Mitä ajattelet perheestä, joka vie lapset joka vkl herkuttelemaan hampurilaiselle?
Onko liian usein roskaruokaa jos kerran viikossa?
Kommentit (52)
teenkö kuten kaupunkilaisjärkeni sanoo vai niin kuin olisi lasteni terveyden kannalta parasta.
teenkö kuten kaupunkilaisjärkeni sanoo vai niin kuin olisi lasteni terveyden kannalta parasta.
Mielummin suoraan ravintolaan kuin hampparipaikkaan. Mutta jokainen tavallaan, mä pidän ravintoloista enemmän kuin pikaruokaloista.
siitä on "herkuttelu" kaukana. Tehkää ne hampurilaiset ja ranskalaiset ite.
ja sitä paitsi kerran viikossa on liian usein.
Ei lapset siihen kuole, mutta miksi pitää opettaa että hampurilainen on herkuttelua.
siitä on "herkuttelu" kaukana. Tehkää ne hampurilaiset ja ranskalaiset ite. ja sitä paitsi kerran viikossa on liian usein. Ei lapset siihen kuole, mutta miksi pitää opettaa että hampurilainen on herkuttelua.
Me käydään sillointällöin, teini vähän useammin. Kuukau takaperin lähdettiin miehen kanssa vartavasten jaskan grille, oli ihan pakko saada sieltä porilainen. Lapset ei olleet kotona ja yöllä hypättiin autoon.
Porilainen oli vähän pettymys, ei ollut niin hyvä kun on joskus ollut, mutta mies oli ihana. Ajatella, vei mut ulos syömään :)
En mäkään tajua miksi sitä kutsutaan roskaruaaksi? Okei, ei se sämpylä ole kuin "pullaa", mutta onhan siellä pihvi ja salaattia välissä. Ruishampparin voi aina ottaa ja majoneesin jättää pois. Pelkän salaatinkin saa halutessaan. Joo, ja ei käydä viikottain syömässä hampurialaisia, vaan silloin kuin sattuu huvittamaan ja tekee vaan mieli.
Roskaruokanimitys on tullut siitä roskan määrästä, kun jokainen ruoka on pakattu erikseen paperiin ja/tai pahvilaatikkoon, kertakäyttöastiat, pienet ketsuppipussit jne jne...
Nimi ei ainakaan alunperin ole viitannut sinänsä itse ruokaan ja sen ravintosisältöön.
En mäkään tajua miksi sitä kutsutaan roskaruaaksi? Okei, ei se sämpylä ole kuin "pullaa", mutta onhan siellä pihvi ja salaattia välissä. Ruishampparin voi aina ottaa ja majoneesin jättää pois. Pelkän salaatinkin saa halutessaan. Joo, ja ei käydä viikottain syömässä hampurialaisia, vaan silloin kuin sattuu huvittamaan ja tekee vaan mieli.
Roskaruokanimitys on tullut siitä roskan määrästä, kun jokainen ruoka on pakattu erikseen paperiin ja/tai pahvilaatikkoon, kertakäyttöastiat, pienet ketsuppipussit jne jne...
Nimi ei ainakaan alunperin ole viitannut sinänsä itse ruokaan ja sen ravintosisältöön.
roskan määrästä se nimitys tulee.
Itse ruoka ei ole roskaa =)
Roskaruokanimitys on tullut siitä roskan määrästä, kun jokainen ruoka on pakattu erikseen paperiin ja/tai pahvilaatikkoon, kertakäyttöastiat, pienet ketsuppipussit jne jne... Nimi ei ainakaan alunperin ole viitannut sinänsä itse ruokaan ja sen ravintosisältöön.
roskan määrästä se nimitys tulee. Itse ruoka ei ole roskaa =)
Vähän paheellisena herkkuna.
Mielummin suoraan ravintolaan kuin hampparipaikkaan. Mutta jokainen tavallaan, mä pidän ravintoloista enemmän kuin pikaruokaloista.
syömässä kerran viikossa, on vähän tyhmä.
samassa lauseessa ei oikein täsmää...
siitä nimitys. Tunnustan että tykkään hamppareista kerran/pari kk:ssa, monta kertaa viikossa ei pystyis syömään (tai edes kerran/vk). Itsetehdyt hampparit on kans namia.
Välillä on pakko saada hampurilainen, silloin se on herkkua kun sitä haluaa ja sen saa.
Joku pitää herkkusieniä herkkuna tai jotain kanttarellejä, mä en voi sietää niitä. Mutta en nyt lähde väittämään että se ei ole herkkua sen takia kun minä en pidä niistä. Makuasioita.
omassa elämässä on ihan tarpeeksi tekemistä ja selviämistä. Lähinnä ajattelen,että sellaisella, jolla on aikaa vahdata toisten tekemisiä, on liian vähän tekemistä ja kannattaisi suunnata se energia johonkin tärkeämpään.
Aika moni muuten käy 5 kertaa viikossa ravintolassa syömässä ;)
Aika moni muuten käy 5 kertaa viikossa ravintolassa syömässä ;)
Meilläkin on iso ravintola sairaalan/maan alla missä työskentelen, mutta ei siellä päivittä moni käy syömässä. Enemmistö syö omia eväitään. Mutta joo, kaikki ei osaa arvostaa kotiruokaa, eikä tehdä sitä.
Ja ajattelen että mukavaa perheen yhteistä nautiskelua.
niin kertokaahan nyt tuota herkuttelu-sanaa ihmettelevät, mikä on sitten oikeaa herkkua, jos hampurilainen ei sitä missään tapauksessa ole? Karkkipussi, jäätelö, sisäfile, sammakonreidet, intialainen ruoka vai peräti porkkana? Miten tänne mahtuukin noita ihmettelijöitä noin paljon? Tuo ihmettely jos mikä kuulostaa juntilta.
ja ei siinä mitään, tapahtuu sitä kauheempiakin asioita maailmassa kuin hampurilaisella käynti kerran viikossa.
Toisekseen tuskin mä kyselisin mitä siellä syövät, jos nyt tuntisin sellasen perheen joka siellä joka viikonloppu kävisi.
Mun poika ei ole eläessään syönyt hampurilaista, ranskalaisia syö vähän, mutta ilman ketsuppia. Nyt on oppinut tykkäämään nugeteista sentään, ja ikää sillä on 8-vuotta.
Kai siellä voi käydä syömässä vaikka salaatin kerran viikossa. Itse tykkään Hesen kanasalaatista ja monesti otan sen mielummin kuin hampurilaisen.
tutkimukset ja kaikki huuhaata. Eteläpohjanmaalla varmaan tiedetään tämäkin paremmin.
Olen Helsingistä. Mutta elä sinä elämääsi niiden asiantuntijoiden oppien mukaan. Minä käytän kaupunkilaisjärkeä ja nautin elämästä.
Olen Helsingistä. Mutta elä sinä elämääsi niiden asiantuntijoiden oppien mukaan. Minä käytän kaupunkilaisjärkeä ja nautin elämästä.