Missä tilanteessa mies haluaa pettää vaimoaan?
Nyt on kyse siitä, että naimisissa oleva mies on ihastunut minuun. Ja olen ihan varma, että hän todella on ihastunut. Minä olen sinkku. Mietin vain, missä tilanteessa hänen oma avioelämänsä on. Miksi hän on niin ihastunut, vaikka hänellä on vaimo kotona. Itse en tunne vaimoa, mutta olen kuullut, että hän on erittäin mukava ihminen. Olenko avoin miehen ihastukselle vai yritänkö unohtaa hänet?
Kommentit (13)
lääkärin määräyksestä esim. keskenmenoriskin vuoksi-
mies voi joutua odottamaan seksiä jopa vuoden
9 kk raskausaika + 3 kk synnytyksen jälkeen= 12 kk...yht
Ei sinkku ole millään tavalla vastuussa mistään avioerosta.
Jos lähdet, satutat kolmatta osapuolta ja olet vastuussa mahdollisesta avioerosta jos sellainen sinun ja pettäjän takia tulee. Minä en lähtisi.
Syitä on varmasti monia, joitakin kuitenkin tässä: pikkulapsiarki, suhteen arki, oman viehätysvoiman testaaminen, kokeilunhalu, seksin tarve. Myös paineet ja riittämättömyyden tunne töissä. Suurin syy kuitenkin lienee täydellinen kusipäisyys =)
kun on rikoksen tekijä, ja avunantaja rikokseen. Kyllä se suhteeseen ryhtynyt toinen nainen melkoisesti helpottaa tuon pettäjän puuhia.
Ei sinkku ole millään tavalla vastuussa mistään avioerosta.
Jos lähdet, satutat kolmatta osapuolta ja olet vastuussa mahdollisesta avioerosta jos sellainen sinun ja pettäjän takia tulee. Minä en lähtisi.
edessä rangaistusta. Aviorikos on vanhentunut termi, joten silloin jos ei ole rikosta, ei voi mitenkään olla rikollisiakaan. Joten se siitä teoriasta.
jatkuva tarve näyttää että kelpaa....vaikka olisi 20 lasta...
- vaihtelunhalu
- sekkailunhalu
- halu levittää siementään ja se on sisäänkirjoitettu
- voi elää puutteessa
- yliseksuaalisuus
- halu testata viehätysvoimaansa
- moraalittomuus
- parisuhde väljähtänyt ja sitä ei hoideta
Unohda hänet niin kaikilla on parempi. Olkoon joku muu mieluummin perheenrikkoja kuin sinä. Pettämispuuhista ei tiedä mihin se johtaa, hankaluuksia joka tapauksessa.
Varmasti jokainen mies (ja nainen) jossain vaiheessa HALUAA pettää. Useimmat eivät sitä tee, ainakaan joka kerta, kun haluavat.
Mutta syitä pettämiseen on yhtä paljon kuin pettäjiä. Joku ei välitä, omaan moraaliin mahtuu syrjähyppely ja aina, kun on sopiva nainen, mennään. Toiset pettävät "vastoin tahtoaan", kännissä, vieteltynä tms tms. Kolmannet vasta sitten, kun oikesti rakastuvat johonkin ei-omaan-vaimoonsa. Joku katsoo sen kohtuulliseksi siksi, että oma liitto on huonossa jamassa, esim seksielämän puuttumisen takia tai huonojen välien vuoksi.
Ei tuosta ap:n tilnateesta voi muuta sanoa kuin että selvittää miten tosissaan mies on. Ja jos ap ei ole erittyisen rakastunut, on ihan inhimillisesti hyvä teko panna stoppi tuolle jo tuossa vaiheessa, se voi hyvin pelastaa miehen liiton (jos siis kyse on ap:hen ihastuneesta/rakastuneesta miehestä, ei kroonisesta pettäjästä, joka vain etsii uuden kohteen). Liiton hajoaminen ei ole ap:n syy, mutta ap voi sen ehkä estää.
Vaimo ei anna pimppiä, maailman vanhin syy.
Kai niitä tilanteita/syitä on paljon minkä takia joku haluaa pettää. Eikä kaikki tarvii mitään syytä pettämiseen. Vaikka olet sinkku, osaat varmaan miettiä että missä tilanteessa itse pettäisit jos pettäisit.
Se on sinun oma valinta lähdetkö varatun mukaan vai et. Jos lähdet, satutat kolmatta osapuolta ja olet vastuussa mahdollisesta avioerosta jos sellainen sinun ja pettäjän takia tulee.
Minä en lähtisi.
ja mieti haluaisitko itse olla samassa tilanteessa.
Meillä mulle miehen pettäminen tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Luulin, että meillä on ihan normaali pikkulapsiaika ja perhe-elämä. Mies sitten yksi päivä vaan ilmotti että haluaa eron.
Nyt vaan ole huomannut, että vaikka aikaa on kulunut yli vuosi, oikeasti vihaan sekä miestä että tuota toista naista.
Jos et tuollaisista välitä, niin ole vain "avoin". Itepä liemissäs kihiset sitten.
jos ite nyt sinkkuna joutuisin samaa miettimään, sanoisin miehelle että tervetuloa takaisin yrittämään kun olet ensin setvinyt asias kotona. Erotkoon jos on toisten naisten perään, eihän vaimoaan pettävään vois edes luottaa. Jos häntä pettää, miksei pettäisi muakin...