Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet perheestä, joka vie lapset joka vkl herkuttelemaan hampurilaiselle?

Vierailija
12.08.2009 |

Onko liian usein roskaruokaa jos kerran viikossa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperia yms kuppeja..

Vierailija
42/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset syö kotonakin koko ajan näitä kauheita herkuiksi luokiteltavia, jäätelöä, karkkia, perunalastuja jne niin sittenhän tuo ei ole kauhean hyvä asia. Mutta jos tuo hampurilainen kerran viikossa on se ainut pahe, niin tuskin siitä kenenkään elämä menee sekaisin, paitsi palstalla tietysti.

Oma lapsi ei juurikaan syö karkkia, korkeintaan suklaata satunnaisesti. Perunalastuja on maistanut pari kertaa ja jäätelöä nyt tietysti. Jaksaa syödä kerralla puolikkaan eskimopuikon.

Joten seuraavan kerran kun mennään hampurilaiselle, niin täytyy varmaan tehdä A3-kokoinen tiedote vähintään omaan pöytään, jotta voitte käydä siinä lukemassa että ei tässä sentään ihan pohjalla vielä olla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin suoraan ravintolaan kuin hampparipaikkaan. Mutta jokainen tavallaan, mä pidän ravintoloista enemmän kuin pikaruokaloista.

syömässä kerran viikossa, on vähän tyhmä.

Aika moni muuten käy 5 kertaa viikossa ravintolassa syömässä ;)

Meilläkin on iso ravintola sairaalan/maan alla missä työskentelen, mutta ei siellä päivittä moni käy syömässä. Enemmistö syö omia eväitään. Mutta joo, kaikki ei osaa arvostaa kotiruokaa, eikä tehdä sitä.

Varmaan lohduttaa ajatella että noikin käy ravintolassa syömässä vain sen takia ettei ne osaa tehdä/arvosta kotiruokaa...??!! :p

Vierailija
44/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö syö omia eväitään. Mutta joo, kaikki ei osaa arvostaa kotiruokaa, eikä tehdä sitä.

Työpäivän aikana ravintolassa syöminen tarkoittakin sitä että ei arvosta kotiruokaa, eikä varsinkaan osaa tehdä sitä :) Meillä käy varmaan puolet porukasta syömässä ravintolassa lounaansa, ja eiköhän se syy ole siinä että on vaan kiva saada valmis ruoka eteensä helposti eikä nypertää niitten eväittensä kanssa. Kokataan sitten kotona illalla.

Vierailija
45/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vanhemmat välitä lastensa tulevaisuudesta tuon taivaallista! Lasten fyysistä pahoinpitelyä syöttää todella epäterveellistä ruokaa lapsilleen ja pilata samalla tietoisesti lapsen mahdollista tulevaisuutta!

Mä en voi ymmärtää miten suomalaiset saadaan oikeesti tekemään jotain sen eteen ettei tää kansa huku rasvaan ja läskiin 20 vuoden kuluttua!? Kaikki kun varmasti jo tietävät miten tulisi syödä ja noudattaa normiterveellisiä elintapoja. Suurin osa vaan pyyhkii perseensä näillä ohjeilla! Jopa lastensa terveyden uhalla!!

Vierailija
46/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkutteluna. Peruspikaruokaahan se on, ei mitään herkkua.

Vierailija
47/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä on kivasti rahaa käytössään. Tekisin varmaan itsekin noin, jos voisin.

Vierailija
48/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia ruokailua se on.

Vierailija
49/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän aina ylimielisesti kertoi käyvänsä vain tyttöjen kans salaatilla ja valkkarilla. Minä sanoin reilusti käyväni kaljalla.

Oikeasti tämä asia meni niin, että tämä hieno leidi kävi sen salaatin lappamassa ja vetivät sitä valkkaria niin, että loppuillasta aina makasi hameen helmat korvilla, sylki poskea pitkin valuen yökerhon penkillä.

Minä, joka kävin kavereiden kans kaljalla, otin yhden tai pari ja olin yleensä selvä kun tulin kotiin.

Eli tää terminaattoria katsova pari on todennäköisesti paljon fiksumpi kuin tekoteennäinen museoassa kävijä.

mitä mieltä olet jostain toimintamallista, ja sitten kun rehellisesti joku sanoo, että "minun mielestäni vähän junttia" aletaan haukkua snobiksi...

Tuota, mitäs mieltä olette, jos esim. pariskunta a) käy aina treffi-iltana katsomassa terminator3-tyyppisen elokuvan ja sitten kaljalla lähipubissa ja pariskunta b) käy treffi-iltoinaan vaihtelevasti museossa, teatterissa, joskus myös siellä hömppäleffassa ja kaljalla, hienossa ravintolassa, urheilemassa, konsertissa, kuuntelemassa jonkin mielenkiintoisen luennon jne.

Oletteko sitä mieltä, että molemmat pariskunnat ovat todennäköisesti ihan yhtä fiksuja ja sivistyneitä?

Toki "sivistyneetkin" ihmiset käyvät hampurilaisilla ja varmaan suurin osa lapsista tykkää hamppareista...Minusta kuitenkin, sori nyt vaan, on aika JUNTTIA, jos hampurilaisilla käyminen on se ainoa ja toistuva yhdessä tekemisen ja syömisen muoto ja viikonloppukiva! Kyllä meidänkin perhe käy välillä viikonloppuisin hampparilla ja lapsi nauttii siitä, mutta välillä (ja oikeastaan useimmin) tehdään mitä erilaisempia hienoja illallisia viikonloppuna ja lapsi nauttii erityisesti niistä. Mikä kumma harhaluulo on se, etteivät lapset voisi tykätä käydä hienoissa ravintoloissa tai syödä eksoottisempia ruokia kuin vaan nakkeja ja hamppareita?

Ja mitä suosituksiin ym. tulee. Jos hampparin tekee kotona, se ei olekaan mitenkään erityisen roskaruokaa. Lihaa, kasviksia ja leipäähän siihen tulee. Mäkkärissä ym. hampurilaispaikoissa ruoka kuitenkin on erittäin rasvaista ja suolaista. En minä joka viikko sitä kasvavalle lapselle syöttäisi...

Vierailija
50/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään lasten kanssa mukahienosti ravintolassa. Lapset syö nauravat nakit ja ranskalaiset. Samaan syssyyn paheksutaan toista, joka käy syömässä hampurilaiset kerran viikossa.

Buahahaaaa...

Mielummin suoraan ravintolaan kuin hampparipaikkaan. Mutta jokainen tavallaan, mä pidän ravintoloista enemmän kuin pikaruokaloista.

Vierailija
51/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole multa pois

Vierailija
52/52 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä tehtävä juttu. Kerran viikossa hampparia ei ole tosiaankaan liikaa.