mitä sait mieheltäsi lahjaksi?
mä sain rannekellon. hienon kellon oli mies osannut ostaa
Kommentit (27)
Kysyi pariin kertaan, tarviinko jotain ja samalla tein selväksi ettei osta mitään ylläreitäkään.
Sovittiin, että mennään alemyynteihin ja sitä odotan jo innolla. Lämmittää sydäntä, että ymmärtää yhteisen talouden päälle sekä kunnioittaa minua ja ajatuksiani.
Juuri sellaisen kuin olin toivonutkin.
kaikki lahjat ostetaan lapsille. Minusta on hyvä näin. en osaa vastaanottaa lahjoja, se on kiusallista.
Kaikki ihania. Seinäkalenteri oli sellaisesta aiheesta josta pidän kuin hullu puurosta ja noita muita ei kai tarvitse edes selitellä :) Oli kyllä ihanin joulu ikinä.
nimittäin sanoi haluavansa kanssani kolmannen lapsen. Sopivasti oli ovulaatiokin aattona, joten saa nähdä tärppäsikö. Toinen ihana lahja oli yhteinen aika. Meillä rakennusprojekti menossa ja yhteinen vapaa aika kortilla. Tänään meni sitten vasta raksalle.
Sain herätyskellon ja aivan ihanan Espritin alusasun, stringit ja sellaisen korsettiyläosan. Todella tyylikäs ja juuri sopivan kokoinen.
Mä en kyllä ikinä tekis sopimusta et ei lahjoja , kun niitä on niin kiva saada!
Minä sain usb-kovalevyn valokuviani varten, lempibändini konsertti-DVD:n ja kirjan (kaksi viimeistä olivat toivomuksiani).
Mä sain vedenkeittimen ja toppatakin ja mä ostin miehelleni kypärän ja kalsarit . kaikki tarpeellisia . Mä en kyllä ikinä tekis sopimusta et ei lahjoja , kun niitä on niin kiva saada!