Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemmekö väärin, kun poistatamme huomenna uroskoiraltamme pallit?

Vierailija
11.08.2009 |

Höh, tuntuu toisaalta kurjalta päättää eläimen puolesta..onko muilla ollu tällasia tuntemuksia ennen kastrointia..?

Niin ja sit, rauhoittaakohan se oikeesti koiran? Meillä on labbispoju, ja se on niin saamarin kova karkailemaan, että jotain tarttee tehä, ja päätimme tehä tällaisen ratkaisun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä vaan, se tosiaan rauhoittaa. Noutajat ovat hormonihäiriöisiä muutenkin, että siitä vaan.

Vierailija
2/8 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi murhe vähemmän kun ei vanhempana tarvitse huolehtia kasvaimista jotka voi levitä takajalkoihin.

Me haluttiin 10v koiralle, eläinlääkäri kieltäytyi, koska koira oli niin vanha. Nyt jo 15 vuotias ja lääkärissä käytävä tarkistuttamassa usein ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei se niitä palleja jää kaipaamaan.

Vierailija
4/8 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minäkään ole Jumala ..:)

no, jos se helpottaa karkailua, niin se on se pääasia...toivottavasti on ehtinyt nauttia "naisista" karkumatkoillaan,niin ei jää aivan kokemattomaksi;).

ap

Vierailija
5/8 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin juomaa lasiini ja luin avauksen syrjäsilmällä. Luin vahingossa sanan uroskoiraltamme "urakoitsijaltamme". :D Läikky vähän juomat pöydälle...

Vierailija
6/8 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan samoja ajatuksia oli myös mulla. Nyt jälkeenpäin voin sanoa että kyllä kannatti. Koira on edelleen oma iloinen itsensä, mutta ne ärsyttävät huonot tavat poistu samantien.

Kurjinta oli seuraava viikko, meidän koira oli niin kipeä ja itki kovasti, makasin lattialla ja se liimautu ihan mun kylkeen kiinni, niin vasta aina rauhoittui.

Mutta nyt on onneksi kaikki jo unohdettu :)

Vierailija
7/8 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voooi, onko tosiaan niin kipeä?? nyt mua alko hirvittämään todella :(.

ap

Vierailija
8/8 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi