Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin rouva näyttää sitten jääneen loman jälkeen kotiin ja vie lapsen hoitoon.

Vierailija
14.08.2009 |

Jäänyt kenties työttömäksi ja lapsi virikehoidossa, vaikka täälläpäin on päivähoitopaikoista pula??? Ja ihan täyttä päivää näkyy pitävän tenevaa hoidossa (8 vie ja 16 hakee). Anteeksi vain, mutta en hyväksy, vaikka olisikin jo isompi lapsi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole lomalla, sairaslomalla, virkavapaalla vaikka opintojen vuoksi, vaihtanut työpaikkaa, etsimässä uutta tai odottelemassa uuden alkua? Huh, noinkohan joku vahtii meidän perhettä...

Vierailija
2/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun löytää töitä, ei saisikaan uutta hoitopaikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista kyyläämistä. Et voi tietää ko. perheen tilanteesta yhtän mitään.

Vierailija
4/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen päivähoitoon ja teen free-lancerina kirjoitushommia kotona tai sitten opiskelen lukemalla tentteihin. Mitähän sinun naapurisi puuhailee - mitä jos kyselisit, jos noin kerran kiinnostaa naapurin asiat?

Vierailija
5/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli viedä lapsi hoitoon vaikka sydäntä kylmäsi...

Vierailija
6/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko se just nyt kuoharia lasiverannalla ja näpyttelee läppäriä? Jos juo, niin vilkuta, mä vilkutan sitte takasin =)

Vierailija
7/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitopaikat olivat edelleen meille varattuja, koska oli 7vrk varoituksella pakko mennä töihin ja alkulomautuksesta hoitelin asioita.

Vierailija
8/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon alusta on tosiaan ollut eskari-ikäinen täysipäiväisesti hoidossa. Jäin työttömäksi ja jatkan opintoja (kirjoitan gradua ja luen tenttikirjoja kotona). Syyskuun alussa aloitan osa-aikaisen työn, jonka sentään onnistuin saamaan. Emme tarvitse hyväksyntääsi elämällemme.

Vierailija
9/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ope ja en voinut suunnitella ja tehdä materiaaleja, jos olisin samalla pyörittänyt lastentarhaa kotona (omat ja varmaan naapurinkin muksut täällä olisivat pyörineet).

Tänään sitten vapaapäivä lapsilla ja teen suunnittelua vasta illalla.

Vierailija
10/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee etätöitä?

T. Eräs etätyöläinen

Vierailija
11/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen sairaslomalla marraskuulle ja siksi en ole palannut töihin elokuun alusta. En pysty/jaksa viihdyttää lapsia ja tuon ikäiset jo kaipaa seuraakin. Sitä paitsi sairaslomalla pitää hoitaa itsensä työkuntoon ja se on velvollisuuskin.

Vierailija
12/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan meille, niin voidaan jatkaa keskustelua.

Vierailija
13/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun hain lapset päiväkodista, olis varmaan pitänyt mennä töistä vaan suoraan..

Vierailija
14/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyyläämistä aloittajalta. Hanki elämä!

Vierailija
15/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden naapureiden mainetta. Paitsi mä luulen et suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta mitä muut heistä ajattelevat, joten väliäkö tuolla.

Vierailija
16/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen etätyötä useamman päivän viikosta kotona. Ja vien lapseni hoitoon aivan hyvällä omallatunnolla. Jos muksu on kotona, en saa mitään tehtyä. Ja sitä paitsi: muksu menee oikein miellään hoitoon.

Hävetkää kyttärit!!!

Vierailija
17/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on noin tarkasti mahdollisuus seurata naapurin asioita?

Vierailija
18/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin

Vierailija
19/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vähän ylimäärästä lomaa, ettei pää hajoo ja jaksan loppuvuoden taas painaa töitä klo 8-16.15. Aamupäivät järjestelen meidän viimesen 6 vuoden aikana otettuja valokuvia albumeihin, siivoan ja kohta alan kokkaan lapsille terveellistä ruokaa, ei mitään eineksiä tänään!

Tuskin kukaan muu tarvii lapselleen hoitopaikkaa (uudessa paikassa) vain näiksi 2 viikoksi!?

Vierailija
20/40 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mene loman jälkeen töihin, vaikka lapsemme leikkivät usein yhdessä. Jotain salailua tässä on. Ja itse olen hoitovapaalla 1 v. ja 5 v. kanssa kiitos kysymästä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi