Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten lääkärin (treffikaverin) kanssa pitää keskustella?

Vierailija
24.12.2008 |

Pitääkö olla tosi henkevä ja viisas, nokkela jne? Mäkin olen kyllä akateeminen, mutta vasta opintojen alussa ja tunnen muutenkin olevani vähän tollo. En oikein tiedä mistään mitään, ainakin kuvittelen niin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä minne olisi sopivinta ehdottaa tapaamista?

Ap

Vierailija
2/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei jutut synkkaa, niin sitten ei synkkaa. Älä pohdi sitä, miten vastaisit parhaiten hänen odotuksia. Olet ilmeisesti aika nuori, kun pyrit miellyttämään muita.

Voi olla, että treffikumppanisi arvostaa tietynlaista sivistynyttä vaikutelmaa, mutta sulla joko on sitä tai ei. Et voi feikata itseäsi henkeväksi, viisaaksi tai nokkelaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajua kysymystä. Ei kai lääkärin kanssa tarvitse olla yhtään sen nokkelampi, kuin kenenkään muunkaan kanssa? Ihan tavallisia tallaajia ovat....

Kannaattaa olla oma itsensä.

Vierailija
4/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nuoria olla.. Pelkään vaan että mokaan jotenkin. Olen aika ronskipuheinen ja suora ihminen. En osaa istua sivistyneesti kädet ristissä ja keskustella viineistä.

Ap

Vierailija
5/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrasta jotain korkeakulttuuria?

Ap

Vierailija
6/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lääkäri

Vierailija
7/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, että mitä tekisit miehellä, joka ei tykkää sinusta sellaisena kuin oikeasti olet?

Suosittelen, että olet aidosti oma itsesi ja jos mies tykkää, niin hyvä niin, niin silloin tiedät, että hän tykkää nimenomaan juuri sinusta eikä siitä mitä esität. Koko loppuelämä on aika pitkä esitettäväksi.

Vierailija
8/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kuitenkin vetää pari siideriä ennen tapaamista, ettei jännitä niin paljon.

Vierailija
9/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkäri haluaa istua kädet ristissä ja puhua viimeistä :)

Ei ainakaan mun tutut sen ammattikunnan edustajat ;)

Edelleen painotan sitä, että olet oma itsesi.

Vierailija
10/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä samantien perseet ja oksenna kun näet hänet ensimmäistä kertaa,tekee vaikutuksen kun pääsee heti hoitamaan sua

Vierailija
11/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriä, eikä yksikään niistä harrasta korkeakulttuureja, vaan ovat kaikki enemmänkin viinaan meneviä, iät 29-36...

Vierailija
12/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh, ole oma itsesi! Mukavia treffejä teille!

Vierailija
13/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rypistelet kulmiasi ja kysyt hänen mielipidettään... Yritä muistaa, ettei Carita Mattila kuulu niihin sisaruksiin. Voi kysellä myös taudeista, lääkärit rakastavat sitä kun saavat treffeillään pohtia kummitätisi iskiasta ja peräpukamien hirttämistä. No, jotkut eivät. Lopuksi kysy, onko hän kiinnostunut sinun anatomiastasi.

Vierailija
14/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idea.

Ap

Vierailija
15/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies lääkäri ja minä akateeminen myös, mutta omasta mielestäni en osaa henkeviä puhua ja mietin ennen ensitreffejä, mitä puhua. mutta sitten huomasin, että tuo rakas lääkärimieheni jäi kyllä aika paljon henkevyydessä vielä taakseni, kaikkea muuta kuin henkevä

Vierailija
16/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut sinun tai sukulaistesi sairauskertomuksista! Useimmat lääkärituttuni välttelevät puhumista omasta ammatistaan, koska vapaalla eivät halua puhua muiden vaivoista/niiden hoidosta.

Ole oma itsesi!

Vierailija
17/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvussakin niitä on ja täytyy sanoa että henkeviä ja korkeakulttuurisia ei ole kukaan. Mistä sullaon tuo käsitys? Luulisi,e ttä jos menet taidehistorian tai valtio-opin opiskelijan kanssa ulos, olisit enemmän huolestunut. Lääkärit on yleensä kiinnostunut materiaalisista asioista.

Vierailija
18/27 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräpukamat on myös kiinnostava aihe.

Vierailija
19/27 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no sen kyllä tajuan ettei lääkäri halua kuulla vapaa-aikanaan mistään vaivoista. Itse olen aikaisemmalta ammatiltani hoitsu, enkä itsekään jaksa kuunnella avautumisia sairauksista ja vaivoista vapaalla. Myös sen kuvitteleminen, että olen aina empaattinen ja ymmärtävä ärsyttää.

Eli olen oma itseni.

Vierailija
20/27 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista tai sukulaisten sairauksista, ongelmista ihmissuhteissa tms mitä lääkäri kuuntelee työssään 100 % ajastaan. Eli älä avudu. Älä myöskään ihmettele sitä kuinka joku voi olla lääkäri yms. Lääkärille se on vai hänen työnsä.

Olet vai mukavaa seuraa, etkä marise ja ihmettele, se riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän