Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä se, että mies vittuilee huvikseen?

Vierailija
03.08.2015 |

Itse en koskaan ja pahoitan usein mieleni. Haluaisin oppia hyväksymään tuon miehen ominaisuuden, tai ainakin olemaan lannistumatta siitä. Kannattaako opetella vittuilemaan takaisin vai ignoorata?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en halua että mies suuttuu. Ja onko se enää vittuilua, jos itse olen loukkaantunut ja suuttunut ja haluan kostaa? Ap

Miksi välität siitä suuttuuko mies vai ei? Jos siis sinut tahallaan suututtaa vittuilemalla? Ei tuohon auta kuin vittuilla takaisin tai sitten tossuna kestää se vittuilu. Tai sitten kolmas eli lähtö.

Vierailija
62/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi lapanen naiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole 10 vuodessa joko jättänyt ukon tai oppinut mestarivittuilijaksi.

Vierailija
64/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI pitää hyväksyä, ihmisellä on vapaa tahto, lähde!

Vierailija
65/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Toteuta kostoyllätysvittuilu puskista? Odotat jotain mukavaa hetkeä, kahvittelua tms. Sitten täysin yllättäen alat tykittää sen heikkouksiin. Jatkat kunnes itkee. Naurat. Poistut, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut. Alat puuhata eroa. Vain mikäli se tulee ja matelee, käsittää syyseurausyhteyden ja nuoleskelee huolella, annat anteeksi.

Mies itkee? 😂 miehet vittuilee toisilleen jatkuvasti ja kaikki vaan nauraa. 

Vierailija
66/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kesken vittuillaan ystäville. Se ei ole pahantahtoista vaan jostain syystä se on läheisyyden osoitus.

Vierailija
67/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että lopettaa sen vittuilun tai saa vittuilla ihan ittekseen vaikka kätensä kanssa.

Vierailija
68/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suhteessa ei kumpikaan "vittuile" ikinä! On aivan äärimmäisen tärkeää miten omalle kumppanilleen puhuu, meillä kysytään, pyydetään ja kiitetään. Käytös on aina kunnioittavaa kummankin puolelta.

Alkuun vaimolla oli tapana joskus komennella, sanoin ystävällisesti että minua ei sitten komennella, kysyä ja pyytää voit ihan mitä tahansa ja mielelläni autan ja teen, mutta minua ei ikinä komennella. Minun auttaminen on aina vapaaehtoista ja minun oma valintani, ei kenenkään käskystä.

Sanoisin suoraan miehellesi, kuitenkin ystävällisesti, että sinä et puhu minulle noin, et nyt etkä koskaan tulevaisuudessa. Joka ikinen kerta kuin "vittuilee" heti ensimmäisestä kerrasta poikki. Tämä pitää tehdä myös ihmisten läsnäollessa, sanoa suoraan että sinä et puhu minulle noin, et silloin kun olemme kahden etkä silloin kun olemme porukassa.

Muutaman kerran ojennettua, jos viesti ei tahdo mennä perille, sitten päättäväisesti kova kovaa vasten. Tee selväksi että jos meinaa että suhde jatkuu niin käytös muuttuu kunnioittavaksi.

Vittuilijalla on huono itsetunto ja sitä pönkittääkseen polkee muita alaspäin näyttääkseen itse joltakin. Vittuilija kuvittelee olevansa muka hauska ja selittelee että etkö sinä huumoria ymmärrä. Älä lähde tähän mukaan, älä keskustele, älä kerro että se ei ole huumoria vaan yksinkertaisesti, sinä et puhu minulle noin, se riittää.

Vierailija
69/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kesken vittuillaan ystäville. Se ei ole pahantahtoista vaan jostain syystä se on läheisyyden osoitus.

Vittuilu ei ole koskaan läheisyyden osoitus, se on osoitus puutteellisista vuorovaikutustaidoista. Vittuilun vaikutin on negatiivinen eikä sitä pitäisi ikinä käyttää missään ihmissuhteessa.

Vittuilijaa pitää ojentaa ja käskeä lopettamaan toimintansa, se on itseasiassa palvelus vittuilijalle ja mahdollistaa tämän kasvun ihmisenä.

Vittuilija itseasiassa korottaa itseään muita polkemalla, tämä on vittuilun syy.

Vierailija
70/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en halua että mies suuttuu. Ja onko se enää vittuilua, jos itse olen loukkaantunut ja suuttunut ja haluan kostaa? Ap

No mitä väliä sillä on suuttuuko mies, kun ei hänkään sinun tunteistasi vaikuta välittävän. Ero vireille vaan, kun tuo on jatkunut noin kauan. Ei tule muuttumaan.

Vierailija
71/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka keskustelunavaus onkin kymmenen vuotta vanha? Aihe on ajaton ja aina ajankohtainen, ei ihmiskunta näin nopeasti virheistään opi. Hyvä että tämäkin aihe on nostettu esille, varmasti moni ihminen saa tästä ketjusta apua ja vertaistukea. 

Vierailija
72/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on varmaan jo tullut esille, miksi ap haluaisi nujertaa itsensä henkisesti ja sairastua vapaaehtoisesti?

Vierailija
73/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista työtä se sun mies tekee? ja työtä teet itse? 

Vierailija
74/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on antaa maistaa omaa lääkettään. Huomaa siitä sitten (ehkä) oman käytöksen. 

Vierailija
75/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas, miksi menit yhteen vittuilevan miehen kanssa? Näitä ei vaan ymmärrä.

Vierailija
76/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:29"]

Aina sanoo ettei halunnut pahoittaa mieltäni. Perustelu läpälle on se, että siten (ja paljon rankemminkin) puhutaan miesten kaveriporukoissa. Ap

[/quote]

eli et ymmärrä hänen huumoriaan?

Arvostelee kumppanin ulkonäköä ja ikää? Aika hauskaa huumoria.....

Vierailija
77/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä se mies tekee kun käytös on tollanen?

Vierailija
78/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen ettei kumpikaan vaan on taantunut tunne-elämältään ja miettii miksi on niin pahaolo kokoajan...

Ap pelkäsi miehen mielenpahoittamista ja apn mies elää kun saa pahoittaa jonkun - mielellään apn - mielen.

Vierailija
79/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista työtä se mies tekee kun käytös on tollanen?

Anna mä arvaan.

Raksa.

Vierailija
80/88 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sietänyt 10 vuotta! Tuolle olisi pitänyt tehdä loppu jo alkuunsa. Mutta voit yhä tehdä lopun. Joka kerta kun sanoo jotain turhaa ikävää, kommentoi ettet pidä sellaisesta ja pyydä lopettamaan. Jos jatkuu yhä 20 pynnön jälkeen, niin jätä se mies. Jatkuva vittuilu vaikuttaa sinun itsekuvaasi ja itsearvostukseesi vaikka yrität ymmärtää. Arvosta itseäsi ja lakkaa ymmärtämästä ja sietämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi