Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuin kipeitä supistukset on

Vierailija
06.08.2009 |

ku pitää lähtä synnyttää? Mulla tulee nyt n. 5 min välein ja alavatsaan sattuu aika paljo mut kipu on siedettävä.. Kuin kauan mun kannattaa seurailla ennen ku soitan sairaalaan/lähden sinne? Nyt ollu noin puolen tunnin ajan näitä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje on että kun on supistellut noin kaksi tuntia tai kun on niin kipeä ettei supistuksen aikana pysty puhumaan... onnea matkaan vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän