Avomieheni sanoi eilen, että en kiinnosta häntä enää seksuaalisesti, koska olen lihonut niin paljon.
Hän rakastelee kanssani vain minun aloitteestani ja tekee sen nopeasti. Vartaloani hän ei pahemmin koskettele. Saan kyllä orgasmin hänen kanssaan, mutta läheiseltä se ei tunnu. Usein hän torjuu minut.Ei hän vieraissa käy, mutta tilanne tuntuu silti tosi loukkaavalta. Olen koko päivän miettinyt asiaa. Mitä sanoisin hänelle?
Kommentit (38)
mutta sillä ei onneksi ole mtn tekemistä sen kanssa että rakastaako hän sinua vai ei :)
mitä paskan jauhantaa. Mun rakkauteni ei ainakaan ole vartalosta kiinni ja halut kulkee sen kanssa käsi kädessä. Tollaset kusipäät saa oikeesti jäädä yksin tuijottelemaan peiliin.
Odotan sitä myös mieheltä. Lihavuus ei ole kaunista eikä terveellistä. Rakkaus ei siitä kuole, mutta kyllä se vaan voi haluihin vaikuttaa, jos toinen on kuin syöttöporsas.
ja näköjään jokaisella teistäkin vaikuttaa. Mutta mitä se rakkaus silloin on? Ei yhtään mitään. Se myötä- ja vastamäessä on tuossa tapauksessa yks kaunis lause, ei muuta. On elämässä muitakin tilanteita mitä voi eteen tulla ja jos mies tuollasta laukoisi en voisi enää luottaa hänen täydelliseen rakkauteensa. Mitä teet kun kännissä joku ajaa sut loppuiäksesi pyörätuoliin? Tai kun sairastut ja "syöttöporsas" olotila on sullekin ihan väistämätön vain lääkkeistä ilman mitään "jospa miehesi antaisi sulle aikaa treenata itseäsi" törkeyttä? Aika heikossa on teidän tilanne silloin ja aika yksin jäätte. Turha jeesustella mistään itsensä huolehtimisesta, tässä ei todellakaan ole siitä nyt kyse vaan jostain paljon syvemmästä. Voitteko ajatella?
mutta on minulla mahaa ja lanteilla reilusti ylimääräistä, reisissäkin ja takapuolessa. Mies ei itse ole ihan nuoruutensa kunnossa, mutta hoikempi kuin minä, ehkä vähän löysempi kuin nuorena mutta ei isoa vatsaa. AP
mieltä, että on järjen köyhyyttä pahoittaa tarkoituksella toisen mieli ja töksäyttää asiat suoraan. Kyllähän lihava ihminen tietää, että on liian lihava(jos on sitä oikeasti.)
Sen sijaan voi sanoa,että aletaanko käymään yhdessä uimassa ja lenkillä jne.
Muuten, toinen ongelma on liian laiha nainen, jolla ei ole muotoja, jolloin mies saattaa sanoa töksäyttää, että syö enemmän ja hanki silikonit. Sekin on todella väärin.
[/quote]
mitä paskan jauhantaa. Mun rakkauteni ei ainakaan ole vartalosta kiinni ja halut kulkee sen kanssa käsi kädessä. Tollaset kusipäät saa oikeesti jäädä yksin tuijottelemaan peiliin. Todella törkeää mieheltä kommentoida noin ja todella idioottimaista naisilta kommentoida näin. Suoraan sanottuna säälittää teidän kaikkien parisuhteet.
[/quote]
tää se vasta säälittävää onkin. Oletko joku 19-v
kyllä haluttomuutta voi tulla aika-ajoin ihan kummalle vaan parisuhteessa ja aika lyhytnäköistä se on suoraan tulkita myös rakkauden loppumisena.
Hormonitkin voi aiheuttaa halutttomuutta tai stressi mutta ei se silti tarkoita etteikö rakasta. Tai esim. raskaana olo, voi viedä halut joko vain toiselta tai kummaltakin ja silloinko ei sitten rakasteta.
MÄ säälin sun parisuhdetta ja sua.
Ja kyllä ei se väärin ole yrittää pitää itsestään huolta vaikka toisen mieliksi.
No mutta sinun kanssasi samaa mieltä on varmaankin ainakin ne useat niin miehet kuin naisetkin, jotka antavat itsensä mennä lössähtäneiksi rasvatukkaisksi haisuleiksi ja sitten kun kumppania ei haluta niin sanotaan että ollaan epäreiluja että kyllä rakkauden kautta halutkin pitää säilyä.
Jos mun mies lakkaisi käymästä suihkusa, antaisi itsensä paisua muodottomaksi ja makaisi sohvalla juomassa kaljaa haisevissa hiki sukissa ja kalsareissa, niiin kyllä mun halut vähenis. Aivan varmasti. kuitenkin varmasti häntä edelleen rakastaisin ja KYLLÄ sanoisin asiasta ja patistaisin suihkuun ja lenkille.
Tai kun sairastut ja "syöttöporsas" olotila on sullekin ihan väistämätön vain lääkkeistä ilman mitään "jospa miehesi antaisi sulle aikaa treenata itseäsi" törkeyttä? Aika heikossa on teidän tilanne silloin ja aika yksin jäätte. Turha jeesustella mistään itsensä huolehtimisesta, tässä ei todellakaan ole siitä nyt kyse vaan jostain paljon syvemmästä. Voitteko ajatella?
kuin syödä itsensä isoksi - mikä on kyseessä 90% liikalihavilla. Mä en jättäisi miestäni, vaikka olisi lihava, eikä se mua päinvastoin, mutta kyllä siinä seksi vähenisi varmasti.
jatkaa, ja erityisen loukkaavaa on, jos halveksuminen kohdistuu toisen seksuaalisuuteen. Fiksu ja rakastava kumppani kommentoi toisin...
puhui asiasta, muuttumisestani ja meidän parisuhteesta. Olen vain itse ajatellut, että ei se haittaa niin kauan kuin miehelle kelpaan. En ole saanut laihdutettua vaikka olen lihomiseni itsekin havainnut. AP
puhui asiasta, muuttumisestani ja meidän parisuhteesta. Olen vain itse ajatellut, että ei se haittaa niin kauan kuin miehelle kelpaan. En ole saanut laihdutettua vaikka olen lihomiseni itsekin havainnut. AP
Minusta taas olisi loukkaavaa, jos mieheni pitäisi pelätä reaktioitani niin paljon, ettei voi sanoa asioita suoraan vaan pitää kierrellä ja kaarella mutkien kautta.
Tottakai suoraankin voi sanoa kohteliaasti eikä niin että "Kuule läski ämmä, luuletko, että paneskelu sun kanssa kiinnostaa?".
Suoraan asioiden sanominen ei tarkoita tahallista loukkaamista.
pilkkaa aina kaverin pieniä tissejä ja persettä ja hänen laihuuttaan. Kaveri ei syö paljoa, koska treenaa maratonille ja haluaa olla fat free. Miten tuossa tilanteessa? Oli siis ennen ihan muodokas ja normaalipainoin. Nyt TODELLA laiha. Mennyt treenaus yli.
munkin mies on sanonut että en kiihota lihavana. eli meillä ei ole seksiä jos olen lihava. ja kyllä sen ymmärtää. kuka läskiä haluaisi naida. haluaisitko itse? turha selitellä mistään yltiöpäisestä rakkaudesta joka ei välittäisi lihavuudesta. jos mies on lihavan kanssa niin silloin se ei saa parempaa.
Esim. Ei näin: Vittu, sä olet lihonu, en halua panna sua enää, hyi vittu
Vaan näin: Nyt kun syksy tullut niin aletaanko käymään lenkillä? Kun on vähän kesäkiloja tullut, minullekin, aloitettaisiin syksyn kuntokuuri :)
18/21
Vaan näin: Nyt kun syksy tullut niin aletaanko käymään lenkillä? Kun on vähän kesäkiloja tullut, minullekin, aloitettaisiin syksyn kuntokuuri :)
En minä osaisi tuosta päätellä, että mies ei enää halua minua seksuaalisesti.
Ja jos tarkkaan luit, niin sanoin, että ihan suoraan voi asioista puhua kohteliaastikin. Ja ihan ilman sitä kiertelyä.
Kaksi normaalia, fiksua, toisiaan rakastavaa aikuista kykenee kyllä siihen ilman mitään lenkkeily-vihjauksia.
munkin mies on sanonut että en kiihota lihavana. eli meillä ei ole seksiä jos olen lihava. ja kyllä sen ymmärtää. kuka läskiä haluaisi naida. haluaisitko itse? turha selitellä mistään yltiöpäisestä rakkaudesta joka ei välittäisi lihavuudesta. jos mies on lihavan kanssa niin silloin se ei saa parempaa.
malliystävänsä lihavaan naiseen, joka on ihan nätti ja mukava. Ei se laihuus takaa kauneutta. Lihavakin voi olla nätti ja hyvä sängyssä ja iloinen. Toki laihakin :)
Onneksi itsellä ei paino-ongelmia ja muotojakin löytyy.
Ps. Miehet pitävät eniten koon 40 naisesta(kesällä oli laaja tutkimus) Eli aika muodokkaista. Naiset pitävät LAIHAA naista kauniina, eivät miehet. He pitävät NORMAALISTA. Ja on myös niitä miehiä, jotka haluavat lihavan naisen tai niitä, jotka haluavat laihan naisen. Eikä kyse ole läski-fetissistä eikä Aushcwitz-fetissistä :D
laihduta, jos asia sinua häiritsee.
Muuten, eräällä aikuiskoulutuskurssilla eräs opettaja kertoi vastaavaa:
Hän oli huomannut, että vaimo oli paljon lihonut. Hän haki vaimon mekon, johon vaimo mahtui normaalipainoisena ja sanoi, että voi että muistatko tätä mekkoa, olet niin kaunis tässä. Meni 6 kk ja vaimo purjehti mekossa sisään, laihtuneena ;)
Molemmat tiesivät, että hän ei mahtunut siihen mekkoon, mutta miksi se olisi täytynyt töksäyttää?
Laihdutetaan siis, kuten aiemmin kirjoitinkin.
(Pitääkö täällä oikeasti kaikki vääntää rautalangasta?)
Muuten, eräällä aikuiskoulutuskurssilla eräs opettaja kertoi vastaavaa:
Hän oli huomannut, että vaimo oli paljon lihonut. Hän haki vaimon mekon, johon vaimo mahtui normaalipainoisena ja sanoi, että voi että muistatko tätä mekkoa, olet niin kaunis tässä. Meni 6 kk ja vaimo purjehti mekossa sisään, laihtuneena ;)
Molemmat tiesivät, että hän ei mahtunut siihen mekkoon, mutta miksi se olisi täytynyt töksäyttää?
mutta joku toinen olisi voinut vastata "joo, on se kyllä kaunis mekko, onneksi ostin juuri yhtä kauniin mekon, johon mahdun". Kyllä mulle olisi aivan sama, millä sanoilla tai teoilla mies viestittää, että olen lihonut niin, ettei hän enää halua minua. Tietystikään mihinkään henkilökohtaisuuksiin "olet samanlainen possu kuin äitisi, saatana" ei tarvitse mennä, mutta ei myöskään ehdotella yhteisiä juoksulenkkejä näön vuoksi.
Olen varsin ylipainoinen, joskin nyt vuosien jumituksen jälkeen paino on lähtenyt hiljaa hiljaa hiljaa alaspäin. Nurinkurista on se, että nyt vasta jotenkin enemmän pelottaakin, että mitä jos miehen halut häviävät ennen kuin laihdun sopivaksi.
Tosin parisuhteemme aikana en ole lihonut. Olen ollut samassa ylipainossa koko yhdessäolomme ajan. Mies ei ole koskaan sanonut sanallakaan tai antanut muutenkaan ymmärtää, että painoni häiritsisi. Minua se enemmän ahdistaa.
Ymmärrän siis hyvin ap:tä, mutta ymmärrän myös hänen miestään.