En tiennytkään että 47-vuotias on nykyään nuori
Petteri Jussilasta (34-vuotias) uutisoitiin aikanaan että keski-ikäinen. Nykyään keski-ikäinen taitaa sitten olla yli 70-vuotias.
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Paidattomana%20esiintynyt%2…
Kommentit (27)
Artikkelissa tarkoitetaan, että presidentiksi nuori.
"Greenberg uskoo, että nuori, vastavalittu presidentti on paparazzeille kohde."
tarkoittaa nuorta ihmistä! 47-vuotias ei ole nuori edes presidentiksi.
presidentiksi hän on oikeasti nuori, mutta ei sitä joka lauseessa - tai ainoassakaan - tarvitse toitottaa, ihmiset yleensä ymmärtävät sen ilman alleviivaustakin
Vastaehdokas oli yli seitsenkymppinen veteraani.
tarkoittaa nuorta ihmistä! 47-vuotias ei ole nuori edes presidentiksi.
tajuatte että silloin ollaan parhaassa iässä! Kukaan yli 40v ei kaipaa aikaa jolloin oli kolkyt tai alle - voisin melkein lyödä vetoa! Toki kroppa ilmoittelee jo ikääntymisestä ja naamassa näkyy ekat juonteet mutta ikähän on mielentila - mun 78v kuollut faija oli nuorempi/nuorekkaampi kuin moni viiskymppinen tänäpäivänä:D
Itse olen 48v ja mielestäni nuori, onhan mulla vielä melkein puolet jäljellä;)
Se ei ole vain klisee, yhtäkkiä sitä on 30v. ja sitten 35v. jne. Mutta elämä on ihanaa enkä missään tapauksessa haluaisi olla nuorempi. 47v. on suhteellisen nuori vielä:)
t. 35v.
esim. Gambian Yahya Jammeh oli alle kolmekymppinen kun aloitti presidenttinä
länsimaisessa presidenttiydessä alle 50 vuotta on harvinaisen nuori
Joskus kun olin alta 20 v oli yli 30 v jo aika vanha. Nyt olen 37 ja 45 vuotiaat tuntuu ihan nuorekkailta :)
Saatikka, et mulla suhde 60 v:n kanssa. Ja sekään ei tunnu enää mitenkään vanhalta.. Mielipiteet muuttuu iän karttuessa.
Tuli muutes valtaan vallankaappauksella, jota tuki Gaddafi! Hän ei todellakaan ole laskettavissa tähän demokraattisesti valittujen presidenttien "kastiin", vaan hän on diktaattori.
Mitä taas tulee tuohon alkuperäiseen juttuun, 47 vuotta ihmiseniässä ei nykyisin tee kenestäkään vanhaa. Obama on mies parhaimmassa iässä, ja todellakin sangen nuori presidentiksi.
silti pidä'n itseäni nuorena...
ei juuri kolotuksia
alle 40-vuotiaana
Tuli muutes valtaan vallankaappauksella, jota tuki Gaddafi! Hän ei todellakaan ole laskettavissa tähän demokraattisesti valittujen presidenttien "kastiin", vaan hän on diktaattori.
Mitä taas tulee tuohon alkuperäiseen juttuun, 47 vuotta ihmiseniässä ei nykyisin tee kenestäkään vanhaa. Obama on mies parhaimmassa iässä, ja todellakin
sangen nuori presidentiksi.
Sitten petetään itseään roimasti jos aletaan väittää että lähes 50v ei ole keski-ikäinen.
Jos se on nainen niin sitten ei kyllä enää ole "nuori".
tässä yhteydessä kyse on nuoresta.
Petteri Jussilasta (34-vuotias) uutisoitiin aikanaan että keski-ikäinen. Nykyään keski-ikäinen taitaa sitten olla yli 70-vuotias.
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Paidattomana%20esiintynyt%2…
presidentti Yhdysvalloissa. Tai ettei olisi Suomessa presidentiksi nuori.
Keski-ikäinenhän Obama tietysti on, mutta nuoruus on suhteellinen käsite. Itse olen 35, enkä todellakaan minäkään haluaisi olla nuorempi, Tiedätte sitten kun olette tässä iässä. Ja minulla on Obaman ikäisiä ystäviä, ja pidän heitä 'nuorina'. Siinä mielessä, että he eivät ole vanhoja. Ovat kuitenkin fiksuja ja kypsiä, toisin kuin monet 25-vuotiaat, joten sikäli ovat hyvää seuraa.
Taas taisi osua ja upota, kun pitää haukkua välittömästi kaikki kaksikymppiset? ;) Ja juu, kukaan teistä "ei haluaisi olla nuorempi", mutta kuitenkin juuri tuollaiset 35-45-vuotiaat korostavat koko ajan "nuoruuttaan" pukeutumalla ihan samoin kuin parikymppiset kanssasisarensa...
Ps. Kaikki meistä eivät kypsy/aikuistu/älyä elämän ihmeellisyyttä vasta teidän ikäisinänne. Osalla meistä on takana paljonkin kokemuksia vaikka ikää olisi vähemmän.
Lähestyessänne 4-kympin ikää alkaa sekin kummasti tuntua nuorelta. Sellaista on itsepetos. Vielä 20-vuotiaana luulee olevansa loputtomasti nuori, eikä vanheneminen kosketa itseä. Silloin on kiva ihmetellä, että kuinka muka 36-vuotias pitää itseään nuorena..?!
Ihmiset pelkäävät ikääntymistä kuin ruttoa. Säälittävää sanon minä!