Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen geeniperimä

Vierailija
05.08.2009 |

Mitä enemmän tätä sivustoa lukee, sitä vakuuttavammin voi tehdä sen johtopäätöksen, että väestö rappeutuu sukupolvi sukupolvelta. On tullut joitakin uusia geenejäkin kuten laiskamatogeeni, narsismigeeni, 'yhteiskunta hoitakoon kaikki, ainakin lapseni- geeni, mä haluun omaa aikaa-geeni jne..

Onnksi tänne tulee maahanmuuttajia. Näiden perinnöllisten sairauksien ketju ehkä katkeaa - ainakin joidenkin osalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oma vaikutuksesi kansamme geneettiseen laatuun positiivinen vai negatiivinen?

Vierailija
2/5 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"geeni" menee yhteisen otsikon alle, joka on yhteisöllisyyden häviäminen. Kylä kasvatti lapset, mutta ei enää...

Minua esim ei laiskota yhtään, jos saan puuhailla yhdessä ystäväni kanssa tai jos on jotain kivaa tiedossa, kuten vieraita tulossa, niin siivoan. Yhteisössä kaikille liikenisi tovi myös sitä omaa aikaa. Nyt on tilanne se, että kun minun täytyy mennä esim hammaslääkäriin, niin on melkein mahdotonta saada ketään siksi ajaksi huolehtimaan lapsistani.

T. Kotiäiti, jolla suku kaukana ja mies tekee työmatkoineen 12 tunnin työpäiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa

Vierailija
4/5 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla näin!

Vierailija
5/5 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen kuuluisi elää n. 20 hengen pienyhteisöissä.

Näin on ollutkin kautta ihmisen historian ja eri kulttuureissa 1900-luvulle asti, Suomessakin oli vielä maatalousyhteiskunnan aikaan. Nykymalli (ns. ydinperheet) ei ole ihmislajille millään lailla optimaalinen.

"geeni" menee yhteisen otsikon alle, joka on yhteisöllisyyden häviäminen. Kylä kasvatti lapset, mutta ei enää... Minua esim ei laiskota yhtään, jos saan puuhailla yhdessä ystäväni kanssa tai jos on jotain kivaa tiedossa, kuten vieraita tulossa, niin siivoan. Yhteisössä kaikille liikenisi tovi myös sitä omaa aikaa. Nyt on tilanne se, että kun minun täytyy mennä esim hammaslääkäriin, niin on melkein mahdotonta saada ketään siksi ajaksi huolehtimaan lapsistani. T. Kotiäiti, jolla suku kaukana ja mies tekee työmatkoineen 12 tunnin työpäiviä.