Löytyykö muita joiden mielestä Me&I-vaatteet on kamalia?
Siis ne on jotenkin vain niin järkyn rumia, ihmeellisiä telttoja, ärsyttäviä leikkauksia ja tikkauksia ja tosi tosi hirveitä painatuksia. Ja hintaa ihan mielettömästi! Ja silti "kaikki" niitä ostelee, MIKSI?
Kommentit (65)
mutta ihmettelen tosiaan tuota hypetystä. Mielestäni Lindexillä ja H&M:llä on paljon hienompia vaatteita. Aika rumia itseasiassa nuo Me&I -vaatteet.
mutta on olemassa absoluuttisesti rumaa ja absoluuttisesti kaunistakin
Äkkiäkös toi summa mnee "kahvitteluun", eli ei siinä "voitolle" emäntä pääse. Mä olen pitänyt vaikka kuinka monet kutsut, on kiva nähdä kavereita edes pikaisesti joskus.
Ja meidän lapsilla on vaikka kuinka paljon Me&i-vaatteita. Tykkään niistä, koska
- ovat iloisen värisiä
- ovat helposti yhdisteltävissä keskenään (myös edellisten kausien, niin kuin joku tuossa jo sanoikin)
- ovat tosi hyvälaatuisia
- sopivat hoikkeliinilapsille (kaikissa housuissa ja hameissa säädettävä vyötärö, pillifarkut huiput laihalle pojalle)
- ovat ihan oikeita LASTENvaatteita, ei mitään h&m pikkuteinivaatteita
- hinta on korkeahko, joo, mutta jälleenmyyntiarvokin on hyvä :) ja huutiksesta tekee välillä hyviä löytöjä (uusia vaatteita), kun joku muu on tehnyt harhaostoksen. Ostin tytölle esim. me&i uudet collegehousut ja collegetakin muistaakseni yhteensä postikuluineen alle 25 e, "kaupasta" pitkälle yli 50 e.
Mutta kai se on niin, että kaikki ei voi miellyttää kaikkia, eikä tarvikaan. En mäkään ymmärrä miten joku VOI pitää lapsillaan jotain Burberry-vaatteita... sehän on ihan mummojen kuosi.
Tämän syksyn mallistosta en löytänyt netin perusteella mitään mitä olisin voinut ostaa. Ensi viikolla olisi taas kutsut.
Olen silti kutsuilta (2 kertaa ollut) aina jotakin ostanut ja niistä tykännyt. Tytöille olen ostanut muutaman tunikan ja pojalle yhden T-paidan. Esim. sellainen yhtenä vuonna ollut pilvikuosi pinkillä pohjalla toimi kivasti sellaisessa froteekankaisessa tunikassa. Samoin joku sellainen "kaakeli" kuvio oli ihan nätti - mutta sen kankaan laatu vaan ihan surkea. MUTTA, minä en tykkää retrokuoseista noin ylipäänsä :) Olen enemmän beige-tummansininen-pastelli tyyppi.
Hyvä jälleenmyyntiarvo noilla näyttää olevan. Myin just tuon pilvitunikan kirppiksella 16 eurolla vaikka sitä on käytetty ihan sikana :)
mutta on olemassa absoluuttisesti rumaa ja absoluuttisesti kaunistakin
En usko kyllä teoriaasi pätkääkään. Jos ne minusta ovat kauniita (makuni mukaan) eivät ne voi olla absoluuttisesti rumia, koska minun makuni on samanavoinen kuin sinun makusi.
Veikkaan, että olet vaan kateellinen.
kuuluu samaan sarjaan kuin Nanso ja Marimekko.
Noista merkeistä tulee mieleen sellainen pönäkkä hennapää Crocsit jalassa.
en vaan tajua miksi noita hehkutetaan???
mutta sikahintaisia. En ole koskaan ostanut enkä osta, ellei hinnat laske (tuskin laskevat). Paljon halvemmallakin saa nättejä vaatteita.
Itse en vaan oikein pidä (paria poikkeusta lukuunottamatta). Itselleni ja perheelleni löydän samaa hinta-laatusuhdetta muualta, siis sellaista joka miellyttää. Mutta makunsa ja kukkaronsa kullakin.
mutta tulee mieleen se yksi lastenvaateketju, oliko se Lingon & Blåbär?, minne suurella innolla menin ja sitten siellä kaikki kledjut oli jotain ihme perusvärejä... Ei tulis mieleenkään laittaa sellaisia lapsen päälle, murrettuja kauniita sävyjä olla pitää.
Esim Lahden trion yläkerrassa on tämä liike, muistaako joku nimen? Siellä on kuitenkin pääasiassa perusvärisiä vaatteita, eli sinisiä, vihreitä, punaisia, keltaisia... Aika iso liike.
Olen saanut pari kutsua me&i-kutsuille, mutta kiireistä johtuen en ole päässyt...
Eli nimenä me&i oli tuttu...mutta herran jestas ne oli kamalia vaatteita. Ei olisi varmaan pokka pitänyt kutsuilla, jos noita vaatteita olisi esitelty ;)
KAtoinkohan mä nyt oikein ton hinnan: 25 € kappale? Täytyy vielä käydä tarkistamassa, en varmaan muistanut oikein..
Nimittäin ihan samanlaisia retrotyyppisiä bodyjahan on nyt kaupat täynnä. Just ostin Kappahlilta kolme kahden hinnalla ihan samantyyppisiä bodyja, reippaan värisiä ja kuviot just tollasia "lapsellisia". Jos body tosiaan menis kauan, niin sitten on ihan eri asia eikä hinnalla ois niin väliä - mut esimerkiksi meillä lapsi kasvoi niin nopeasti, että jotkut koot ei menneet kuin muutaman viikon, eli ei montaa kertaa päällä ehditty käyttää.
Esim Lahden trion yläkerrassa on tämä liike, muistaako joku nimen? Siellä on kuitenkin pääasiassa perusvärisiä vaatteita, eli sinisiä, vihreitä, punaisia, keltaisia... Aika iso liike.
Onneksi kävin katsoon netistä ennen kotikutsuja noita vaatteita, joten en sit mennyt kutsuille. Ois haluttanut ihan sen takia, että ois nähnyt kivoja tyyppejä, mutta mulla ei ois ollut varaa ostaa tuolta yhtään mitään, enkä oikastaan pidä noista vaatteista.
Lasten vaatteet saavat olla iloisen kirjavia minun mielestä.
Tykkään niistä siis kyllä mutta ovat aivan kiskurihintaisia ja sen takia en todellakaan osta niitä.
Polarn & Pyret oli se mitä tarkoitin, siellä Triossa. Ei tarvinnut edes sisälle astua, näki heti, ettei ole meidän tytöille mitään. Nättejä ja siistejä vaatteita kyllä, ketä nyt sellainen perusvärimaailma kiehtoo.
ja ylihinnoiteltua siihen nähden, miltä ne näyttää :-(
Mulla on tosi hoikka tyttö (laiha) ja hän valittaa aina, kun me&i plyysihousut kiristää eli tosi kapeaa mallia on ne housut ainakin. Tunikan kuuluukin olla väljä - nakinkuori se vasta kamala onkin.
Mun lapsella on paljon (tosi paljon) vaatteita ja päiväkotivaatteina me&i on ihan kohtuullinen, vaikka pidänkin niitä kalliina laatuunsa nähden. Mua myös ärsyttää se, kun ne esittelijät soittelee perään ja kinuaa järjestämään kutsuja (joka ei tod. ole mun juttu). Kuosillisesti ja tyylillisesti me&i on mulle perusvaatemerkki muiden joukossa, osa kivoja, osa ei. Siistimmät ja juhlavaatteet löytyy muualta, mutta kyllä noi päiväkodissa kestää.
Jos värit lähtee, peset väärin (ja kuivaat rummussa). Mulla ne ei ole haalistuneet. Mutta tuskin menen enää kutsuille, kun olen nähnyt tarjonnan ja käytännössä kokeillut - liian hankala ja pitkä toimitus + tuotteet usein loppu. Helpompi piipahtaa nettikaupassa tai tutussa lastenvaateputiikissa. Ehkä sekin vaikuttaa, kun asun Helsingin keskustassa (periferiassa voisin noita enemmän ostaakin).