Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutko johonkin vähemmistöön.. mihin?

Vierailija
12.08.2009 |

Kommentit (28)

21/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heterosuhteessa elävä intersukupuolinen homoseksuaali ;-)

Vierailija
22/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin 3-vuotiaana (ellen jopa aiemmin). Muistan kun aloitin päiväkerhon n. 3,5-vuotiaana ja vanhemmat ohjeistivat painokkaasti, että siellä ei sovi moista harrastaa.

runkkaan joka pv vaik oon nuori nainen! Nii, ja alotin sen 5v., tai sielt on ekat muistikuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa naisia vähemmän kuin miehiä

MIkä vähemmistö se "nainen" muka on?

Vierailija
24/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viisihenkisen perheen ainoa naispuolinen jäsen

Meillä perheen isä on yleensä mielipidevähemmistössä.

Vierailija
25/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heterosuhteessa elävä intersukupuolinen homoseksuaali ;-)

Vierailija
26/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka viiden pienen lapsen äiti:)

Vierailija
27/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan tosi harvinaista (ainkin av:llä)

Vierailija
28/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen siitä, minkä fyysisen tai biologisen sukupuoliominaisuutesi perusteella määrität ihmissuhteesi. Koska sinulla on kahden sukupuolen fyysisiä tai geneettisiä sukupuoliominaisuuksia, kokiessasi itsesi naiseksi olet naisen kanssa homosuhteessa ja miehen kanssa heterosuhteessa. Ja ajatellessasi itsesi miehenä olet homosuhteessa miehen kanssa ja naisen kanssa vastaavasti hetero...

Mitä kaksisukupuolisuuteen liittyviä fyysisiä ominaisuuksia sinulla on? Ne peräpukamatko? Niitähän voi olla miehillä kuin naisillakin, vaikkei niillä olekaan mitään tekemistä geneettisen sukupuolimäärittelyn kanssa. Penistä sulla ei ainakaan kuvassa enää ollut, ja koska olet raskaana, sulla on toimivat munasarjat ja kohtu. Muistaakseni interseksuaali ei kykene lisääntymään, koska sillä on sekä mies-, että naissukupuoli- ja lisääntymiselimiä, mutta ei kumpaakaan "täydellistä sarjaa", joka mahdollistaisi lisääntymisen. Esim. sukuelin voi olla kehitykseltään vajaa, eikä sen perusteella pystytä määrittämään sukupuolta, mutta kohtu löytyy ja munasarjoja ei. Tämä tarkoittaa myös sitä, että geeniperimän sukupuolikromosomit eivät pysty lisääntymään onnistuneesti, koska niissä on ylimääräinen x- tai y-kromosomi sen perus x-kromosomin lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme