Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin rouva näyttää sitten jääneen loman jälkeen kotiin ja vie lapsen hoitoon.

Vierailija
14.08.2009 |

Jäänyt kenties työttömäksi ja lapsi virikehoidossa, vaikka täälläpäin on päivähoitopaikoista pula??? Ja ihan täyttä päivää näkyy pitävän tenevaa hoidossa (8 vie ja 16 hakee). Anteeksi vain, mutta en hyväksy, vaikka olisikin jo isompi lapsi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mene loman jälkeen töihin, vaikka lapsemme leikkivät usein yhdessä. Jotain salailua tässä on. Ja itse olen hoitovapaalla 1 v. ja 5 v. kanssa kiitos kysymästä!

Ap

Vierailija
22/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös sairauslomalla, pitkällä sellaisella. Sairaus ei näy päällepäin. Kaikkien osapuolten kannalta on parempi että lapsi käy tarhaa ja esikoulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kenties on jo työmahdollisuuksia tiedossa? Pitääkö sinun mielestäsi työttömäksi jääneen päättää, että nyt sitten jään työttömäksi ja kokonaan lapsia hoitamaan?

Onko lasten etu, että kaltaiseni pätkätyöläisen lapsia "pompoteltaisiin" hoitopaikoista toiseen, mikä tapahtuisi, jos jokaisen työpätkän jälkeen luopuisi hoitopaikoista?! Ja mihin lapset viedään, jos esim. tulee vastaan kahden päivän työhaastattelu soveltuvuuskokeineen (itse olen ollut tällaisessa)?

BTW, monella paikkakunnalla myös työkkäri edellyttää hoitopaikkojen olevan järjestyksessä.

Viestiketju

On vähän omituista, ettei ole sanonut mitään

ettei mene loman jälkeen töihin, vaikka lapsemme leikkivät usein yhdessä. Jotain salailua tässä on. Ja itse olen hoitovapaalla 1 v. ja 5 v. kanssa kiitos kysymästä! Ap

Vierailija
24/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et olis kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.

Herää kysymys sun omasta elämästä että mikä siellä kotona niin työllistää kun on aikaa pitää naapuria noin silmällä...

Vierailija
25/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätti kertomatta miksi on kotona, tai ihan vittuillessaan jätti sulle kertomatta koska hän tietää sun käyvän tällä sivustolla raportoimassa.

Ja jos oot mun naapuri ni vittuako mun asiat sulle kuuluu? Pitäsköhän sun itses hankkiä elämä ni ei tarvii toisten elämää pohtia noin hirveesti.

Vierailija
26/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ehdit siellä kyyläilemään toisten tekemiset? Get a life. PS. ja ei, en ole itse samassa asemassa, vaan vien lapset hoitoon koska menen itse kouluun. Inhottaa vaan kaikki kyylääjät.

Vierailija
27/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuuluu miten joku vie lapsiaan hoitoon? Kyllä tässä meidänkin taloyhtiössä monet varmaan ihmettelee miksi tyttömme on normaalisti joka päivä hoidossa, kun itse olen kotona ja mies töissä..asia kun on niin, että teen opinnäytetyötä ja kahta viimeistä etäkurssia. Tosin eihän nää naapurit sitä tiedä, kun eivät ole koskaan kysyneet, että olenko töissä vai..

Vierailija
28/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on jäänyt työttömäksi, hän hakee töitä. Ja niitä saa paremmin, jos on päivähoitopaikka lapselle valmiina. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
29/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin tarpeeksi tekemistä ja naapurit saa rauhassa elää omaa elämäänsä

Vierailija
30/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpisteeni siirtyi loman jälkeen n. 100 km päähän ja teen nyt pääasiassa etätöitä.

Ja mitäs sen muuten on väliä, vaikket hyväksyiskään...evvk

Vierailija
31/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt 2- ja 5-vuotiaat pojat päiväkotiin tällä viikolla joka aamu kahdeksaksi ja tullut sen jälkeen itse kotiin. Esim. tänään aamulla kävin yksin pitkällä lenkillä. Harmittaako se sua?! Mitä tein loppupäivän, sitä en sulle kerro :))

Olivat kuitenkin mun kanssa lomalla 9 viikkoa päiväkodista ennen tätä viikkoa. Mutta senhän sinä jo tiesitkin!

No, älä ota siitä stressiä pitkäksi aikaa tämä mamma menee kuitenkin jo maanantaina töihin. Ja nyt lähden hakemaan ne lapsukaiseni sieltä turmiolasta (päiväkodista) tai mitä jos kävisin vielä kaupassa ennen sitä? Hui mua, pitäiskö jo hävetä?

Vierailija
32/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni ei häiritse... Ja luuletko tosiaan,että tämä äiti jotenkin kaipsaisi sinun hyväksyntää?! Tyhmäkö olet...? hohhoijaa...

Vierailija
33/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on pätevä syy jäädä kotiin, kuten mulla: pro gradun tekeminen.

Vierailija
34/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös sairauslomalla, pitkällä sellaisella. Sairaus ei näy päällepäin. Kaikkien osapuolten kannalta on parempi että lapsi käy tarhaa ja esikoulua.

Sillä erotuksella,että sairaus näkyy ja kuules tätä Ap- mun mieskin on kotona!! Se hoitaa mua 24/7/365... Ja lapset on koulussa/eskarissa.

Eskarilapsi on e-lapsi,jolle suositeltiin myös päivähoitoa. Emme olisi halunneet,mutta lapsen parhaaksi se on,joten muksu on nyt joka päivä 8.30-14.30 eskarissa+päivähoidossa.

Ja me vanhemmat ollaan "vaan kotona"... Uskomatonta...

Vierailija
35/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on vieläkin päiväkodissa. Ai sää et hyväksy tätä vai? No mitäs tehdään?

Vierailija
36/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurin lapsi on hoidossa ja naapuri kotona. Mua ei haittaisi, mutten olekaan kateuteen taipuvainen.

Vierailija
37/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos on jäänyt vaikka sairaslomalle jonkun vakavan sairauden vuoksi, esim. syöpä tms. On varmaan ihan shokissa ja vaikka mitä. Ja sitten joku kyylää ja luulee laiskuriksi.

Vierailija
38/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit kun kasvoivat, niin menivät päiväkotiin (n. 3,5-vuotiaana). Mun ei tarvitse taloudellisesti käydä töissä, olen siis ns. kotirouva. Ja hui kamala, lapset silti oli hoidossa puolipäivää!

Vierailija
39/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarilainen ja pikkusisko aloitti tällä viikolla päiväkodissa ja mulla tasan 3 viikkoa aikaa valmistella syksyn opetusta. Lapset kyllä hoidossa vain 9-14.30, että ehkä saan ap:n synninpäästön?

Vierailija
40/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse esim. olen opettajien sijaispankissa, ja ihan mukavasti olen saanutkin "sijaiskeikkoja", usein lyhyellä varoitusajalla.

Akateeminen pätkätyöläinen olen muutenkin, ja aivan hullua olisi luopua kokonaan lasten hoitopaikoista!

Tosin silloin kun en ole töissä, eivät lapsetkaan tietenkään ole aina hoidossa eivätkä täyttä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi