Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on vihreästä tykkäävä tyttö

Vierailija
13.08.2009 |

nyt 4 v. Valitsee itselleen vihreitä vaatteita, on ollut jo kauan vihreän ystävä. On ruskeasilmäinen ja tummatukkainen tyttö.

Uskoisko että vihreä säilyy suosikkina ja ostaisko jo ensi vuodeksi vihreän välikausitakin? Saisin edullisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosia oranssia. Joten ei kannata ostaa vihreää.

Vierailija
2/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki aina sanoo, että se prinsessa-kausi iskee kohta...

Meillä ei oo iskenyt vielä. Päiväkodissa leikkii poikien kanssa, paras kaveri on poika. On tytöllä toki esim. punaisiakin vaatteita, ja pinkkejä, mitä on tullut lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu hinnasta!

Vierailija
4/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö osaa itse ajatella asiaa?

Mä en ostais koska ens vuonna se on "so last season" Ostan vain kuluvan vuoden trendin mukaan.

Vierailija
5/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääseehän siitä sitten eroon, jos ei enää tykkääkään... mutta aattelin, että jos jollain muulla on ollut tämmöinen poikatyttö, niin onko se ihan väistämätöntä, että siitä joku yö kuoriutuu prinsessa :-).

Hän ei pidä hameita eikä mekkoja kuin pakon edessä (jotkut juhlat joihin ei voi mennä farkuissa tai housuissa) tai nyt kun oli kuumat kelit eikä shortsit olleet puhtaat :-).

Vierailija
6/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on housuihmisiä?

Kuka teillä kasvattaa ja ketä?

Vierailija
7/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jo 3-vuotiaasta asti ja nyt on 5-vuotias. Oikeastaan inhoaa pinkkiä :).

Vierailija
8/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten, siis leikeissään ja tykkää autoista, leikkiä poikien kanssa pallopelejä, juosta, kiipeillä, riehua ym.

Ei oo yhtään kiinnostunut mistään barbeista, winxeistä ym. Eikä prinsessoista tai kruunuista. Kun hänellä oli synttärit, toivoi merirosvoteemaa niihin.

Nukkeleikkejä baby bornilla saattaa joskus kotona leikkiä. Ja leikkii ruuanlaittoa (mutta se ei oo musta mikään erityinen tyttöjen leikki). Mutta on itse pyytänyt lahjaksi parkkitalon ja autoja.

Olin itse tuommoinen pienenä myös, joten ihan hyvällä seuraan touhujaan.

ap

ja on housuihmisiä?

Kuka teillä kasvattaa ja ketä?

Vierailija
9/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aivan liian rajoittuneet stereotypiat eri sukupuolista.

Onko nämä todellakin vain poikien juttuja: tykkää autoista, leikkiä poikien kanssa pallopelejä, juosta, kiipeillä, riehua ym.???

Häpeätkö lapsesi sukupuolta? Toivoitko poikaa? Eikö lapsesi ole ennenkaikkea ihminen, jolla on omat mieltymyksensä?

Vierailija
10/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoitko ehkä hiukan? Miksi? SUlla taitaa olla joku ongelma asian suhteen.

Ap:lle sanoisin että vaikka se prinsessakausi iskisikin niin ei yksi vihreä takki hidasta...eihän se sitä tarkoita että KAIKKI vaatteet pitää olla pinkkiä ja vaaleanpunaista :)

Sulla on aivan liian rajoittuneet stereotypiat eri sukupuolista. Onko nämä todellakin vain poikien juttuja: tykkää autoista, leikkiä poikien kanssa pallopelejä, juosta, kiipeillä, riehua ym.??? Häpeätkö lapsesi sukupuolta? Toivoitko poikaa? Eikö lapsesi ole ennenkaikkea ihminen, jolla on omat mieltymyksensä?

Vierailija
11/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin tyttöä kyllä, mutta se oli sinänsä sama. mulla on 3 lasta, tyttö ja poika ja tää tyttö.

Olin itsekin tuollainen ja musta poikatyttö on ok nimitys ainakin täällä aikuisten kesken. Eka lapseni oli tyttömäisempi, kaikin tavoin kaikkina ikäkausina (paitsi vauvana ei ollut eroa) ja nyt hän on 11 v.

Sulla se ongelma on, kun et hyväksy, että toiset on poikamaisempia ja toiset tyttömäisempiä, kummatkin hyviä ja rakkaita tyttöjä :-).

Sulla on varmaan juuri niitä lapsia, joille ei saa sanoa, että onko tyttö vai poika, ja nimi on joku Ruu ja tukka puolipitkä :-).

ap

Sulla on aivan liian rajoittuneet stereotypiat eri sukupuolista.

Onko nämä todellakin vain poikien juttuja: tykkää autoista, leikkiä poikien kanssa pallopelejä, juosta, kiipeillä, riehua ym.???

Häpeätkö lapsesi sukupuolta? Toivoitko poikaa? Eikö lapsesi ole ennenkaikkea ihminen, jolla on omat mieltymyksensä?

Vierailija
12/12 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää silti edelleen vihreätä takkia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä