Mitä isänpäivälahjaksi?
Oletteko miettineet, mitä hankitte lastenne isille isänpäivälahjaksi? Sehän on ihan pian ja jos aikoo tehdä jotain originellia, niin nyt pitää alkaa suunnitella. Ensimmäinen isänpäivä saisi olla mieleenpainuva. Ainakin valmistan kunnon perheaamiaisen.
Juu, ja meidän lapsi ei vielä väkerrä isälle mitään omilla pikku kätösillään, kun on alle vuoden. (Olen huomannut, että täällä palstalla aina näsäviisastelijoita riittää, jotka toteavat, etteihän se ole äidin asia hankkia isänpäivälahjaa, vaan lasten. Mutta kyllä meidän taloudessa mies ainakin hankki minulle lahjan.)
Nyt parhaat vinkit pinoon :-)
Kommentit (3)
mutta mä olen sellanen mielikuvitukseton näpertelijä. Haluaisin mieluiten tehdä lahjan, eikä niin väliä, vaikka tekeminen olisi työlästä. En ole niitä tyyppejä, jotka ostaa sen klassisen kalsaripaketin ihan viimeisenä päivänä, kun mitään muuta ei ole ehditty tehdä. Mulla on kyllä aikaa. Teen asioita pikkuhiljaa. Mutta siis idea puuttuu.
Jos teet itse niin varmaan sun omat taidot/taipumukset vaikuttaa. Eli meinasitko jotain käsityötä vai tarkoititko et järkkäät jonkun vkl-reissun ja suunnittelet sinne jotain spesial-ohjelmaa..? Viet siis katsomaan jotain peliä tai ajamaan mikroautoilla tai vastaavaa.. Nää on aina aika vaikeita kun toisen miehestäkään ei mitään tiedä:)
Nyt on ihan pakko kysyä: miksi sä mietit tuollaisia jo nyt, elokuussa? Kun se isänpäivä ei todellakaan ole "pian"? Mä tein lapsen isälle ihan vaan kortin, yhdessä ipanan kanssa, kun oli alle 6kk... Laitoin siihen kädenkuvan jne. Tuli sellainen illuusio et oli lapselta itseltään:) Mut ihan tosi, sulla on aikaa kyllä miettiä lahjaa, turha siitä vielä on stressata.