Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa tyhjätaskun kanssa vaikka elämä 8 vuotta sitten näytti erilaiselta...

Vierailija
14.08.2009 |

Rakastuin melkein kymmenen vuotta sitten sitten itseäni reilusti vanhempaan mieheen, oli kaunis asunto, josta puolet velkaa ja laadukas auto, hyvä palkka ja optioita. Nyt kahdeksan vuoden jälkeen asumme vuokralla, omaisuus on "huvennut" 50000 euroon (osakkeissa) - ei olisi enää varaakaan ostaa asuntoa, vaikka sellainen sattuisi kohdalle. Vuokra-auto, epäsäännölliset tulot. Pitää kai alkaa itse (kaiken muun työn lisäksi) käärimään rahaa...Eläkeikä häämöttää...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että tällä sivustolla liikkuu oikeasti asioista jotain tietäviäkin. Oon vähän epäillyt, että täällä on lähinnä kotiin fakkiutuneita mammoja, mutta näkyy joillain olevan tietoa yrityselämän tosiasioistakin.

Tsemppiä kaikille uraäideille!

Vierailija
42/51 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka tämä ex-nisti on noin nopeasti saanut kaiken kuntoon ja menestynyt?

aloin 7 vuotta sitten seurustella nistin kanssa, jolla oli linnatuomiot vielä edessä jne.

Tänä päivänä olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti uudessa omakotitalossa menestyvän miehen rinnalla. Ja siis samasta henkilöstä on kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä nain 7 vuotta sitten rahattoman opiskelijapojan, ei meillä ollut yhteen muuttaessa muuta omaisuutta kuin polkupyörät ja vanha tietsikka sekä mun matkatv.

Joten nyt kun ollaan vieläkin melko rahattomia, niin se ei tunnu missään, koska parisuhde ei koskaan ole perustunutkaan sille ajatukselle, että elämyksiä hankittais yhdessä rahaa käyttämällä ja omaisuutta hankkimalla. On niin paljon muutakin mitä rakkauden eteen voi tehdä.

Joten ap, oliko tää rahajuttu nyt vaan se viimeinen tikki, ja muitakin ongelmia on? Tuntuis että rahaongelmatkin kestää paremmin, jos muu elämä on kunnossa.

Vierailija
44/51 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuna jattelin, että mikään asema ja varallisuus ei ole merkityksellinen, vaan aito RAKKAUS. Itse kuitenkin pärjään taloudellisesti, joten en tarvitse miestä hänen rahojensa takia.

Nyt yksinäisenä, ilman seksiä ja ilman keskusteluyhteyttä mietin, olisiko kannattanut ottaa joku varakas, jos lopputulos on kuitenkin tämä.

Olisi vaikka rahaa matkustaa kahdestaan Karibialle olemana etäisiä. Eikä korkeintaan joka toinen vuosi johon halvimpaan mahdolliseen turistirysään.

Vierailija
45/51 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, minäkin pärjään itsekseni taloudellisesti. Mutta kun olen muuten "tylsän" miehen valinnut, niin olisi mukavaa, että olisi edes niitä rahalla saatavia elämyksiä...no, olen puolitosissani.

Ja hänelle, joka kertoi, että yrittäjyys on palkittu ja nyt olisi rahaa arvokkaaseen asuntoon...sitä mies on minulle maalaillut, että "parin vuoden" päästä voidaan sitten ostaa sellainen koti kuin halutaan. Mutta tämäkin asia muuttui tässä tällä viikolla, kun tuli takapakkia.

Tulee ihan mieleen se, kun toivoin häitä, niin mies aina sanoi, että ensi vuonna...lopulta minä järjestin itse itseni naimisiin. Mies ollut johtotehtävissä isossa kansainvälisessä yrityksessä, mutta joissain aioissa silti saamaton. Ehkä varovainen tekemään business-päätöksiä ja siksi hommat eivät luista?

-ap

Vierailija
46/51 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on surullista että niin monille naisille miehen rahat on se olennaisin asia. Minä en moisia akkoja kauaa katselisi, maksettu rakkaus on kuin kannettu vesi kaivossa.

Vierailija
47/51 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tuo onnea mutta väkisinkin vaikuttaa arkeen ja jaksamiseen jos kaikki on kasattu yksille harteille. Varmasti moni mieskin kokee näin jos on vastuussa perheen elatuksesta.

on surullista että niin monille naisille miehen rahat on se olennaisin asia. Minä en moisia akkoja kauaa katselisi, maksettu rakkaus on kuin kannettu vesi kaivossa.

Vierailija
48/51 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsin noin 20 vuotta sitten tyhjätaskun. armeijaa käyvän avoimen pojan, jolla ei vielä ammattia. ihastuin avoimuuteen jolla kertoi itsestään ja miten "palvoi" minua. kiinnyin ja niin pois päin.

emme ole rikkaita, nytkään, melko köyhiä,mutta omalla palkalla on eletty. mies on liian kiltti rikastuakseen. suomessa rikastuu kaupalla, osta halvalla myy kalliilla. tai kiertämällä verot yrittäjänä.

Vierailija
49/51 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni 13 vuotta vanhemman, elämäänsä pettyneen, masentuneen, rauhoittavia käyttävän, töitään inhoavan ja potkuja jatkuvasti pelkäävän, itsemurhaa suunnittelevan (tästä oli toteutusaikataulukin laitettu paperille) miehen kanssa, joka petti minua vanhan tyttöystävänsä kanssa, kun olimme seurustelleet noin 2 kk.

Nyt olen naimisissa saman miehen kanssa, meillä on kaksi ihanaa lasta, joista toinen aloittaa ensi viikolla koulun :-) Mies rakastaa lapsiaan yli kaiken ja puuhailee tosi paljon heidän kanssaan. Hän suhtautuu myös intohimoisesti työhönsä, mutta tekee ne työajalla eikä tuhlaa perheen aikaa niihin. Hän ei käytä lainkaan alkoholia, masennuslääkkeet ovat yhä käytössä, mutta luulen, ettei vain uskalla jättää niitä pois ja ihan hyvä niin. Mies ei enää koskaan pettäisi minua, luotan häneen täysin (niin hyvin kuin toiseen voi koskaan luottaa!). Koska mies tuo kotiin säännölliset tulonsa, minä olen voinut heittäytyä epävarmaan unelma-ammattiini :-) Asumme omakotitalossa, meillä on jatkuvasti talo täynnä elämää - lapsia, ysäviä, omat ja muiden koirat, sukulaisia. Elämä hymyilee! Taantuma ei ole ollenkaan koskettanut meitä, pikemminkin minun työtilanteeni on vain parantunut tänä vuonna. Kolmas lapsi siintää molempien haaveissa.

Vierailija
50/51 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Mies ollut johtotehtävissä isossa kansainvälisessä yrityksessä, mutta joissain aioissa silti saamaton. Ehkä varovainen tekemään business-päätöksiä ja siksi hommat eivät luista? -ap

Onko mitään mahdollisuutta, että jollain järjestelyillä menisit miehesi firmaan ja laittaisit sen kuntoon? Oletteko ollenkaan samalla alalla, olisiko sun osaamisestasi hyötyä? Etstsitte itseänne yhdessä ja tekisit samalla rahaa.

Joskus vastakohdat todella täydentävät toisiaan, ei parisuhteessa usein, mutta työelämässä kyllä.

Itse haaveilen yhteisestä yrityksestä miehen kanssa, meillä aika erilaiset osaamiset, mutta samat ajatukset bisneksestä ja sen tekemisestä. Toisella vankka ammatillinen erikoisosaaminen, toisella hyvät myynti- ja markkinointitaidot. Ehkä joskus...

Vierailija
51/51 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kahdeksan vuotta sitten pyllisti miehelleni?

Tosin asunto oli meillä eikä teillä, mutta muuten kuulostaa ihan samalta stoorilta.

Nykyään jätkä persaukisena hanttihommissa, muija elättää ja vuokramurjussa asuvat.

Paska sai palkkansa -ja mä surkeat elatusmaksut :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä