Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatteko tuntemattomiin puheluihin?

Vierailija
11.08.2009 |

Kokemukseni mukaan niistä soittavat vain hullut tai muuten vain epämiellyttävät tyypit.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on puhelinmyyjä, lopetan puhelun lyhyeen ystävällisesti.

Saan esim. työn vuoksi paljon puheluita tuntemattomista numeroista. Olisipa pöljää olla vastaamatta niihin.

Vierailija
2/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on naurettavaa olla vastaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan en ihan kannata tätä nykyajan trendiä, että aina on pakko olla se puhelin mukana vaikka lenkkipolulla, jotta on aina tavoitettavissa. Minä en halua olla vieraiden ihmisten tavoitettavissa useinkaan, onko siinä jotain naurettavaa?

Minusta on naurettavaa olla vastaamatta.

Vierailija
4/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinedun vuoksi. Tosin vapaa-ajallakin pääsääntöisesti vastaan.

Vierailija
5/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaalla oli erittäin poikkeava laboratoriovastaus. Ei vastannut puhelimeen, koska soitto tulee tuntemattomasta numerosta. Jouduttiin lähettämään kirje vaikka asialla oli kiire. Vastaajaan ei voi jättää viestiä koska viesti voi mennäkin väärän ihmisen vastaajaan (vanha puhelinnumero yhteystiedoissa).

Vierailija
6/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puhelin on myös mun työpuhelin

Vierailija
7/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaalla oli erittäin poikkeava laboratoriovastaus. Ei vastannut puhelimeen, koska soitto tulee tuntemattomasta numerosta. Jouduttiin lähettämään kirje vaikka asialla oli kiire. Vastaajaan ei voi jättää viestiä koska viesti voi mennäkin väärän ihmisen vastaajaan (vanha puhelinnumero yhteystiedoissa).

Käytiin lääkärissä ja me ei saatu pojalle lääkettä (ei näyttänyt olevan syytä lääkkeelle). Käytiin kuitenkin labrassa ja verikokeissa. Pojalla oli todella kova tulehdus hengitysteissä, joka ei ilmennyt kuulostelemalla.

Miehelle lääkärit olivat soitelleet 8 kertaa, mutta mies ei vastannut. Lopulta soittivat mun numeroon. Olivat selailleet rekisteriä, että olen mieheni lähiomainen. Näin saatiin pojalle lääkkeet jo samanailtana, kun käytiin testeissä

Vierailija
8/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa sairaala ja tk (olen itse sh). Eli ei tuokaan oikein rajoita ainakaan omalla kohdallani sitä vastaamista. Kyllä se vaan on niin, että jos soittaa tuntematon DNA-n tai Elisan numero, tai vieras numero -09 alulla (itse en siis asu pk-seudulla päinkään) niin lehtimyyjä siellä on. Joskus saatan enirosta tarkastaa jonkun numeron, ja aina ne on näitä kaupustelijoita.

Vierailija
9/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odottaa kutsua työhaastatteluihin!!!

Vierailija
10/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin ei lääkärit tmv. soittele tuntemattomilla numeroilla. Vastaajaan voi jättää viestin. Pakkoko siinä viestissä on koko asiaansa esittää vaan voi pyytää soittamaan siihen ja siihen numeroon.

Vierailija
11/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivokaamme sinulle siis paljon soittoja vieraista numeroista :)

kun odottaa kutsua työhaastatteluihin!!!

Vierailija
12/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että kännyn ruudulla vilkkuu "Tuntematon numero". Minä vastaan jos numero näkyy, vaikka en tiedä kenen se on, mutta näihin "tuntematon numero"-puheluihin en ikinä vastaa.

soittaa sairaala ja tk (olen itse sh). Eli ei tuokaan oikein rajoita ainakaan omalla kohdallani sitä vastaamista. Kyllä se vaan on niin, että jos soittaa tuntematon DNA-n tai Elisan numero, tai vieras numero -09 alulla (itse en siis asu pk-seudulla päinkään) niin lehtimyyjä siellä on. Joskus saatan enirosta tarkastaa jonkun numeron, ja aina ne on näitä kaupustelijoita.

Vierailija
13/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jättäisi vastaajaan viestiä, jos siellä ei selkeästi sanota kenen vastaaja on.

Vierailija
14/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille terveyskeskuksen lääkärit tai hoitajat soittaa nimenomaan tuntemattomasta numerosta.

Lehtimyyjien numerot yleensä näkyy näytössä, ja silloin en aina vastaa jos on vähänkään ns. huonompi tilanne.

Vierailija
15/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin lääkärissä ja me ei saatu pojalle lääkettä (ei näyttänyt olevan syytä lääkkeelle). Käytiin kuitenkin labrassa ja verikokeissa. Pojalla oli todella kova tulehdus hengitysteissä, joka ei ilmennyt kuulostelemalla.

Miehelle lääkärit olivat soitelleet 8 kertaa, mutta mies ei vastannut. Lopulta soittivat mun numeroon. Olivat selailleet rekisteriä, että olen mieheni lähiomainen. Näin saatiin pojalle lääkkeet jo samanailtana, kun käytiin testeissä

Vierailija
16/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä useimiten siellä on äitini tai joku muu sukulainen ulkomailta.

Eikä äitini voi laittaa mitään tekstaria, koska ei ole kännykkää (kyllä, ihan oikeesti on olemassa ihmisiä joilla ei ole kännykkää).

Eikä minulle soittele lehtimyyjät koska numeroni on salainen. Eli itse olen antanut numeroni niille jotka sitä tarvitsevat tai joiden haluan soittavan.

Mutta mä oonkin vähän omituinen, kun avaan jopa oven jos siellä joku soittaa ovikelloa, VAIKKA en edes odota ketään! :-))

Vierailija
17/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa vastaajatervehdyksensä ajan tasalle?

Vierailija
18/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin väärin. Minulle kun tuntemattomia numeroita on kaikki joita en tunne ;) Mutta siis en todellakaan vastaa silloinkaan jos "tuntematon numero" soittaa.

Meilläpäin lääkäri soittaa ihan lankapuhelimesta.

Eiks tässä ollut kyse tuntemattomasta numerosta? Siis että kännyn ruudulla vilkkuu "Tuntematon numero". Minä vastaan jos numero näkyy, vaikka en tiedä kenen se on, mutta näihin "tuntematon numero"-puheluihin en ikinä vastaa.

Vierailija
19/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona en

Vierailija
20/45 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä koskaan sellaiseen viestiä, eihän sitä tiedä vaikka menee ihan väärään paikkaan. Yleensä nämä samat tyypit ei myöskään vastaa puhelimeen. Eikä soita takaisin. Ja valittaa sitten netin keskustelupalstoilla kun kukaan ei pidä yhteyttä.

Oli ihan pakko:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan