. Töissä olen ja se riittää minulle sosiaaliseksi kanssakäymiseksi ihmisten kanssa.
Kommentit (8)
Mä olen sanonut että taidan olla puolierakko..=)
Kaikista tuskaisinta lasten saamisessa minulle on nimittäin ollut se, etten saa viettää tarpeeksi aikaa ihan yksin.
Silloin, kun olin sinkku niin ei tehny tiukkaakaan olla yksin pitkiäkin aikoja.
En minäkään tykkää vieraista enkä käydä kylässä, enkä ole ajatellut, että siinä olisi mitään outoa. Mies ja perhe mulla on, mutta töitä teen kotona, joten aikuiskontaktit on vähissä, onneksi.
Et ole mielestäni outo, vain vähän erilainen kuin valtaosa ihmisistä. Onhan kautta aikojen ollu ihmisiä, jotka eristäytyy omaan metsäkämppäänsä eivätkä halua tavata muita ihmisiä.
Kuitenkin sinulla on tarve käydä netin keskustelupalstalla, jossa saa ainakin "kuunnella" muita ihmisiä, vaikka ei itse sanoisikaan mitään?
en yleensä lähde minnekkään jos joku pyytää esim. sisareni pyysi risteilylle kesäloman aikana, en lähtenyt.ap.
siinä missä ammatti,koulutus, siviilisääty, omaisuus jne. onko sinulla ystäviä
luulenpa että jos livenä tai kahvipöytä keskustelussa kerrot asian, sinua katsotaan kummeksuen.
täällä ehkä muita samanlaisia niin heistä se ei ole outoa
Minäkin viihdyn tosi hyvin YKSIN ja minulle työni on siinä mielessä osittainen "henkireikä", että reissaan ulkomailla ja siellä töiden jälkeen haahuilen, vietän illat yksin hotellissa jne.
Siis todellakin nautin siitä.
Mutta itselläni on kyllä mieheni ja lasteni lisäksi pari tosi hyvää ystävää, jotka ovat "korvaamattomia".
T. "osa-aika erakko, joka nauttii siitä"
olet vain erakkoluonne. Miksi kaikkien pitäisi esittää sosiaalista.