Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin just lenkiltä

Vierailija
14.08.2009 |

nyt on ihana olo! Teki tosi hyvää.

Mene sinäkin:)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun riitäisi energiaa mennä..aina tahtoo vaan jäädä suunnittelun asteelle.mistä löydät motivaation lenkille lähtöön?

Vierailija
2/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kärpänen joka puree =) Sitten ei osaa olla ilman..

Vierailija
4/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ajattelee tätä mahtavaa oloa lenkin jälkeen "pakotan" itseni lähtee.

Tänään nukutin lapset, nukahtivat 19.30 ja oli mun vuoro urheilla, mies jäi kotiin . Lenkkarit vaan jalkaan ja menoksi. Oon nyt kesällä löyänyt uuden lajin; sauvakävelyn ;) Mun mies nauraa mulle et ei oo kovin trendikästä. Ei haittaa! Se tekee niin hyvää imetyksestä ja vauvan kantamisesta jumiutuneille hartioille ja on tehokas:)

AP

Vierailija
5/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kärpänen joka puree =) Sitten ei osaa olla ilman..

Juu, mua puras keväällä.

AP

Vierailija
6/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen, vauvan kantamisen, vaunujen lykkimisen, 4-vuotiaan leikittämisen ja syöttämisen, kodin siivouksen, lemmikkien hoidon ja sen sellaisten jälkeen mä tahdon vaan nukkumaan kunhan mies tulee kotiin ja kattoo näitä lapsia. mielellään otettas kyl jotakin muitakin kärpäsen puremia, että sais joskus jotain hyödyllistäkin tehtyä...

Vierailija
7/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ei jaksa eväänsä lotkauttaa, mutta oon huomannu, et kun säännöllisesti teen jotain liikuntaa jaksan muutenkin paremmin. Meilläkin on 3- ja 2-vuotiaat sekä puoli vuotias, välillä on tosi hankalaa saada aikaa urheilulle, mutta olen päättänyt ottaa sen. Usein se kyllä on näin illalla 20.00 jälkeen.

AP

Vierailija
8/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil vaan se ei oo näin illalla klo 20 jälkeen, vaan yleensä vasta yöllä klo 23 jälkeen mahdollista - nytkin on edelleen tuo 4-vuotias ylhäällä, kun ei vaan suostu nukkuu niin ei suostu. ja sitten vauvankin saa nukuttaa kymmenen kertaa uudestaan ku yks vaan möykkää... huoh. ja mies on kieltäytynyt jäämästä varttia pidemmäksi ajaksi yksinään noiden kahden kanssa - kun vauva vaan huutaa ja itkee eikä hän tiedä mitä sille tekisi, ja vanhempi tekee just mitä lystää eikä mies vaan saa siihen mitään kontrollia, kuulemma. sitten jos oonkin joskus pidempään pois, niin täällä on ihan helvetillinen show käynnissä, lapset huutaa ja mies on viikkotolkulla äkäinen ku ampiainen...

joo, oon pikkusen jo tympääntynyt tähän kotielämään, ja kaipaisin vaihtelua, edes vaikka sitä juoksulenkkiä iltaisin, mutta en vaan tiedä miten pirussa se olisi mahdollista ilman, että menee koko muu elämä päin helvettiä.

Vierailija
9/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juoksulenkille, tunnin kävelylenkillä kyllä olin äsken. On se niin kivaa kun on saanut elämänsä takaisin.

Vierailija
10/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vauva mukaan illalla vaunuihin tai juoksurattaisiin. Eihän se ihan sama ole, mutta pääsee vähän tuulettaa aivoja! Tietysti se on helppo näin ulkopuolisena neuvoa, kun ei kokonaistilannetta tiedä...

meil vaan se ei oo näin illalla klo 20 jälkeen, vaan yleensä vasta yöllä klo 23 jälkeen mahdollista - nytkin on edelleen tuo 4-vuotias ylhäällä, kun ei vaan suostu nukkuu niin ei suostu. ja sitten vauvankin saa nukuttaa kymmenen kertaa uudestaan ku yks vaan möykkää... huoh. ja mies on kieltäytynyt jäämästä varttia pidemmäksi ajaksi yksinään noiden kahden kanssa - kun vauva vaan huutaa ja itkee eikä hän tiedä mitä sille tekisi, ja vanhempi tekee just mitä lystää eikä mies vaan saa siihen mitään kontrollia, kuulemma. sitten jos oonkin joskus pidempään pois, niin täällä on ihan helvetillinen show käynnissä, lapset huutaa ja mies on viikkotolkulla äkäinen ku ampiainen... joo, oon pikkusen jo tympääntynyt tähän kotielämään, ja kaipaisin vaihtelua, edes vaikka sitä juoksulenkkiä iltaisin, mutta en vaan tiedä miten pirussa se olisi mahdollista ilman, että menee koko muu elämä päin helvettiä.

Vierailija
11/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus lenkkeilysta viehattaa, mutta olen tavallinen rapakuntoinen. onko se alku tosi rankka vai paaseeko siihen suht helposti mukaan. viikko sitten ostettin wii, ja meinaan ruveta siina treenaamaan mutta lenkkeily kiinnostaa tosi paljon.

Vierailija
12/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... huoh. ja mies on kieltäytynyt jäämästä varttia pidemmäksi ajaksi yksinään noiden kahden kanssa - kun vauva vaan huutaa ja itkee eikä hän tiedä mitä sille tekisi, ja vanhempi tekee just mitä lystää eikä mies vaan saa siihen mitään kontrollia, kuulemma. sitten jos oonkin joskus pidempään pois, niin täällä on ihan helvetillinen show käynnissä, lapset huutaa ja mies on viikkotolkulla äkäinen ku ampiainen... joo, oon pikkusen jo tympääntynyt tähän kotielämään, ja kaipaisin vaihtelua, edes vaikka sitä juoksulenkkiä iltaisin, mutta en vaan tiedä miten pirussa se olisi mahdollista ilman, että menee koko muu elämä päin helvettiä.

Vierailija
13/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnalle löytyy kyllä aikaa, jos on motivaatiota. lapsen kanssa voi tehdä monenlaista, tai sitten voi jumpata kotona kun lapsi on paikalla

Vierailija
14/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se riittää kun yhden lenkin oon tällä viikolla juossut (lisäksi kahdet futistreenit ja peli)

Vierailija
15/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on niiiin helppo pitää esteenä. Mitä jos sen sijaan:

-ostaisit pyörän peräkärryn, jossa menee kaksi lasta, mahd. kolmas pyörän istuimessa. Hyvää liikuntaa, lapset tuo lisävastusta ja nauttivat vaihtuvista maisemista

-lähtisit lenkille lapsen kanssa. Jos lapsi on sen ikäinen, että pyöräilee apupyörillä, pysyt hyvin mukana kävellen/hölkäten. Isomman kanssa voi molemmat pyöräillä

- lähtisit talvella lenkille lasten kanssa vetäen heitä pulkassa/rattikelkassa. Taas lisävastusta. Jos on useampia lapsia, pulkan voi sitoa rattikelkan perään ja "juna" on valmis

- jumppaisit lasten kanssa. Lapset ovat innoissaan kun laitatte hyvää musiikkia soimaan, hypitte, pompitte yhdessä, lapset voivat toimia painoina monessa lihaskuntoliikkeessä

- lähtisit lenkille illalla kun lapset on saatu petiin. Mies voi jäädä vahtimaan jos nukahtaminen kestää. Jo puoli tuntia yksin ajatustensa kanssa piristää taatusti enemmän kuin sama aika tv:tä tuijottaen

Liikuntaa saa arjessa, kun lakkaa keksimästä verukkeita ja aluksi pakottaa itsensä liikkeelle.

Tosin jos on tuollainen mies kuin joku kertoi, taitaa koko arki olla hankalaaa..mutta silloinkin voi liikkua päivällä lasten kanssa! Tai sitten vaatia itselleen edes yhden liikuntahetken yksin päivässä. Ei luulisi olevan liikaa vaadittu...

Vierailija
16/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei seuraa aikaansa.

Vierailija
17/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ehdi" liikkua. Täytyykö liikkumisen olla sellaista, että ensin ajetaan ruuhkassa puoli tuntia jonnekin salille ja siellä ähkitään puolitoista tuntia ja sitten puoli tuntia takaisin. Miksi kaikesta pitää tehdä niin hankalaa? Lenkillä voi käydä vaikka 20 minuuttia, kun sellainen rakonen löytyy. Kengät jalkaan vain ja ulos menoksi. Tai sitten voi tosiaan jumpata kotosalla aina tilaisuuden tullen, olivatpa lapset kotona tai eivät.

Vierailija
18/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, jos heräisi ehkä 5.30 nykyisen 6.30 sijaan, niin voisi ehtiä. Mutta sitten taas jäisi uni liian vähiin. Illat menee about näin: klo 16 töistä, kotona 16.45, lasten harrastuskuskauksia 17-19, kotona 19.30, lasten läksyt ja soittoläksyt, iltapala, lapset nukkumaan. Klo 21 jos lähtee lenkille niin käy ylikierroksilla ja uni ei tule.

Vierailija
19/40 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ratkaissut oman kuntoiluongelman niin, että kuskaan lapset harrasteisiin liikuntakamppeet päällä. Jätän auton parkkiin ja lähden väliajaksi kävelylle/juoksemaan. puolessa tunnissa-tunnissa ehtii kummasti.

Vierailija
20/40 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaisi elää liikkumatta, siitä tulee niin mahtava olo!

Tänään ½ h intervalli-juoksutreenit + 45min lihaskunto kotona. Lapset ja mieskin mukana.

Lapsista oli hauskaa hyppiä korkeushyppypatjalla + pituushyppyä tehdä sillä aikaa, kun juoksin, mies otti aikaa.

Jumppa kotona levytangolla + painoilla + käsipainoilla etc. Muksut katsoi piirrettyjä ja välillä olivat mukana jumppaamassa.

Eivät he ole esteenä. :)

Mukavia liikuntahetkiä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän