Miten hyväksyä se, että mies vittuilee huvikseen?
Itse en koskaan ja pahoitan usein mieleni. Haluaisin oppia hyväksymään tuon miehen ominaisuuden, tai ainakin olemaan lannistumatta siitä. Kannattaako opetella vittuilemaan takaisin vai ignoorata?
Kommentit (88)
amna palautetta sen ongelmmista, älä siis ota itseesi vaan käännä hänen ongelmikseen
mitä luultavammin ap provosoi miestä ja sitten itkee kun mies antaa takaisin. Siitäkö tässä on kyse? Ap saa miehen huonot puolet esiin
Ap ei osaa rakastaa tai sitten rakkauden liekki on sammunut? Osuinko oikeaan?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:16"]
amna palautetta sen ongelmmista, älä siis ota itseesi vaan käännä hänen ongelmikseen
[/quote]
Tälleen mä osaan osuvammin vittuilla takaisin, jos siis mies vittuilee mun pienistä tisseistä esim, saatan sanoa, että "voi harmi kun et tuu enää ikinä koskemaan isompia, rusinoita joudut lopun ikääsi katsomaan"
Olen siis tuo joka harrastaa vittuilua miehensä kanssa harvasen päivä :D
Se on vaan meidän huumoria, joka toimii myös muutamiin ystäviin. Sitten on kyllä niitäkin ystäviä, joille ei parane mennä vittuilemaan :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:15"]
Harrastaako naiset samaa vittuilua, mitä moni mies omaa kumppania kohtaan? Esim. ulkonäön haukkumista. Myöntääkö tai tunteeko kukaan?
[/quote]
18 on sanonut kaverille joka kaljuuntumisen vastapainoksi kasvatti todella järkyn parran, että ei niitä karvoja ole pakko kasvattaa ihan mihn sattuu. Seuraavan kerran kun tavattiin, naama oli siistiytynyt.
Kalju oli arka paikka ja oli aiemmin sanonutkin ettei sietäisi siitä kommentoitntia keneltään muulta kuin minulta.
Puolin ja toisin on vaihdettu kuittia läskistymisestä, keski-ikäistymisestä, elämäntavoista... milloin mistäkin. Mutta myös kehuttu kun aihetta on.
Ei kunnon mies loukkaa ketään. Mistä löydätte nämä vankilakundit? Ihminen ei toista loukaa paitsi ns paskaporukka.
On ihan eri asia huumorilla kommentoida kuin loukatakseen...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:24"]
On ihan eri asia huumorilla kommentoida kuin loukatakseen...
[/quote] joka oikeesti rakastaa ei käytä rakastaan huumorin aiheena
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:29"]
Aina sanoo ettei halunnut pahoittaa mieltäni. Perustelu läpälle on se, että siten (ja paljon rankemminkin) puhutaan miesten kaveriporukoissa. Ap
[/quote]
No voi luoja. Tiedän tämän miestyypin ja vastaaville olen sanonut, että minä en ole teidän kaveriporukka. Minä olen nainen ja sellainen henkilö, joka kokee tuon vittuiluna. Eli joko lopetat heti, etkä puhu minulle koskaan tuolla tavalla tai sitten tervemenoa mun elämästä
Miksi seurustella väkivaltaisen kanssa? Miksi? Onko ap masokisti ja nauttii väkivallasta?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:55"]
Itse en koskaan ja pahoitan usein mieleni. Haluaisin oppia hyväksymään tuon miehen ominaisuuden, tai ainakin olemaan lannistumatta siitä. Kannattaako opetella vittuilemaan takaisin vai ignoorata?
[/quote]
Ei tarvitse oppia hyväksymää loukkaavaa käytöstä. Jos tilanne ei puhuttelulla parane, kannattaa etsiä mies jolla ei ole tarvetta vittuilla. Toimivassa parisuhteessa ei tuollaista tarvitse edes miettiä. Mikä siinä miehessä on niin ihanaa että olet sen kanssa? Se että se on mies etkä ole yksin vai?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:55"]
[/quote]
Ei tarvitse oppia hyväksymää loukkaavaa käytöstä. Jos tilanne ei puhuttelulla parane, kannattaa etsiä mies jolla ei ole tarvetta vittuilla. Toimivassa parisuhteessa ei tuollaista tarvitse edes miettiä. Mikä siinä miehessä on niin ihanaa että olet sen kanssa? Se että se on mies etkä ole yksin vai?
[/quote] En kyllä katselisi vittuilevaa miestä. Huono malli lapsillekin. Miksi toista pitää loukata? Joskus ikääntyvät pariskunnat nälvivät koko ajan toisiaan ja sitä on tosi ikävä kuunnella sivusta, liekkö sitten nuoruuden vittuilu jäänyt päälle? Puhuuko ap miehesi muille noin ikävästi vai sinäkö olet vain likasanko? Ota asia suoraan puheeksi ja kerro, että loukkaannuit.
Mies on itse koulukiusattu ja siksi käyttää nyt omaa valtaansa.
Vittuileva mies saa osakseen vittuilevaa vaimoa, yksinkertaista ja toimii aina !
Vierailija kirjoitti:
Mutta en halua että mies suuttuu. Ja onko se enää vittuilua, jos itse olen loukkaantunut ja suuttunut ja haluan kostaa? Ap
Olet aika nössö ja lapanen! Vittuile takaisin ja anna miehen suuttua! Vai aiotko koko elämäsi olla kynnysmatto?
Miksi pitäisi hyväksyä? Vittuile takaisin ja sano että otat eron ja haet parempaa, etkä tuollaista looseria.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tuollainen sika.
Päinvastoin: Rakasta se ehjäksi!
Harrastaako naiset samaa vittuilua, mitä moni mies omaa kumppania kohtaan? Esim. ulkonäön haukkumista. Myöntääkö tai tunteeko kukaan?