Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita joiden mielestä Me&I-vaatteet on kamalia?

Vierailija
15.08.2009 |

Siis ne on jotenkin vain niin järkyn rumia, ihmeellisiä telttoja, ärsyttäviä leikkauksia ja tikkauksia ja tosi tosi hirveitä painatuksia. Ja hintaa ihan mielettömästi! Ja silti "kaikki" niitä ostelee, MIKSI?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polarn & Pyret oli se mitä tarkoitin, siellä Triossa. Ei tarvinnut edes sisälle astua, näki heti, ettei ole meidän tytöille mitään. Nättejä ja siistejä vaatteita kyllä, ketä nyt sellainen perusvärimaailma kiehtoo.

Vierailija
42/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään välitä mistään retrojutuista ja ilmeisesti nuo maksavatkin kamalasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

levottomia printtejä ja vaikea yhdistellä harmonisesti muiden vaatteiden kanssa koska ne on niin kuosikkaita

Vierailija
44/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi makuja on monia, ettei kaikki ole taistelemassa samojen vaatteiden omistuksesta :D

Vierailija
45/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytön lemppareita oli jo 2-vuotiaana ruskeat housut ja vaaleansininen paita...

lapset itse pieninä valitsevat mieluummin kirkkaat värit, punaiset, keltaiset jne.

Vierailija
46/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kävin katsoon netistä ennen kotikutsuja noita vaatteita, joten en sit mennyt kutsuille. Ois haluttanut ihan sen takia, että ois nähnyt kivoja tyyppejä, mutta mulla ei ois ollut varaa ostaa tuolta yhtään mitään, enkä oikastaan pidä noista vaatteista.

Mene hyvä ihminen tapaamaan kivoja tyyppejä ja juomaan kahvit! Ei sun tarvi mitään ostaa, eikä sun tarvi SELITELLÄ miksi et osta. Kukaan ei kysy, ja jos joku moukka kysyisi, voisit sanoa vain "ei nyt, kiitos".

Itse kierrän kotikutsuja solkenaan enkä ole eläissäni ostanut mitään niistä, koska kaikkia vastaavia saa kaupasta paaaaljon halvemmalla. Silti menen tapaamaan ihmisiä ja kahvittelemaan.

Vierailija
47/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ne on todellakin tusinamassakamaa. Joka kolmannen lapsen vaatekaapista löytyy niitä. Tahdon vähän yksilöllisemmin pukea lapseni.

- Hirveän kalliita ja hintaan nähden laatu on huono.

- Monet joilla on niitä, ovat jotenkin olevinaan (äidit siis), pönkittävät niillä itsetuntoaan, vs. Reimatec.

- Alkavat olla mielestäni jo todella out noin niinkuin muodillisesti. Uusretro oli in ja kiva juttu tuossa 3 vuotta sitten, nyt se on jo todellakin kulunutta....

Vierailija
48/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jossain päin suomea on ihmisiä jotka ei ole tietoisia edes merkistä Me&i ja täällä lapsilla harvoin näkee niitä. Näitä harvoja tapauksia on omat lapseni. Onpa mukava kun omilla lapsilla ei ole vaan pelkkää vaaleanpunaista tai tylsää sinistä.

Vierailija
49/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. olinkohan nyt 23, tuo joka listasi ranskalaisin viivoin syitä miksi inhoaa niitä aika paljon

Tykkään pojallani (ja poika itse tykkää) mm. keltaisesta, punaisesta, vihreästä, oranssista! Näitä löytää kyllä muualtakin sopuhintaan kun jaksaa etsiä.

Vierailija
50/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kävin katsoon netistä ennen kotikutsuja noita vaatteita, joten en sit mennyt kutsuille. Ois haluttanut ihan sen takia, että ois nähnyt kivoja tyyppejä, mutta mulla ei ois ollut varaa ostaa tuolta yhtään mitään, enkä oikastaan pidä noista vaatteista.

Mene hyvä ihminen tapaamaan kivoja tyyppejä ja juomaan kahvit! Ei sun tarvi mitään ostaa, eikä sun tarvi SELITELLÄ miksi et osta. Kukaan ei kysy, ja jos joku moukka kysyisi, voisit sanoa vain "ei nyt, kiitos". Itse kierrän kotikutsuja solkenaan enkä ole eläissäni ostanut mitään niistä, koska kaikkia vastaavia saa kaupasta paaaaljon halvemmalla. Silti menen tapaamaan ihmisiä ja kahvittelemaan.

Käyn myös mielelläni eri kutsuilla, kuinka onkaan mukava päästä ilman lapsia viettämään iltaa :) Olen myös useimmiten ostanutkin,mutta jos en jostain pidä, en osta ja se ei muille kuulu.

Vierailija
51/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PO.P lla on se niiden perusmallisto perusvärisiä raitatrikoita. Ja sen lisäksi on ne muut vaatteet, jotka taas ovat kuvioillisia ja toisenlaista värimaailmaa.

Polarn & Pyret oli se mitä tarkoitin, siellä Triossa. Ei tarvinnut edes sisälle astua, näki heti, ettei ole meidän tytöille mitään. Nättejä ja siistejä vaatteita kyllä, ketä nyt sellainen perusvärimaailma kiehtoo.

Vierailija
52/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin niitä muutamia ja kaikista lähteneet värit. Mun mielestä niissä on erittäin huonot leikkaukset, ei sovi kuin punkeroille.

Vierailija
53/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin niitä muutamia ja kaikista lähteneet värit. Mun mielestä niissä on erittäin huonot leikkaukset, ei sovi kuin punkeroille.

Hah,hah! Tämä kyllämpaljastaa, ette ole vaatteita koskaan nähnytkään livenä!

Vatteet ovat todella hyviä hoikallekin lapselle. Meillä niitä on kolme kotona" Jokaisessa housussa on vyötäröllä säädettävä kuvinauha.

Vaatteet tulee pestä nurinpäin käännettynä KIRJOPESUAINEELLA ja 40 asteessa.

Vaatteita on meille ostettu paljon ja ostetaan edelleenkin. Ovat todella kestäviä ja useamman kauden tuotteita voi yhdistellä kaskenään. Esim isommalta perityt housut ja uuden malliston paita sointuvat hyvin yhteen. jne. yhdistämismahdollisuuksia on monia!

Vierailija
54/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah,hah! Tämä kyllämpaljastaa, ette ole vaatteita koskaan nähnytkään livenä! Vatteet ovat todella hyviä hoikallekin lapselle. Meillä niitä on kolme kotona" Jokaisessa housussa on vyötäröllä säädettävä kuvinauha. Vaatteet tulee pestä nurinpäin käännettynä KIRJOPESUAINEELLA ja 40 asteessa. Vaatteita on meille ostettu paljon ja ostetaan edelleenkin. Ovat todella kestäviä ja useamman kauden tuotteita voi yhdistellä kaskenään. Esim isommalta perityt housut ja uuden malliston paita sointuvat hyvin yhteen. jne. yhdistämismahdollisuuksia on monia!

Vierailija
55/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä aika hauska:

- Monet joilla on niitä, ovat jotenkin olevinaan (äidit siis), pönkittävät niillä itsetuntoaan, vs. Reimatec.

Koska omalla tytöllä on Reimatecin haalarit ja myös yksi me&i paita eikä ole koskaan mun mieleen juolahtanut että voisin omaa huonoa itsetuntoa pönkittää tytön pukeutumisella :-) Hih, hyvä neuvo, täytyy yrittää jotenkin yhdistää sitä omaa itsetuntoa niihin vaatteisiin.

Ei mutta asiaan, ei ole mun mielestä hintansa arvoinen. Kävin kerran kutsuilla, olin jo päättänyt että en ostaisi mitään, ja kuitenkin tykästyin sellaisiin plyysi-housuihin ja sellaiseen mekkoon mitä oli samanlaisena äidille ja tytölle ("voi miten suloista" huokaus omalle tyhmyydelle). Mulle se mekko tuli maksamaan melkein 50e ja se tytön mekko oli about 30e, housut oli about 25e. Housut oli rikki just ompeleen kohdalta, huomattiin ekan käytön jälkeen joten ne lähti takas. Se mekko on itse asiassa meidän pullukalle tosi huono koska jää isoksi hartioista mutta mahasta on tosi kiiree. No ehkä se paranee kunhan vauva-mahasta päästään eroon. Mutta olen kyllä monta monta kertaa katunut sitä melkein 80e mekko-ostosta. Olisin samaan hintaan vaikka ommellut meille kolme erilaista mekkoa!

Vierailija
56/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin ap

Vierailija
57/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todella huonolaatuisia ja ylihinnoiteltuja.

Haalistuvat äkkiä pesussa vaikka peseekin nurin käännettynä ja ohjeiden mukaan.

Vierailija
58/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä pirtsakoita ja lapsekkaita kuoseja taitaa saada esim.Lindexiltä suhteessa paljon halvemmalla,os uusretrosta tykkää.Meillä puree enemmän hile-pinkki-hörhöily kuin uusretro.

Vierailija
59/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen tosiaan tuota hypetystä. Mielestäni Lindexillä ja H&M:llä on paljon hienompia vaatteita. Aika rumia itseasiassa nuo Me&I -vaatteet.

Vierailija
60/65 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kutsujen emäntä saa omasta tilauksestaan muistaakseni 40% alennusta, ja siksikutsuja siis pidetään. Kukaan ei kestaa olla tilaamatta yhtä t-paitaa, ja kun vieraita on kymmenen niin tulee ihan ok tilus, ja kutsuemäntä tilaa vieraidensa "kustannuksella" alehintaan vaatetta.

Itse en kutsuilla käy, enkä saa edes kutsuja kutsuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme