Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUUN HANIT elokuussa =)

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä saanut sitä enää muokattua.

poikavalta, kiitos paljon tuosta poliklinikkavinkistä!

aurinko77, voi kuinka inhottava ongelma teillä ollut. Onneksi pääsitte niistä jo eroon, vaikka voin kyllä kuvitella että itsekin putsailisin urakalla paikkoja vielä pitkään senkin jälkeen. Voimia!

Pääsin tänään sitten naistentautien poliklinikalle tarkistamaan tilanteen. Puhelimessa jo sanoivat, että kannattaa tulla näyttämään kun noin paljon on vuodellut. Sydän kylmänä sit oottelin tuomiota kun täti alkoi ultraamaan, yritin pysyä urheana mutta silmät alkoivat jo kostumaan valmiiks. Sitten ultraaja sanoi vieressä olevalle kandille, että näetkö sinäkin tuossa sykkeen...minä sitten huusin että mitääh? ja samassa purskahdin itkuun ja joku kiikutti mulle nenäliinan :D.

Kaikki siis näytti toistaiseksi olevan kunnossa, näin itekin sykkeen ja koko vastasi viikkoja.

Pikkuisen yksiön vierestä löytyi toinen yksiö, joka oli tyhjillään, joten on mahdollista että on ollut kaksosraskaus ja toinen on sit tullut pois.

Nytkin on vuotanut ihan hirveesti taas, gyne varottelikin että vielä saataa vuotaa.

Mutta huh, olin kyllä todella yllättynyt että syke löytyi :D voi jee. Nyt vaan toivotaan, että homma jatkuis hyvin.

Onnea taas kaikille uusille plussaajille!! :)

Pampa 6+6

Vierailija
22/150 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että syke löytyi!!! Jospa se tosiaan olikin kaksoisraskaus josta toinen meni kesken. Peukkuja ja tarrasukkia nyt kuitenkin sinne!! Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ja samat toki muillekin!!

Aurinko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei kyl tänään helle onneks. Täällä kärsitään/nautitaan jatkuvasta pahoinvoinnista, mutta oksentaa ei oo tarvinu kertaakaan :)

Ihanaa Pampa että syke löytyi :) Voin kertoo et mulla oli yhdessä raskaudessa todella rankkaa vuotoa viikolla 8 ja sit vielä viikoil 12 ja kaikki kuitenkin ok. Ei löytynyt syytä mistä vuodot johtuivat, mutta paljon sitä tuli (ihan lorisemalla pönttöön) :(. Kyllä se vaan aina säikäyttää!

Huomenna terkkari tekee mulle lähetteen Naistenklinikalle ultraan jotta nähtäis mitkä viikot on menossa :)

Nyt hoitamaan pienintä jolla vauvarokko :( Oli juuri 4 päivää kuumeessa ja nyt näpyillä.

Minni kera seitsikon ja rv 5 tai 6+

24/150 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tänään ne pahoinvointirannekkeet. En nyt tiedä, tuleeko niille edes käyttöä tän raskauden kanssa... Välillä on pahaa oloa, mut niin mulla on muutenkin... Että en usko sen raskaudesta johtuvan. Olen yhä niin oireeton, etten usko tuolla ketään olevan... Välillä toki tuikkii alamahaa, muttei muuta... Toki raskaudet voi olla erilaisia, mutta silti epäilyttää...

Hyvä, aurinko, että olette saanut kurjan ongelman nyt hoidettua pois. Olet varmasti saanut satavarmaa infoa teratologisesta, joten huolet pois.

Itse olen lähes hysteerisessä tilassa sikainfluenssa-pelkoni kanssa, voi vidja... :(

Velmutar h 5+3

Vierailija
25/150 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI PAMPA IHANAA!!! Just olin sanomassa ihan samaa, että kyllä lääkäriin voi päivystykseen mennä aina jos tollasta vuotoa - ei ne sieltä pois lähetä ilman ultrausta.. Onnea tosi paljon, että kaikki oli hyvin!!!

JA emilia82, onnea sykkeestä - ihanaa!!

Eli kaksi sykettäkö on nyt todistetusti huhtisissa nähty?? Niin ihanaa, että ihan itkettää!! Mulla on vielä muutama päivä odottelua "tuomioon"..

Mykikselle taas pahoittelut, kyllä se elimistö sitten osaa tepposia tuntemuksien kanssa tehdä :/

Uusille tervetuloa!!

Omaa napaa, oon vieläkin kipeä :/ eikä sen "läpi" oikein tunnu muuta ://

fantasy rv7 = JEEE!! Voi kun kaikki olisi hyvin....huoh.....

Vierailija
26/150 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huih, ihan jännittää kovasti edes kirjoittaa tänne...

Eli plussa tuli :) . Viime viikon lauantaina sydän sykkyrällä paniikista ja onnen sekaisesta tunteesta tein testin... Selkeä plussahan sieltä tuli, vaan pitihän sitä vielä varmuudeksi tarkistaa toisellakin, erimerkkisellä testillä ja plussaa vain :D .

Minä epäilevä mustafa... ;)

Joka tapauksessa, la on 14.4 ja nyt vain kovasti rukoillaan ja toivotaan että pikkuinen jaksaa pidellä kiinni mamman menossa ;) .Kovin olisi toivottu ystävä pieni. Kovasti tuo keskenmeno pelottaa, mutta koitan vakuutella itselleni että minulla meillä on ihan yhtä suuret mahdollisuudet onnistua kuin olla ommistumatta, mitä sitä etukäteen suremaan. Luojalle kiitos ihanasta miehestä, joka jaksaa tukea minua ja kuunnella stressiä ja lohduttaa

Vierailija
27/150 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea matilda-aleksandrallekin plussauksesta ja paljon tarrasukkia pienelle!

ON: (ei herkille) Suuremmat vuodot on nyt tyrehtyneet. Verta tuli sit ihan kunnolla, kolmas side jo menossa :o. Pari tuntia gynen tutkimuksen jälkeen tuli vuodon mukana iso kiinteä klöntti ulos...kälyni (lääkäri) totesi, että jos kyseessä on ollut kaksoisraskaus, niin se oli varmaan ruskuaispussi. Totta kai mä heti huolestuin että tuliko se pikku sykkijä sieltä nyt pihalle vaikka hetki sitten kaikki oli hyvin. No, mutta jos ajatellaan että kaikki on edelleen ok, niin tuo klöntti puhuis kyllä (ex-)kaksoisraskauden puolesta.

Voi olla että silti meen vielä yksityiselle (tai sitten en) mut taidan kuitenkin siirtää aikaa vähän eteenpäin (tai sitten en :D).

fantasy, voi sua sairastelijaa. Ei se kuitenkaan se possuflunssa sitten ollut? Huh, muutama päivä pitäis vielä jaksaa ja sit pääset ultraan :).

Jep, huono olo jyllää säännöllisen epäsäännöllisesti ja koko ajan pitäis mussuttaa jotain ja läheskään kaikki ei tietenkään maistu, uuh. Niin, ja maha on kyllä tosi turvoksissa kun vertaa esikoisen kohdalla tässä vaiheessa :O.

Mukavaa iltaa kaikille!

Vierailija
28/150 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, kuinka tämä kolmas raskausmaha on tällainen jo nyt. Siis kierron mukaan pitäisi olla jotain rv 5, mutta epäilen, että on jo pidemmällä. Mulla oli raskauteen viittaavia oireita viime kierrossa, kunnes tuli todella kivuliaat ja omituiset menkat. Jospa ollut jo tärppi silloin, joten olisikin jo rv 9. Olen lueskellut myös noita kaksosraskausepäilyjä, kun ihan järkyttyneenä vaihdoin jo kamaliin löysiin farkkuihin tällä viikolla. Eihän tämä voi olla totta. Mäkin olen hoikka ja nyt näkyy jo niin selvästi ja tunnen ikään kuin supistuksen omaisia kiristyksiä vatsassa, kun istun tuolissa tai autossa. Ekasta raskaudesta huomasin potkut rv 15, mutta nyt nuo tuntemukset kai liittyvät kasvamiseen. Lisäksi, en voi koukistua, kun rintalastan alta kiristää heti, aivan kuin kohtu olisi jo ylhäällä. Neuvolan ultra vasta kahden viikon päästä ja ihan kamalaa tämä odotus siihen saakka. Olisipa pienoinen shokki, jos kävisi ilmi, että onkin kaksi tulossa. Tosin mielessä kävi, että jospa toinen onkin mennyt poikki siinä menkoissa...Vai voisiko vain olla jotain turvotusta...Epätietoisuus on kamalinta.

Kaikkea hyvää Pampalle!

Vierailija
29/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa jännitystarina:

Maanantaina kävin antamassa hcg-näytteen luottavaisin mielin, sillä rinnat olivat todella kipeät. Töiden jälkeen hain tulokseni ja meinasi lähteä jalat alta kun lukema oli 23! Soitin miehelleni ja rämmin sumussa kotiin. En osannut olla surullinen tai itkeä, olin vihainen ja ketutti suunnattomasti se, että pitäisi aloittaa alusta jne jne.

Halusin odottaa keskiviikon gyne-aikaa, ennen kuin kerron täällä tilanteestani, jotta voisin myös kertoa miten tästä eteenpäin.

Keskiviikko-aamuna sain puhelun mehiläisestä, jossa kävin testeissä. Pahoittelivat, että olivat antaneet väärän tuloksen. Joku oli mokannut ja oikeasti hormonimääräni oli 2270! Pari päivää olin elänyt keskenmenon saaneena, onneksi en sentään juonut sitä viinipulloa joka houkutteli hukuttamaan murheet. Keskiviikko-iltana oli kuitenkin aika gynelle ja siellä ultrattiin. Lääkäri sanoi kohdun limakalvojen paksuuntuneen ja kohdun kasvaneen, ei löytänyt munasarjoista muuta kuin keltarauhashormonikystan tms, joka kuuluu alkuraskauteen. Kohdusta löytyi pienen pieni pussukka (en nyt muista mikä se oikealta nimeltään on), mutta sen sisältä ei löytynyt sikiökaikuja ainakaan tällä laitteella. Lääkäri sanoi, että tuollainen pussukka voi tulla kohtuun vaikka kyseessä olisi kohdunulkopuolinen raskaus. Sain kiireellisen lähetteen Tyksin naistentautien poliklinikalle ja nyt odottelen kutsua.. sieltä sanottiin soittaessani, että jos ei kipuja ole niin ei ole mitään hätää.

Nyt siis odotan pelon- ja paniikinsekaisin tuntein kutsua tarkempaan ultraääneen.. en tiedä olenko raskaana ja mitä odottaa.

Jatkoa siis seuraa jossain vaiheessa ensi viikolla.. ennen asioiden varmistumista, en varmaankaan jaksa päivitellä kuulumisiani tänne.. rinnat ovat edelleen kipeät ja vatsaa nippaa silloin tällöin menkkamaisesti..

Tsemppiä kaikille, olen niin iloinen sykkeistä ja plussista!

Outii

Vierailija
30/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!!

Neptunus: Täällä ollaan IHAN samoissa tunnelmissa!! Kolmas raskausmaha (tänään 6+4) ja tämän TODELLA huomaa!! Minäkin olen hoikka ja just saanut salilta litteän vatsan niin nyt kaikki paidat ottaa vatsan kohdalta kiinni ja muutama kaveri onkin kysynyt, että odotatko sä (Moni kun tietää meidän toiveet, kun 10 kk yritettiin) Ei tätä pysty enää peittelemään. Oon lukenut paljon turvotuksesta, kai se sitä voi olla, mutta ei tälläistä oo aiemmin ollut. Eikä mulla ilmaa mahassa oo, tää on vaan turvonnut! Just luin ensimmäisen pojan raskausaikaa ja olin kirjoittanut viikolla 9, että vatsa tuntuu ehkä vähän kasvaneen.. Nyt tää on kasvanut viikolta 5 ja PALJON!!! ;) Kirjoittelin jo aiemmin, että äidin puolelta suvussa kaksosia neljässä polvessa, mutta kyllä täällä varmaan vaan yksi on. Joku vielä sanoi, että mitä useampi raskaus takana niin sitä aiemmin näkyy.. =) Mulla enää 5 päivää varhaisultraan, sielläpä se selviää, onko täällä ketään vai olenko vaan ylensyönyt!!! =)Muita oireita tällä hetkellä on kaamea väsymys ja välillä etova olo.

Outi: Voi kurjaa, odottaminen on kamalaa.. Inhottava juttu, että vääriä tuloksia annetaan. Kamalasti voimia ja tsemppiä ja onnea matkaan!! Toivotaan, että kaikki hyvin. Mukana ollaan!!

Hyvää viikonloppua toivottaen Aurinko

Vierailija
31/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outii, voi tsiisus kuinka sua nyt koetellaan! Ei ole sun alkuraskautes siitä stressittömimmästä päästä ei :o. Huh, paljon voimia ja toivotaan että masussa kaikki joka tapauksessa hyvin!

Aurinko ja Neptunus (Taivaankappaleet :D): Mulla ihan samoja tuntemuksia. Oon kans hoikka ja masu on kyllä mielestäni todella turvoksissa ollut varsinkin iltaisin, mut myös päivisin. Housut kiristää. Esikoisen kohdalla tällainen masu oli mielestäni joskus ehkä rv 13-14 paikkeilla. No, mulla saattoi olla syynä masun kasvuun/turvotukseen nuo kaksi samankokoista 'yksiötä' tuolla masussa. Ehkä teilläkin :D. Voin sanoa, että olin todella yllättynyt kaksosepäilystä, suvussa ei sellaisia nimittäin ole. Josko tuo masun kasvu tuosta hidastuis nyt sit.

Neptunus, mulla on kans ollut tuollasta kivutonta supistelua/kiristystä alavatsalla nyt ehkä viikon ajan ainakin. En tiedä sit mitä se on.

Hyviä vointeja kaikille!

Pampa rv 7+0

Vierailija
32/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hyvin! raskausviikkoja ei vaan niin paljoa takana kun aluksi luultiin, aloin itsekin tätä epäillä. Eli siis nyt mennään jossain 5+ viikolla..

sitä tulin kyselemään, että koska aiotte kertoa muille?

minä olen kertonut jo läheisille ystäville ja työkavereille (koska en halunnut valehdella).. nyt aiotaan sunnuntaina kertoa vanhemmillemme.. Nähdään harvoin kun asuvat eri paikkakunnilla, halutaan kertoa ihan naamatusten ja kunnolla.. ja nyt he olisivat tulossa käymään. Onhan tää melko aikasta, vai mitä ootte mieltä? Plana kuitenkin halusta päästä juttelemaan äitini kanssa.. kerron hänelle aina kaiken ja nyt on ollut niin vaikeaa kaiken tämän sotkun kanssa.. en tiedä.. ihan tyhmää kai kertoa tästä jo nyt, mutta.. äh.

helpottunut outii

Vierailija
33/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outii: näkyikö syke jo ultrassa? Ihanaa, että kaikki oli kuitenkin hyvin :). Mä mietin tässä ajankohtaa, milloin ottaisin alkuraskaudenultraan aikaa, jos yksityiselle varaisin. Muistaakseni se on joskus rv 6+ kun ne sitä suosittelee, että syke voi näkyä todennäköisemmin? Me ollaan kerrottu yhdelle minun kaverille ja minun anopille, koska tehdään töitä anopin kanssa, niin ei tartte peitellä töitä tehdessä, ku tietää. Mä olen aina yleensä ajatellut, että aikaisemmin voi kertoa niille ihmisille, joille voi sitten myös kertoa, jos jotain huonompaa käännettä tapahtuu. Toivottavasti kenellekään ei enää käy mitään huonompaa käännettä, kaikille peukkuja :)

Mammaliini 4+5

Vierailija
34/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda-aleksandra, tervetuloa joukkoon ja onnea plussasta =)

Pampa, mieletöntä kyllä että sun oli lähellä saada kaksoset wow ;D - se on mun salainen haave saada kaksoset!! Lääkärin mielestä ei ole possuflunssaa, kun on ollut vaan lämpöä.. Ihmettelen kumminkin tätä kestoa, nyt kymmenes päivä jo :/

Neptunus ja Aurinko77, Mulla vähän samat fiilikset - maha pömpöttää vähän ja on kovan tuntuinen kun koskee.. Mutta vasta ihan pari päivää sitten alkoi, vähän niiku pulpahti ulos ;D.. Erilainen tunne kuin se turvotus mikä oli ovulaatiosta plussaamiseen ja siitä vielä pari päivää!

Outii, miten on voitu antaa väärät tulokset - OMG!! Tosiaan kyllä sua nyt koetellaan, mutta onneksi kaikki hyvin =).. Meillä raskaudesta tietää vain pari ihmistä.. Viimeksi, kun sain keskenmenon kävi niin, että aika moni tiesi raskaudesta ja vielä ne olivat kertoneet eteenpäin muutamille.. Vaikka kaikille sanoin, että eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu, MUTTA en ole eläissäni joutunut tekemään mitää niin kauheaa kuin ilmoittaa kaikille mitä on käynyt :/ - en voinut yhtään kuvitella miten kamalalta se koko keskenmeno tuntuisi!!! Se oli ihan kauheaa, enkä ole toipunut siitä vieläkään ja kuolen jos tääkin menee kesken.........

Mammaliini, syke pitäisi näkyä jo viikolta 6 lähtien.. Mutta joskus ei näy, jos on ollut jotenkin myöhäinen ovulaatio, eikä raskaus olekaan ihan niin pitkällä vielä. Mä varasin siksi varuiksi ultran, kun on rv 7+4! Ei tarvi sitten juosta useaan otteeseen ja jos ei syke löydy niin saa heti sitten hoidettua pois....

ON: tosi kipeänä vielä olen, eli ei mitään uutta ;D

fantasy rv7+1 = hui meinasin laittaa 6+1 ;D eli kai aika onkin mennyt yllättävän nopeasti..

Vierailija
35/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kaikille plussanneille ja niille kenellä jo sydämensykekkin löytynyt :)

meidän ei pitänyt taaskaan kertoa kenellekkään ennen ekaa ultraa, mutta olen niin hölösuu että oikeastaan koko ystäväpiiri ja perhe tietää :D harmittaa kyllä sitten jos kesken menee.. mutta en kyllä jaksa sitä kenellekkään alkaa erikseen ilmoittelemaan jos niin tapahtuu.. puskaradio saa hoitaa siinä tapauksessa homman.. mutta jotenkin on sellainen positiivinen olo, että kaikki menee hyvin. Vaikka alavatsakipua on kyllä kovasti joka päivä.. mutta ehkä se kohtu vaan kasvaa niin vauhdilla..

27 pvä on varhaisultra, en malttaisi odottaa enää päivääkään. silloin onneksi viikkoja jo 7+4 että pitäisi kyllä jo sydänmensyke löytyä jos on löytyäkseen!!

tsemppiä kaikille ja toivotaan että kaikilla odotus sujuu hyvin

Vierailija
36/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kans kerrottu vaikka tänään ois vasta menkkojen alkamispäivä ollu (ehkä hitusen epäsäännölliset ollu vielä viime synnytyksen jälkeen..). Oon kertonut jos joku on nyt ehtinyt kysyä tai kertonut olevansa raskaana (meidän lähipiirissä tuntuu joka toinen pamahtaneen raskaaksi samoihin aikoihin). Viimeksikin kerrottiin heti kun ei jaksettu salailla ja miettiä puheitamme. Päätettiin myös nyt että kerrotaan jos siltä tuntuu, mut sanotaan myös se että on todella alussa eikä todellakaan voi kuin toivoa että kaikki menee hyvin. Jotenkin pidän parempana sitä et muut tietää vaikka menis kesken..en kestäis sitä jos sit kyseltäis tietämättä että no millos tulee perheenlisäystä kun se sama toistuis joka tädin ja serkun tavatessa..

Täällä heikotus iskee jos joku ruoka viivästyy liikaa, aamukahvista tulee paha olo, huimaa, etoo hajut hieman, pissattaa, janottaa, mahassa tuntuu kuplintaa ja jomottelua joka on aivan erilaista kuin menkkakivut.

Onnea kaikille!

Omppulin äiti

(joka yrittää olla muistamatta ihan koko ajan raskautta =))

Vierailija
37/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa kerroin yhdelle, töissä en ole sanonut kenellekään ja yksi lapsuuden kaveri tietää. Siinäpä se. Äitini kuoli vuosi ennen ensimmäisen lapsen syntymää ja isä dementikko, joten ei ole paljon kenelle kertoa. Anopille tietysti, johon on onneksi hyvät välit, mutta koitetaan pitää salassa ainakin 26.8 asti, kun eka ultra silloin. Muut sukulaiset ja sisarukseni saavat sitten myös tietää.

Kyllä sitä olisi niin kaivannut ekaa odottaessa, että olisi voinut äidin kanssa jutella. No, lapset ovat oppineet, että toisen mummon paikka on siellä kaukana hautuumaalla ja enkelinä taivaalla. Kerran taas sytytettiin kynttilä ja lapset alkoi laulaa spontaanisti "Nyt sytytämme kynttilän". Kyllä siinä itku pääsi. Itse kävin äidin kanssa hänen vanhempiensa haudalla, jonka vieressä hänen paikkansa nyt on. Musta hautuumailla on jotenkin niin ihana muistella niitäkin aikoja. Oltiin niin sielun kumppaneita äidin kanssa.

Olen sellainen tyyppi, että itken draamoja, kohtaloita ja onnen hetkiä ilman raskauttakin, mutta nyt jos katsoo jotain synnytyssairaalaohjelmia, niin voi jestas sentään.Tulipa näemmä vähän muistelua tähän viestiin, mutta välillä tällaisiakin iltoja...

Vierailija
38/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa ei näkynyt vasta kun se ruskuaispussi tms, eli ei sykkeitäkään.. mutta tosiaan kuulemma liian aikaistakin oli, eli ei hätää. Olen kyllä nyt hiukan sekaisin, että millä viikoilla menen.. koska varhaisultraan, koska neuvolaan.. ??

Ja minäkin ajattelen niin, että kerron niille, joille voin kertoa myös jos tapahtuu käänne huonompaan.. olisi äidillekin varmaan järkytys jos itkisin keskenmenoa, kun en ole raskaudestakaan kertonut.

Kiva kuulla, että en ole ainoa hölösuu täällä :D

rentouttavaa viikonloppua ja fantasylle pikaista paranemista!

Nyt nukkumaan, huomenna töitä..huoh..

Outii ehkä 5+3

Vierailija
39/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta kun se 12vkoa olis täynnä ja ultrat tehty. Sataan kertaan on kyllä tehny mieli äidille kertoa, mutta yritän malttaa mielen, valehdella ei kuitenkaan aiota jos joku kysyy (äidillä on varmaan alkanut herätä epäilyt, kun siideri ja viini on mökkireissuilla vaihtunut limsaan, aina tykkään etenkin ruoan kans ottaa mökillä viiniä). Lisäks se yks päivä ku oltiin ostoksil selitti et "näistä langoista neulotaan sit niitä housuja vaiks kestovaippojen päälle" :D Eli joko sillä on kova lapsenlapsikuume tai sit se aavistelee jotain :)

Vierailija
40/150 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille. Väsymys on ollut niin iso, etten ole jaksanut kirjoitella.

Sykkijöille onnea! Mahtavaa, hienoa!

Outii, tsemppiä kauheasti, onhan jännät vaiheet.

Kävin lääkärillä, kun viikot on epäselvät täälläkin. Joko viikolla 6+3 tai 9+3. Lääkäri veikkasi että toi 9 olis todennäköisempää, mutta laittoi kuitenkin lähetteen gynelle varhaisultraan. Odottelen kutsua...

Mulla masu oli aika turvonnut, salille kun meni jumppaamaan niin ihan mamalta näytin. Mutta simsalabim, eilen aamulla litteä jälleen! Voi ihmetystä. Kai se on sitä turvotusta sitten, kohtuhan ei lie kasva vielä hetkeen niin paljoa että näkyisi. Rinnat kuitenkin edelleen karmaisevan kipeet.

Kerroin kahdelle lapselleni tulokkaasta. Vastaanotto oli ällistynyt, esikoisella (9v.) hieman vihastunutkin. Olen kuulemma liian vanha saamaan vauvoja :). Keskustelimme myös mahdollisuudesta, että vauva "häviää", siirtyy takaisin tähdeksi taivaalle. Tyttäret ryhtyivät tosi suojeleviksi äitiään kohtaan! Piti lohdutella, että nyt kaikki näyttää ihan hyvältä kuitenkin.

Mutta sikaflunssakammoinen olen minäkin. En uskaltanut lähteä rokkikeikallekaan. Enkä yleensä ole jänistävää sorttia! Yritän pitää kauhukuvat kurissa ja ajatella muita asioita (Ben & Jerry's tänään lohtuna ;))

Kauneutta ja tarrasukkia kaikille!

Berenike