Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntovaunumatkailijoita paikalla?

Vierailija
11.08.2009 |

Kertokaa kokemuksia asuntovaunumatkailusta lasten kanssa!

Olemme ostamassa käytettyä vaunua ilman kokemusta asuntovaunumatkailusta. Saa nähdä, onko ihan hullun hommaa. Ajatuksena kiehtoo kovasti...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että välität perheestäsi. Äkkiä se selviää että oletteko kaikki karavaanareita vai ette :)

Hyviä vinkkejä nuo pleikkarit ja läppärit ja mokkulat. Pidemmillä reissuilla varmasti tarpeen, isommat lapset ovat ensi kesänä siis jo 13 ja 11. Jos sää vain on suosiollinen ja paikkojen valinnassa huomioidaan lapset (toki myös pienemmät, pk-ikäiset), kuvittelisin päivien kuluvan ihan muualla kuin vaunussa kököttäen!

t. ap, joka on aika innoissaan juuri nyt...

p.s. Tulevaisuuden haaveissa siintää reissaaminen kauemmaskin. Jahka mies saa harjoiteltua ensin kotimaassa.

22/27 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viihtyy!

Et ole itse ajatellut opetella vetämään vaunua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahka mies saa harjoiteltua ensin kotimaassa.

AP on jo täysin oppinut karavaanari mutta mies tarttee harjoitusta, WTF?

Vierailija
24/27 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan vuosia reissattu ja yhä edelleen lapset ihan innoissaan lähdössä mukaan.

MUTTA olemme aina matkustaneet enemmänkin lasten ehdoilla, mennet sellasiin paikkoihin, mitkä heitä kiinostavat. Toisaan nuo SF-alueet oavt yleensä metsän keskellä/pellolla, jossa ei ole mitään tekemistä nuorille. Lisäksi porukka todellakin sisäänpäinlämpenevää...

Meillä on aina pc ja mokkula sekä pleikka mukana. Niitä saa käyttää muutaman tunnin päivässä jos on tylsää (viime kesänä otettiin kolmen viikon matkalla muutaman kerran esiin)

Paikkoja, jossa lapset viihtyvät/haluavat toisenkin kerran ovat Rastila, Power Park, Messilä, Tykkimäki, Naantali.... Ruotsi on myös heidän mielestään tosi mukava paikka jossa on aina hauskaa ja jossa saa puhua englantia muiden lasten kanssa.

Talvella Ruka ja Vuokatti

Vierailija
25/27 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan vuosia reissattu ja yhä edelleen lapset ihan innoissaan lähdössä mukaan. MUTTA olemme aina matkustaneet enemmänkin lasten ehdoilla, mennet sellasiin paikkoihin, mitkä heitä kiinostavat. Toisaan nuo SF-alueet oavt yleensä metsän keskellä/pellolla, jossa ei ole mitään tekemistä nuorille. Lisäksi porukka todellakin sisäänpäinlämpenevää... Meillä on aina pc ja mokkula sekä pleikka mukana. Niitä saa käyttää muutaman tunnin päivässä jos on tylsää (viime kesänä otettiin kolmen viikon matkalla muutaman kerran esiin) Paikkoja, jossa lapset viihtyvät/haluavat toisenkin kerran ovat Rastila, Power Park, Messilä, Tykkimäki, Naantali.... Ruotsi on myös heidän mielestään tosi mukava paikka jossa on aina hauskaa ja jossa saa puhua englantia muiden lasten kanssa. Talvella Ruka ja Vuokatti

Mikä saa lapset muuten viihtymään Rastilassa, uimarantako? Kysyn vain siksi, koska olen itse sen vierestä kotoisin eikä minua saa sinne kyllä kirveelläkään uhaten menemään...

t. ap

Vierailija
26/27 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viihtyy! Et ole itse ajatellut opetella vetämään vaunua?

Vierailija
27/27 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi teinit tykkäävät paikasta ;-) ja meillä on Helsongissä paljon kavereita, jotka tulevat vierailulle Rastilaan