Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teiltä menee rahaa yhteen baari-iltaan?

Vierailija
15.08.2009 |

Mies oli viime yön ryyppäämässä, ja kävin sen tilitiedot katsomassa: illan kulut 100 euroa. Ja ryyppäs se meidän hääpäivän jälkeisenkin yön (9.8.), silloinkin yli satasen. Mitä vittua! Aina se on saarnaamassa, että ei osteta mitään leikkeleitä kun on niin vähissä rahat, enkä enää yhtään ihmettele miksi.

(Valitettavasti joudumme nyt elämään vain hänen tulojensa varassa, jotka tosiaan eivät ole päätähuimaavat..)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn yksin, niin sitten menee max. 20 e. Kotona olen ottanut jo pohjat ja baarissa otan vain euron tai kahden euron paukkuja. Matkat menen pyörällä.

Jos käyn miehen kanssa, niin se tarkoittaa sitä, että menemme baariin täältä meidän kotoa, josta on pakko mennä taksilla. Siihen menee rahaa jo 40 e. Kokonaiskustannukseksi tulee varmasti yli 100 euroa.

Jos kannabis laillistettaisiin, niin ei tarvisi jatkossa maksaa kuin taksit. Säästettäisiin pitkä penni, kun ei menisi kalliiseen ja myrkylliseen alkoholiin rahaa.

Vierailija
22/60 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo, joten minulta menee vain mahdollinen pääsymaksu. Mies ottaa 1-7 olutta /paukkua, tuo vaihtelee siis tosi paljon.

Viimeksi käytiin viikko sitten ja silloin mies joi baarissa 2 lonkkua ja 3 paukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee 20-60 euroa ja mahd. taksi yöllä päälle. Jos mennään miehen kanssa kaksisteen, niin silloin saattaa kyllä se satanen palaa.

Mutta ei me kyllä usein baarissa käydäkään.

Vierailija
24/60 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIlloin nuorempana kun lapsia ei ollut, ostin yleensä max kolme lasillista ja meni korkeintaan siis joku 20 euroa. Miten paljon viinaa yksi ihminen voi oikein juoda? Johan 100eurolla saa alkoholimyrkytyksen! Ellei sitten osta kavereille kanssa...

Vierailija
25/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäänpääsymaksun verran, koska miehet luottokortteja :D

Vierailija
26/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta, ehkäpä 15-20e. Sisäänpääsy + 2 siideriä.

Vierailija
27/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laksin juuri, että menee n.65e jos ei juo itseään humalaan. Tässä siis etkot, bussit, taksit, yöpalat, 3 drinkkiä, narikat ja sisäänpääsymaksut. Eli satasen saa helposti kulumaan.

Vierailija
28/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aika vähän yleensä muutama kymppi. Meillä on tapana alotella jonkun ystävän luona ennen baariin menoa, jolloin sielä ei sit tarvitse juoda niin paljoa sitä kallista lonkeroa ;) Monilla miehillä kyllä menee usein toi satanen selälleen.. Toi on kyllä vähän paha kun elätte miehen rahoilla, olisi hölmöä pistää rajat juomiselle, minkä taas muuten voisi tehdä :(

Vierailija
29/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanoen tiedä kuinka paljon rahaa meillä menee baari-iltaan... 50e - 500e, riippuu vähän mitä tehdään, kuka maksaa juomia ja käydäänkö syömässä alkuun jossain...

Vierailija
30/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30€

Vierailija
31/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

150-200 euroa. käyn noin kerran vuodessa baarissa. T. Mies 31v

Vierailija
32/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, jos voisinkin käyttää satasen! Usein kyllä silti menee kuin huomaamatta se 50€, vaikka juonkin aina pohjat kavereiden kanssa. Ihan vain siksi, että tykkään kunnon drinkeistä ja niillä on hintaa helposti yli kymmenen euroa kappale, eli vaikka ottaisin vain muutaman niin matkojen ja sisäänpääsyn kanssa tulee tuo :(

T: Köyhä

Vierailija
33/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa. Käyn baarissa ehkä kerran vuodessa. Sitten on ehkä kaksi mökkikeikkaa vuodessa.

Noi on rankkoja keikkoja, mutta muuten ei tule otettua oikeastaan mitään alkoholia.

mies

Vierailija
34/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paukkuja saa 1-2 €? :O

Vierailija
35/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella käy baarissa yksin kerran tai vaimon kanssa kahdesti.

t. mies

Vierailija
36/60 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran tai kahdesti vuodessa ulkona ystävien kanssa. Silloin kerralla menee Se 100-120€ illassa. Kotona sitsu tai kaksi pohjille, hyvä ravintola ruoka alku- pää- ja jälkiruokineen. Baareissa tosiaan juomat monesti 5-10€/kpl, juon drinkkejä, viiniä. Vodka martinit suosikkini! Sitten vielä yö mäkkärit tarvittaessa! Mielestäni tuo ei ole kohtuuton meno siihen nähden että käyn tosi harvoin. Olen kotihoidontuella itse, eikä mulla todella ole vara eikä haluakaan juhlia sen useemmin. Miehen kanssa käydään siksi aina erikseen koska toinen hoitaa sillä aikaa lapsia!

Vierailija
37/60 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee noin 10 euroa tai vähemmän. Juon yhden tai useimmiten kaksi.

T. 18 N

Vierailija
38/60 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Asun ulkomailla ja kämppis tekee promoter-hommia usealle eri klubille, joten hänen kautta ilmaiseksi sisään ja ilmaiset juomat talon puolesta :)

Vierailija
39/60 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

150e noin

Vierailija
40/60 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoma on 6-10 euroa ja iso mies ei kyllä myrkytystä saa jos koko illan aikana menee satanen!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän