Zumbafitness! Oletteko kokeilleet?
Kommentit (29)
yhessä miehen kanssa olkkarissa, lapset tykkää kuunnella musaa mukana!
En ole jaksanut/ehtinyt kuin vasta yhden kerran zumbaamaan sen ohjelman, jossa ne perusliikkeet opetetaan. Mun oli hiukan vaikea pysyä kuvioissa mukana, vaikka ne tehtiin alkuun hitaasti. Heti, kun tahti nopeutui menin jotenkin ihan lukkoon joidenkin kuvioiden kohdalla. en enää osannut hallita samaan aikaan omaa kehoa, kun tuijotin ruutua. ;) Täytyisi harjoitella enemmän.
Mitä kannattaisi olla jaloissa? Mulla oli lenkkarityyppiset jumppa-/salikengät ja tuntui, etteivät luista yhtään lattialla, kun liikkeet tanssimaisia ja jalkoja pitäisi pystyä liu´uttamaan.
Tosi tehokkaalta tuntui silti ja hiki virtasi. Täytyy alkaa vaan treenaamaan ettei jää pölyyntymään hyllyyn ;) HETI TÄNÄÄN!!!
t. Ap
Itse olen käynyt nyt 2 kertaa Zumba-tunnilla ja tykkään tosi paljon. Pidän tanssimisesta ylipäätänsäkin ja tällainen tanssityylinen juttu on se mun juttu.
Kyllä siinä hiki tulee pintaan, vaikka muuten hikoilenkin tosi vähän. Riippuu ihan itsestä miten tehokkaasti liikkeitä tekee. Niitä kun voi tehdä hitaasti, keskinopeudella ja erittäin nopeasti. Siihen kun laitetaan vielä kädet mukaan ja lantionliikkeet, niin tehokasta on.
Entisenä kilpatanssija uskon, että tuloksia tulee ja kunto nousee kunhan jaksaa ahkerasti harrastaa.
Pk-seudulla ainakin järjestetään näitä tunteja ihan kertamaksulla, joten kannattaa käydä kokeilemassa ennen kuin tuomitsee ko. lajin.
Kiva kuulla, että tykkäät.:) Millaiset jalkineet siellä zumbatunnilla ihmisillä on? ap.
Kaikilla on ihan aerobic tms. sisälenkkarit. Ainakin ne liikkeet mitä ollaan tehty on onnistunut näillä kengillä ihan hyvin. (Salin lattia on parkettia.)
ja pari kiloa lähtenyt painoa ja kuntokin selvästi kasvanut. On tosi tehokasta kyllä jos koko kroppaa käyttää ja tanssii kunnolla. Niin ja joka päivä olen jonkun ohjelman tehnyt. Vatsalihakset ja alaselän lihakset ovat selvästi vahvistuneet.
tykkää tanssimisesta ja saa kotona oikeasti aikaiseksi aloittaa niin suosittelen. Itse tykkään tosi paljon. Olen vain sitä tyyppiä jonka on vaikeata ottaa se dvd ja aloittaa zumbailu, mutta heti kun saan revittyä sen verran ittestäni niin iskee innostus. Tänään täytyykin zumbata. Meidän 2,5 vuotiaskin tykkää zumbata äitin kanssa : )
kyseiset dvd:t ja hällä nyt upea kroppa! Tilasi välittömästi kun tuli mainoksia tästä ja tehnyt säännöllisesti.
Sisareni paikkakunnalle tulee kyseinen opetus pari kertaa viikkoon ja itse kävisin jos siellä asuisin kerta täällä tuota mahdollisuutta ei ole.
Tällähetkellä raskaana enkä usko, että pääsen paljon salilla ravailemaan lapsen synnyttyä joten olen itse ajatellut myös ostaa tämän tuotteen ja tehdä sitä kotosalla, kun vauva nukkuu tai istuu kaverina sitterissä. :)