Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vainajan tuhkasta timantti?

Vierailija
14.08.2009 |

Iltalehdessä aiheesta juttua, mitä mieltä?

Itselläni on 4v sitten kuolleen äitini tuhkasta (kaiken kaikkiaan sitä kertyi uurnaan lähemmäs 1kg, äitini oli 47v normaalivartaloinen kooltaan kuollessaan)ehkäpä noin 0,5dl pienessä kauniissa astiassa, jospas puristuttaisi sen tuollaiseksi timantiksi..

Tuhkahan ei tuhkana mitenkään kovin esteettistä ole, harmahtavan valkoista luuseosta jossa sattumia ja mustia pisteitä seassa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan sama asia, mutta itse olen teettänyt koirieni tuhkista synteettiset "timantit" muistoiksi lapsille kun ovat halunneet jotain mistä muistaa rakkaan perheenjäsenen.

Useampikin firma tarjoaa noita, hinta tosin on vähän korkea.

Linkkiä?

Vierailija
22/26 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan sama asia, mutta itse olen teettänyt koirieni tuhkista synteettiset "timantit" muistoiksi lapsille kun ovat halunneet jotain mistä muistaa rakkaan perheenjäsenen.

Useampikin firma tarjoaa noita, hinta tosin on vähän korkea.

Linkkiä?

http://www.heart-in-diamonds.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon hautaustoimet maksaa halvimmillaan n10 000€ krematoimisesta ei oo nyt tietoo mut timantiks puristaminen 3500-12500€ riippuu kiven koosta tai montako kiveä haluat etc. Annonko kirkon kusettaa sukulaisten rahat jollain homboutsombou hugabuga vittu Jesse lentää ja juttelee pensaalle jutuille vai teetänkö jotain kaunista ja ikuista?

Vierailija
24/26 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ThorJessePoseidoniii kirjoitti:

Kirkon hautaustoimet maksaa halvimmillaan n10 000€ krematoimisesta ei oo nyt tietoo mut timantiks puristaminen 3500-12500€ riippuu kiven koosta tai montako kiveä haluat etc. Annonko kirkon kusettaa sukulaisten rahat jollain homboutsombou hugabuga vittu Jesse lentää ja juttelee pensaalle jutuille vai teetänkö jotain kaunista ja ikuista?

Höpö-höpö. Alle 1000€ saa hautauksen, sukulaisten ja tuttavien kahvitukset sitten erikseen.

Minä voin myydä myös tuhkista timantiksi palvelua. 2000€:lla levitän tuhkat lähimetsään, ja postitan sinulle askarteluliikeen 2€ 'timantin'. 

Vierailija
25/26 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko, että sinun ruumiistasi tehtäisiin timantti ja joku sitä sitten säilyttää?

Ihan sama, minähän en ole silloin enää täällä.

Mutta minusta kaunis ajatus - että voisi saada tuhkasta jotain kaunista ja kiinteää vielä aikaiseksi.

Vierailija
26/26 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko, että sinun ruumiistasi tehtäisiin timantti ja joku sitä sitten säilyttää?

Kyllä! Kun kuulin tästä tiesin heti että tässä on tapa jolla toivon tulla "haudatuksi". Pitäisi vaan muuttaa lakia :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi