Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä se, että mies vittuilee huvikseen?

Vierailija
03.08.2015 |

Itse en koskaan ja pahoitan usein mieleni. Haluaisin oppia hyväksymään tuon miehen ominaisuuden, tai ainakin olemaan lannistumatta siitä. Kannattaako opetella vittuilemaan takaisin vai ignoorata?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuile takaisin ja lujaa.

Vierailija
2/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua että mies suuttuu. Ja onko se enää vittuilua, jos itse olen loukkaantunut ja suuttunut ja haluan kostaa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko

a) jätä se sika

tai

b) vittuile takaisin kahta pahemmin ja iske tarkoituksella miehen heikkoihin kohtiin; vittuile myös oma-aloitteisesti, älä pelkästään vastareaktiona miehen aloittamaan vittuiluun

Vierailija
5/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen sika.

Vierailija
6/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta tarvii hyväksyä. Heitä pihalle tollanen luuseri.

Vierailija
7/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan ap, kenenkään vittuilua ei tarvitse hyväksy, saati oman kumppanin. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta suhde tuollaisen kanssa. "Vittuilu" ei vuosien myötä parane vaan pahenee ja voi muuttua fyysiseksi.

Vierailija
8/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:10"]Kuulehan ap, kenenkään vittuilua ei tarvitse hyväksy, saati oman kumppanin. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta suhde tuollaisen kanssa. "Vittuilu" ei vuosien myötä parane vaan pahenee ja voi muuttua fyysiseksi.
[/quote] no ei ole kyllä pahentunut eikä muuttunut fyysiseksi kymmenessä vuodessa. Ap

Vierailija
9/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Toteuta kostoyllätysvittuilu puskista? Odotat jotain mukavaa hetkeä, kahvittelua tms. Sitten täysin yllättäen alat tykittää sen heikkouksiin. Jatkat kunnes itkee. Naurat. Poistut, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut. Alat puuhata eroa. Vain mikäli se tulee ja matelee, käsittää syyseurausyhteyden ja nuoleskelee huolella, annat anteeksi.

Vierailija
10/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:10"]Kuulehan ap, kenenkään vittuilua ei tarvitse hyväksy, saati oman kumppanin. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta suhde tuollaisen kanssa. "Vittuilu" ei vuosien myötä parane vaan pahenee ja voi muuttua fyysiseksi. [/quote] no ei ole kyllä pahentunut eikä muuttunut fyysiseksi kymmenessä vuodessa. Ap

[/quote]

Että kymmenen vuotta olet kuunnellut vittuilua ja pahoittanut siitä mieltäsi. Okei.

Vierailija
11/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilevilla ihmisillä on yleensä jokin suurempi sisäinen ongelma ja tunnen lähinnä myötätuntoa heitä kohtaan. Jätän vittuilut omaan arvoonsa. Ignooraa siis.

Vierailija
12/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex harrasti paljon vittuilua, joka meni mun mielestä hyvin usein ihan yli. Heitti "vitsiä" mun ulkonäöstä,mikä kirpaisi ehkä eniten, koska olen hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen. Nykyisen mieheni kanssa kuittaillaan toisillemme hyväntahtoisesti, mutta jos joku asia ärsyttää niin siitö sanotaan suoraan, eikä sitä yritetä tuoda esiin piilovittuilulla.

Vierailija
13/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:16"]Vittuilevilla ihmisillä on yleensä jokin suurempi sisäinen ongelma ja tunnen lähinnä myötätuntoa heitä kohtaan. Jätän vittuilut omaan arvoonsa. Ignooraa siis.
[/quote] no siitä tässäkin tapauksessa on kyse. Ap

Vierailija
14/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vittuilee? Esimerkkejä?

Vierailija
15/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:17"]Ex harrasti paljon vittuilua, joka meni mun mielestä hyvin usein ihan yli. Heitti "vitsiä" mun ulkonäöstä,mikä kirpaisi ehkä eniten, koska olen hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen. Nykyisen mieheni kanssa kuittaillaan toisillemme hyväntahtoisesti, mutta jos joku asia ärsyttää niin siitö sanotaan suoraan, eikä sitä yritetä tuoda esiin piilovittuilulla.
[/quote] kuittailette kuitenkin? Miehen mielestä hän juuri kuittailee hyväntahtoisesti, minä otan sen vittuiluna. Ap

Vierailija
16/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:18"]Miten se vittuilee? Esimerkkejä?
[/quote] esim. iästäni (vaikka on itse vanhempi) ja ulkonäköön liittyvistä asioista. Ei joka päivä, ehkä viikottain pari kuittia keskimäärin. Riidassa ei lyö vyön alle noilla asioilla. Ap

Vierailija
17/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa huumoria ja hyväntahtoista kuittailua vai tarkoittaako hän tieten tahtoen pahoittaa mielensä?

Vittuilija tarvitsee kumppanin joka ei vähästä hätkähdä ja sanoo tarpeentullen takaisin. Asia, josta on vain löydettävä ne rajat mitä voi sanoa ja mistä asioista. Siten kun molemmat on samalla aaltopituudella, vittuillen kommunikointi on joskus todella luovaa ja nautittavaa.

Mulla on 1 hyvä ystävä jonka kanssa tämä onnistuu, mutta puolisoni ei ymmärrä hyvän herjan päälle yhtään.

Vierailija
18/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks vittuilu rakkautta? Jos teidän suhteessa on vittuilua niin se tarkkottaa et rakkautta ei ole. Rakkaus on kunnioitusta ja sitä että on hyvä olla.

Vierailija
19/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:24"]

Mustaa huumoria ja hyväntahtoista kuittailua vai tarkoittaako hän tieten tahtoen pahoittaa mielensä?

Vittuilija tarvitsee kumppanin joka ei vähästä hätkähdä ja sanoo tarpeentullen takaisin. Asia, josta on vain löydettävä ne rajat mitä voi sanoa ja mistä asioista. Siten kun molemmat on samalla aaltopituudella, vittuillen kommunikointi on joskus todella luovaa ja nautittavaa.

Mulla on 1 hyvä ystävä jonka kanssa tämä onnistuu, mutta puolisoni ei ymmärrä hyvän herjan päälle yhtään.

[/quote]

Siis pahoittaa sinun mieleSI.

Vierailija
20/88 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanoo ettei halunnut pahoittaa mieltäni. Perustelu läpälle on se, että siten (ja paljon rankemminkin) puhutaan miesten kaveriporukoissa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä