Miten miehenne lohduttaa tukee teitä, jos olette itkuisia ja
Kommentit (29)
asioista te itkette? Ja minkälaisissa tilanteissa te odotatte sitä huomiota ja hellyyttä.
Ymmärrän läheisten kuolemat, onnettomuudet jne ja senkin kun on ihan kamalan väsynyt ettei enää muuta jaksa kuin itkeä... Mutta että tuleekos joskus itkettyä ihan sen takia et sais sitä huomiota siltä mieheltä?;)
menetin läheisen sukulaisen... Hänen mielestään olin typerä, kun vain itkeskelin.
tavallaan ilman syytä tosi kurja olo ja olen pikkuasioista itkenyt.
Mies halii ja sanoo, että ei halua että minulla on paha olo ja sanoo, että kaikki on hyvin. Ei kuitenkaan puhu paljoa eikä vastaa kun avaudun, mikä vähän harmittaa. Kun esimerkiksi kerron asioista joissa olen meidän suhteessa epävarma niin ei vastaa mitään, yrittää vain saada minut lopettamaan murehtimisen. Noh hyvä kai sekin :D
"kuinka sä voit olla noin idiootti, et tommosta märehdit" tai "miten j...auta joku voi olla noin pässi, et menee tekemään jotain tollasta, eksä nyt tajuu?!"
Myös asian vakavuus vaikuttaa hänen reaktioonsa. Ei ole kuitenkaan koskaan ivallinen tai pilkkaava.
tekee kysymyksiä, vetää sormellaan mun huulia ylös päin, tai tekee pientä ympyrää sormellaan mun rintaan... Tietää, että rakastan tuota tapaa
tekee kysymyksiä, vetää sormellaan mun huulia ylös päin, tai tekee pientä ympyrää sormellaan mun rintaan... Tietää, että rakastan tuota tapaa
ja yrittää auttaa.Jos on joku ns. pöhkö juttu niin sanoo "voi jukra et oot höntti", halaa ja rupee pelleilemään, että unohtaisin murehtia. Jos kaupat on auki ja asiat todella huonosti niin hakee lohtusuklaata.
On kyllä ihana mies siinä mielessä, että lohduttaa silloin kun harvoin itken. Vastoinkäymisiä kun on vaikka muille jakaa, niin tietää tuo rakas mieskin että sitten kun itken en todellakaan itke turhasta.
Joskus vaikka olisimme riidelleetkin ja jos sen päätteeksi tulee itku, jaksaa sittenkin lohduttaa ja tyynnytellä...
Lähtee tietysti madonnan keikalle...
ei se oikein osaa käsitellä sellaisia tunteita.
niin en ole kyllä itkenyt varmaan kymmeneen vuoteen.
Siis ainakaan miehen nähden.Eikä mua kyllä mikään pelotakkaan:) Huolestuisi varmaan todella jos nyt niin kävisi
Ei osaa käsitellä mitään tunteita ja empatiakyky on ihan hukassa... Mies onkin perheessä, jossa ei koskaan halata esim. läheisen kuollessa tai muuten lohdutusta tarvitessa :(
Ei osaa käsitellä mitään tunteita ja empatiakyky on ihan hukassa... Mies onkin perheessä, jossa ei koskaan halata esim. läheisen kuollessa tai muuten lohdutusta tarvitessa :(
minunkin mieheni on tuollainen samanlainen. hänenkään lapsuudenperheessä ei halattu.
rohkasee ja yrittää ymmärtää. Mitään halailua ja pussailua meillä ei pahemmin enää ole. Siis tällaisissa asioissa. Pusut ja halit ovat sitten erikseen esim. silloin kun toinen on lähtemässä jonnekin tai tullut takaisin joltakin matkalta tai jostain.
Mut itkurallit hän hoitaa yleensä kuuntelemalla ja pohtimalla, et mikä asiaan auttaisi. Yrittää myös joskus vääntää vitsiksi, niin, et lopulta mua alkaa naurattamaan ja tajuan itsekin tilanteen koomisuuden.
Mikä teitä pelottaa?