G: milloin sait viimeksi suuseksiä? Oliko hyvää? :)
Missä asennossa?
Itse sain vajaa viikko sitten, perinteisesti selällään sängyssä maaten, tai olin puoli-istuvassa asennossa, juu ja teki hyvää.....
Kommentit (30)
vastaanottavana osapuolena, mies antaisi kyllä....Annan kyllä säännöllisesti, viimeks eilen.
Mun mies olisi aina lipomassa, edestä, takaa, päältä ja alta. Ja neljä lasta olen synnyttänyt, ei tunnu sekään haittaavan vaan jaksaa ihastella alapäätäni.
Tänään illalla sitä olisi taas luvassa, ainakin kirjoitti jääkaappimagneeteilla siihen suuntaan vihjaavan runon kaapin oveen: "Himosta kaunis takamus kaipaa kun pehmeä kieli leikkien lipoo nuolla ikuinen orgasmi". Heh, onneksi meidän lapset ei osaa vielä lukea.
Ei se sinusta johdu jos mies ei halua nuolla sinua! Miehen häpeä, sinä olet ihana!
asentoa minäkin haluaisin kokeilla, olitko siis kontallasi ja mies nuoli takaapäin, vai miten? Välillä kyllästyttää aina sama asentos selällään!
ap
Mutta jos ei niin halua niin onnistuu niin että miehellä on nenä alaspäin, on oikeastaan parempaakin niin päin.
Tai miten sen nyt ottaa, onko rakastaja vaiko ei, olen useamman miehen kanssa sängyssä (eri aikaan) koska kukaan ei osaa niitä ihania suuseksin salaisuuksia hyvin. Toinen osaa toista hyvin ja toinen ei koske pimppiin edes sormella...toiset taas olis koko ajan nuolemassa. Itekin joskus aikoinani luulin että mussa on vikaa kun ei kiinnosta suuseksi, mutta ei se niin ollutkaan. Mies vaan ei tykänny siitä ja sen mielestä haisee pahalle :) tuskin siellä sormeakaan uitti. Mutta kun on mistä valita niin saa hyvää seksiä ja suuseksiä :)
Esileikkinä, kesken seksin, lopuksi, selälläni maaten jalat koukussa, jalat seinää vasten... Juu, kivaa oli!
Hassua kun ihan ihmeissäni luen tätä. Meillä mies tekee sen joka kerta. Ja kolme lasta on. Ei oo tullu mieleen et ei lasten jälkeen enä kelpais. Saisin taatusti vaik joka päivä jos tahtoisin. Ja juu takuuvarmasti saan joka kerta ja monestikin;)
kumpi kiihottaa teitä enempi siinä kun mies nuolee; se, että se tuntuu hyvältä vai se, että se tilanne muuten on kiihottava?
Luulin kyllä että olis ihan tavan hommaa........
Meillä kyllä minä lopetin suuhommat molemmilta miehen jäätyä kiinni pettämisestä... Useampi vuosi mennyt