Miten hyväksyä se, että mies vittuilee huvikseen?
Itse en koskaan ja pahoitan usein mieleni. Haluaisin oppia hyväksymään tuon miehen ominaisuuden, tai ainakin olemaan lannistumatta siitä. Kannattaako opetella vittuilemaan takaisin vai ignoorata?
Kommentit (88)
Mutta en halua että mies suuttuu. Ja onko se enää vittuilua, jos itse olen loukkaantunut ja suuttunut ja haluan kostaa? Ap
Joko
a) jätä se sika
tai
b) vittuile takaisin kahta pahemmin ja iske tarkoituksella miehen heikkoihin kohtiin; vittuile myös oma-aloitteisesti, älä pelkästään vastareaktiona miehen aloittamaan vittuiluun
Ei tollasta tarvii hyväksyä. Heitä pihalle tollanen luuseri.
Kuulehan ap, kenenkään vittuilua ei tarvitse hyväksy, saati oman kumppanin. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta suhde tuollaisen kanssa. "Vittuilu" ei vuosien myötä parane vaan pahenee ja voi muuttua fyysiseksi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:10"]Kuulehan ap, kenenkään vittuilua ei tarvitse hyväksy, saati oman kumppanin. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta suhde tuollaisen kanssa. "Vittuilu" ei vuosien myötä parane vaan pahenee ja voi muuttua fyysiseksi.
[/quote] no ei ole kyllä pahentunut eikä muuttunut fyysiseksi kymmenessä vuodessa. Ap
Hmm. Toteuta kostoyllätysvittuilu puskista? Odotat jotain mukavaa hetkeä, kahvittelua tms. Sitten täysin yllättäen alat tykittää sen heikkouksiin. Jatkat kunnes itkee. Naurat. Poistut, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut. Alat puuhata eroa. Vain mikäli se tulee ja matelee, käsittää syyseurausyhteyden ja nuoleskelee huolella, annat anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:10"]Kuulehan ap, kenenkään vittuilua ei tarvitse hyväksy, saati oman kumppanin. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta suhde tuollaisen kanssa. "Vittuilu" ei vuosien myötä parane vaan pahenee ja voi muuttua fyysiseksi. [/quote] no ei ole kyllä pahentunut eikä muuttunut fyysiseksi kymmenessä vuodessa. Ap
[/quote]
Että kymmenen vuotta olet kuunnellut vittuilua ja pahoittanut siitä mieltäsi. Okei.
Vittuilevilla ihmisillä on yleensä jokin suurempi sisäinen ongelma ja tunnen lähinnä myötätuntoa heitä kohtaan. Jätän vittuilut omaan arvoonsa. Ignooraa siis.
Ex harrasti paljon vittuilua, joka meni mun mielestä hyvin usein ihan yli. Heitti "vitsiä" mun ulkonäöstä,mikä kirpaisi ehkä eniten, koska olen hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen. Nykyisen mieheni kanssa kuittaillaan toisillemme hyväntahtoisesti, mutta jos joku asia ärsyttää niin siitö sanotaan suoraan, eikä sitä yritetä tuoda esiin piilovittuilulla.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:16"]Vittuilevilla ihmisillä on yleensä jokin suurempi sisäinen ongelma ja tunnen lähinnä myötätuntoa heitä kohtaan. Jätän vittuilut omaan arvoonsa. Ignooraa siis.
[/quote] no siitä tässäkin tapauksessa on kyse. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:17"]Ex harrasti paljon vittuilua, joka meni mun mielestä hyvin usein ihan yli. Heitti "vitsiä" mun ulkonäöstä,mikä kirpaisi ehkä eniten, koska olen hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen. Nykyisen mieheni kanssa kuittaillaan toisillemme hyväntahtoisesti, mutta jos joku asia ärsyttää niin siitö sanotaan suoraan, eikä sitä yritetä tuoda esiin piilovittuilulla.
[/quote] kuittailette kuitenkin? Miehen mielestä hän juuri kuittailee hyväntahtoisesti, minä otan sen vittuiluna. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:18"]Miten se vittuilee? Esimerkkejä?
[/quote] esim. iästäni (vaikka on itse vanhempi) ja ulkonäköön liittyvistä asioista. Ei joka päivä, ehkä viikottain pari kuittia keskimäärin. Riidassa ei lyö vyön alle noilla asioilla. Ap
Mustaa huumoria ja hyväntahtoista kuittailua vai tarkoittaako hän tieten tahtoen pahoittaa mielensä?
Vittuilija tarvitsee kumppanin joka ei vähästä hätkähdä ja sanoo tarpeentullen takaisin. Asia, josta on vain löydettävä ne rajat mitä voi sanoa ja mistä asioista. Siten kun molemmat on samalla aaltopituudella, vittuillen kommunikointi on joskus todella luovaa ja nautittavaa.
Mulla on 1 hyvä ystävä jonka kanssa tämä onnistuu, mutta puolisoni ei ymmärrä hyvän herjan päälle yhtään.
Onks vittuilu rakkautta? Jos teidän suhteessa on vittuilua niin se tarkkottaa et rakkautta ei ole. Rakkaus on kunnioitusta ja sitä että on hyvä olla.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:24"]
Mustaa huumoria ja hyväntahtoista kuittailua vai tarkoittaako hän tieten tahtoen pahoittaa mielensä?
Vittuilija tarvitsee kumppanin joka ei vähästä hätkähdä ja sanoo tarpeentullen takaisin. Asia, josta on vain löydettävä ne rajat mitä voi sanoa ja mistä asioista. Siten kun molemmat on samalla aaltopituudella, vittuillen kommunikointi on joskus todella luovaa ja nautittavaa.
Mulla on 1 hyvä ystävä jonka kanssa tämä onnistuu, mutta puolisoni ei ymmärrä hyvän herjan päälle yhtään.
[/quote]
Siis pahoittaa sinun mieleSI.
Aina sanoo ettei halunnut pahoittaa mieltäni. Perustelu läpälle on se, että siten (ja paljon rankemminkin) puhutaan miesten kaveriporukoissa. Ap
Vittuile takaisin ja lujaa.