Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä neuvolassa on kiireistä

Vierailija
07.08.2009 |

soitin sinne,ihme kyllä vastattiin,mutta sanottiin ettei kerkeä puhumaan, koko päivä kiireistä joten jos huolestuttaa soita äippäpolille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä palautteita voi tehdä netissäkin- ota kaupungin sivut ja palauteosa ja terveydenhuolto

- kyllä kunnallisenKIN virkamiehen työhön kuuluu laadukas asiakaspalvelu

- oli aikaa tai ei

- aikaa tulee asiakkaalle järjestää

jos on kyseessä virkamies, jonka palveluista maksat veroja- olet veroja maksava asiakas ap

VAADI LAATUA!!!!

Vierailija
2/7 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä joku pointti mikä meni mulla ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli hyvä että sanoi mihin soittaa koska neuvolassa ei voitu keskittyä ko. asiaan. Eli kyllä he asian hoitivat.

Voi hemmetti mitä akkoja :D

tee valitus eli reklamaatio vastaavalle ylilääkärille ap niitä palautteita voi tehdä netissäkin- ota kaupungin sivut ja palauteosa ja terveydenhuolto - kyllä kunnallisenKIN virkamiehen työhön kuuluu laadukas asiakaspalvelu - oli aikaa tai ei - aikaa tulee asiakkaalle järjestää jos on kyseessä virkamies, jonka palveluista maksat veroja- olet veroja maksava asiakas ap VAADI LAATUA!!!!

Vierailija
4/7 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin sinne,ihme kyllä vastattiin,mutta sanottiin ettei kerkeä puhumaan, koko päivä kiireistä joten jos huolestuttaa soita äippäpolille.

Vierailija
5/7 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla itse joudun maksamaan mahdollisesta käynnistä 22e.

Huolestuttaa älytön turvotus joka ei ole laskenut yön aikana, verenpaine ollut kohollaan alkuviikosta.

soittelen sinne äippäpolille...

Vierailija
6/7 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kaikki hyvin pitää ottaa kokeita.

Olen jutellut sairaanhoitajan kanssa joka vastaa päivystyspuheluihin ja on turhautunut siitä että miten ihmiset voi kuvitella että he voisi tehdä "diagnoosia" näkemättä potilasta.

Vierailija
7/7 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelin et voisin siellä käydä näyttämässä tätä turvotusta,verenpaineen mittaus ja pissan katsoisivat,mut ei kerkee niin ei kerkee.

Viime neuvolakäynnillä piti varata mulle viimeisen kolmanneksen lääkärikäynti ja ensimmäinen vapaa aika olisi ollut selkeästi lasketun ajan jälkeen. sitä ennen lähes kaikki lääkäriajatkin oli tuplabuukattu, jotain on siis tässä kaupungissa vialla ja pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän