Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä se, että mies vittuilee huvikseen?

Vierailija
03.08.2015 |

Itse en koskaan ja pahoitan usein mieleni. Haluaisin oppia hyväksymään tuon miehen ominaisuuden, tai ainakin olemaan lannistumatta siitä. Kannattaako opetella vittuilemaan takaisin vai ignoorata?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtemällä menemään ja palaamatta takaisin. Toimii. 

Vierailija
82/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista työtä se mies tekee kun käytös on tollanen?

Anna mä arvaan.

Raksa.

eikun AP mitä työtä se mies tekee? ja mitä työtä teet itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun vittuilee, sano et miten noin pikkumunasella / sänkysurkimuksella on kanttia noin suuriin puheisiin. 

Vierailija
84/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä työtä se mies tekee?

Vierailija
85/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala maksaa sille palkkaa siitä, niin se muuttuu työksi eikä se vittuile enää huvikseen. Kohta on vittuilut vittuiltu, tod. näk. ei tee töitä periaatteesta.

Vierailija
86/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku vaan nostat kissan pöydälle ja sanot, ettet hyväsy tollasta kielenkäyttöä ja jos miehes ei arvosta sinua, niin et halua olla sellaisessa ilmapiirissä. Elä suoraan uhkaile erolla.

M39

Väärin. Vuokraa asunto, uhkaile suoraan erolla ja katso, miten sitten vittuilee. 007 ja viimeiset vittuilut.

Vierailija
87/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös jättää tuollaisen typerän tyypin, niin minä tekisin. Jos kumppani pahoittaa sinun mielesi toistuvasti, niin suhde ei ole jatkamisen arvoinen.

Vierailija
88/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:10"]Kuulehan ap, kenenkään vittuilua ei tarvitse hyväksy, saati oman kumppanin. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta suhde tuollaisen kanssa. "Vittuilu" ei vuosien myötä parane vaan pahenee ja voi muuttua fyysiseksi. [/quote] no ei ole kyllä pahentunut eikä muuttunut fyysiseksi kymmenessä vuodessa. Ap

Entä sinä itse, miten olet muuttunut 10-vuodessa? Oletko onnellisempi, iloisempi, tyytyväisempi, vapaampi ja rakastuneempi? Itselläni siis piiiiitkä avioliitto ja olen onnellinen mutta minua kohdellaan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi