Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huudetaanko teillä hampaita?
25.12.2008 |
Pojalla 10 kk on nyt 7 hammasta. Yöt ovat levottomia, heräilee tunnin parin välein. Välillä huutaa kuin leijona... Eikä rauhoitu muuta kuin tissille. Luulisin, että johtuu hampaiden puhkeamisista. Kuolaaminen lisääntyy myös levottomuuksien aikana. Päivisin poika on suht tyytyväinen. Korvat tarkistettu ja lääkäri oli sitä mieltä, ettei öiset huudot viittaa allergiaan..
Onko teillä muilla hampaiden tulo vaikuttanut yöuniin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toivottavasti ei pikkuveikkakaan ala huutaa