Kolmen tai useamman lapsen äidit! Raskausarvista
kysyisin: Mulla on kaksi raskautta takana ja olen säästynyt raskausarvilta täysin vatsasta, ensimmäisestä tuli muutama rintoihin ja toisesta ei arven arpea mihinkään.
Nyt olen viikolla 27 ja ei ainakaan vielä ole tullut arpia vaikka maha on jo aika iso. Iho on edelleen kaunis :) Te joilla useampi lapsi, onko mahdollista selvitä vielä kolmannestakin raskaudesta arvitta? Vai onko siinä jo yhdelle nahalle liikaa koettelemuksia?
Tiedän, olen turhamainen mutta mielummin olen sileänahkainen kuin seepra.
kertokaahan kokemuksianne!
Kommentit (25)
ei arven arpea yhdessäkään raskaudessa. Vatsaa en ole rasvaillut ollenkaan - tai no ehkä muutaman kerran levittänyt aurinkorasvaa. Itsekin ihmettelen, kun raskausarpia ei tule, mutta jotenkin on jo tottunut siihen, ettei niitä tule. Ekoissa raskauksissa painonnousu melkein +20 kg, tässä raskaudessa vain 5 kg eli kova painonnousukaan ei saanut aikaan raskausarpia.
miltä näyttää kolmeen kertaan repeillyt rintaiho, se näyttää pahemmalta kuin 80 vuotiaan rintaiho. Ja tällä tytöllä oli ikää 20 kun rintojen iho jo näytti tältä!!! Et sellasta. Ikinä en tule sinuiksi näiden rintojen kanssa. Muuallakin on arpia, mutta muualta onkin helpompi ihoa kiinteyttää, joten ne eivät haittaa mitenkään.
En ole koskaan sen kummemmin raskausaikana rasvaillut, eli ihotyypistä varmasti joshtuu.
Tuohon vatsalihasten kunnossa pitämiseen uskon, koska viidennessäkään raskaudessa maha ei ole mulla äkkiä pullahtanut ja lopussa roikkunut, vaan on aina pysynyt hyvin napakkana ja kasvanut tasaiseen tahtiin.
mutta pepussa on muutamia teinivuosien jäljiltä
lasta, ensimmäisen aikaan tuli rintoihin jokunen arpi, mutta mahaan ei tullut ekan, eikä tokan aikana yhtään, kolmannen aikaan tuli pari ihan pientä navan yläpuolelle, tyttö puski aina siihen kohtaan peppuaan, iho oli niin kireällä siitä, että kävi kipeää usein. Muuten ei ole tullut arpia, vaikka maha on ollut valtavan kokoinen.
Toisille niitä vaan tulee, toiset säästyy. Ikinä en ole rasvaillut mahaa, ei silläkään ole merkitystä.