Lue keskustelun säännöt.
Kuin kipeitä supistukset on
06.08.2009 |
ku pitää lähtä synnyttää? Mulla tulee nyt n. 5 min välein ja alavatsaan sattuu aika paljo mut kipu on siedettävä.. Kuin kauan mun kannattaa seurailla ennen ku soitan sairaalaan/lähden sinne? Nyt ollu noin puolen tunnin ajan näitä...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ohje on että kun on supistellut noin kaksi tuntia tai kun on niin kipeä ettei supistuksen aikana pysty puhumaan... onnea matkaan vaan!